Curlbrah gespotquote:
DEZEN MANquote:Op woensdag 13 maart 2013 08:16 schreef Ethanolic het volgende:
kheb net per ongeluk 2 dexa ingenome ben nu trille enzo niet normala mang MOET POMPE
Gew thuis met die dumbells toch 12x15 curl voor die extra pompquote:Op woensdag 13 maart 2013 08:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja maar ik heb geen zin om door de sneeuw te fietsen dus fuck dat.
Haha bel hem en doe zijn accent na.quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als iemand Arnold wilt bellen: 310-396-5917 (srs)
Wees snel.
You for real?quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wees snel.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wees snel.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:50 schreef Levolution het volgende:
Ik durf niet te bellen, je kan God toch niet zomaar benaderen, Hij moet jou benaderen.
Ik zag het ook al ja. Probeer het gewoon.quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:51 schreef Panzermaus het volgende:
Oak Productions () in Santa Monica in Cali?
Je kan altijd nog Ashton Kutcher proberen te bellen voor een booty call.quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:56 schreef seto het volgende:
Zou Beyonce wel bellen voor een booty call maar straks neemt Jay-Z op
Nu niet meerquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:49 schreef FAP_SMOEL het volgende:
zeuw, wwer terug van t sporten.. wat een mongolen lopen er rond zeg in de sportschool
De meeste mensen roepen dat ze bourgondier zijn als excuus om zich maar vol te stoppen met van alles en nog wat.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:51 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Bourgondier betekent niet gelijk kankerdik worden hoor. Dat wordt echt altijd uit verband gerukt!!!!
ik ben gewoon een gezonde boergondier
Je hebt een nieuwe PR 1RM squat geboekt?quote:Op woensdag 13 maart 2013 07:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
die grill is echt het één na beste dat me de afgelopen week is overkomen
Duh.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:53 schreef smitjew het volgende:
ik heb een vraagje , zit iedereen hier aan die creatine ?
De kokos ga ik proberen, goede. Kokosnotenquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:30 schreef Weissman het volgende:
Kokosmelk, banaan, whey, water; ik blijf het een goddelijke combinatie vinden.
Nummertje geupdate.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Etha doe eens een nieuw nummer en één nieuwe chick in de OP.
Ja idd! En nu zie ik er net zoals jou uit (weet je wel, die pic van jou)quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:12 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Je hebt een nieuwe PR 1RM squat geboekt?
pastaharsesquote:
Hallon!quote:
Does she even lift brah ?quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:24 schreef seto het volgende:
vieze voeten
scherpe ellebogen
2/10 would not bang
die ken ik ja, en die kinderen willen het nog steeds!quote:
paardenkwarkquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:57 schreef Ethanolic het volgende:
iedereen zijn kwarkje al op? welke kwark hebben jullie eigenlijk?
quote:
Hoezo wil je niks eten?quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:05 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Gvd honger als een moffo, maar WIL niks eten! Pleuris!
Ik heb besloten dat ik genoeg kcals heb gehad voor vandaag. Gezonde dat ik hier heb liggen vult niet, junk gedeelte vult op de verkeerde manier!quote:
Ah op die manier.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:15 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat ik genoeg kcals heb gehad voor vandaag. Gezonde dat ik hier heb liggen vult niet, junk gedeelte vult op de verkeerde manier!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na de oven:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Ik vond deze erg intrigerend.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:51 schreef Sapstengel het volgende:
Morgen even naar deze foto staren voor een goede PWO test boost:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vandaag onderstaand recept gemaakt:
Het smaakte erg lekker. Toch moet ik zeggen dat een gefrituurde laag (KFC) lekkerder is, maar dit is erg goed te doen!
Voor de oven:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na de oven:gewoon even 4 kipfiletsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goede ass.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik vond deze erg intrigerend.
[ afbeelding ]
gwn creatine snuivenquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:19 schreef Ethanolic het volgende:
Jongens ik heb net voetbaltraine gehad maar moet k nu kwark of whei nemen voor de herstel??
zus van shakira?quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik vond deze erg intrigerend.
[ afbeelding ]
Yup.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:13 schreef ZuidGrens het volgende:
krijg je een dikken kop van kreatiene?
Deze man weet, da wief heb mie heup'n zeg.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:51 schreef Sapstengel het volgende:
Morgen even naar deze foto staren voor een goede PWO test boost:
[ afbeelding ]
haha ik ga nie naar spotschool gewoon thuis met dumbells armen trainen en beetje opdrukken en oefeningen voor sixpekquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:06 schreef FAP_SMOEL het volgende:
zitten hier ook mensen die daadwerkelijk naar de sportschool gaan of alleen maar FOK! posters
dus je rug/tricpes/benen/ schouder hoeft van jou niet?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:15 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
haha ik ga nie naar spotschool gewoon thuis met dumbells armen trainen en beetje opdrukken en oefeningen voor sixpek
triceps welquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:17 schreef FAP_SMOEL het volgende:
[..]
dus je rug/tricpes/benen/ schouder hoeft van jou niet?
Zitten er op Fok überhaupt mensen die van hun zolderkamer afkomen??quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:06 schreef FAP_SMOEL het volgende:
zitten hier ook mensen die daadwerkelijk naar de sportschool gaan of alleen maar FOK! posters
touchequote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:22 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Zitten er op Fok überhaupt mensen die van hun zolderkamer afkomen??
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:16 schreef seto het volgende:
sportsgool is voor hommo's, gwn beetje thuis opdrukke en buikspiere doen
en zit aan de anabole, dat zie je zo...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:16 schreef THEFXR het volgende:
deze gast traint in de gym, dat zie je zo.
Kan mij het schelen, gewicht is gewicht. En de spieren komen vanzelf wel, die zullen voor nog meer gewicht zorgen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:32 schreef seto het volgende:
Gefeliciteerd, je bent 1,9kg vet/water aangekomen.
hij probeert je te helpen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:35 schreef Studeur het volgende:
[..]
Kan mij het schelen, gewicht is gewicht. En de spieren komen vanzelf wel, die zullen voor nog meer gewicht zorgen.
jij komt er wel.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:35 schreef Studeur het volgende:
[..]
Kan mij het schelen, gewicht is gewicht. En de spieren komen vanzelf wel, die zullen voor nog meer gewicht zorgen.
Aan gezond eten (groente, fruit, brood, vlees) rond de 3000 kcal per dag. Daar komen dan nog 2 weightgainer shakes bij met elk 400 kcal. Ik probeer 6 tot 7 keer per dag te eten waarvan 2 keer een shake.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:07 schreef FAP_SMOEL het volgende:
wat is veel eten en wat eet je dan.. en niet zo happen
vat je hem? veel eten? en niet zo happen
post eens een schema van wat je zoal eet op een dag?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:22 schreef Studeur het volgende:
[..]
Aan gezond eten (groente, fruit, brood, vlees) rond de 3000 kcal per dag. Daar komen dan nog 2 weightgainer shakes bij met elk 400 kcal. Ik probeer 6 tot 7 keer per dag te eten waarvan 2 keer een shake.
Die van een paar dagen terug toevallig ingevuld op voedingscentrum.nl:quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:25 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
post eens een schema van wat je zoal eet op een dag?
Is totaal 3068 kcal. De melk uit de shakes zit er al bij dus er komt nog 600 kcal bij van die shakes.quote:Ontbijt
Komijnekaas, 40+ 68 kcal
Chocoladehagelslag, melk 68 kcal
2 snee Volkorenbrood 164 kcal
Sinaasappelsap 97 kcal
397 kcal
Lunch
Ham 27 kcal
Jam 36 kcal
2 snee Volkorenbrood 164 kcal
Sinaasappelsap 97 kcal
324 kcal
Avond
Snijbonen, gekookt met zout 26 kcal
Aardappelen, gekookt met zout 116 kcal
Gehakt, half om half, bereid met zout 400 kcal
Volle vla 132 kcal
Appelmoes 54 kcal
Appel (met schil) 81 kcal
809 kcal
Tussendoor
6 stuks Sultana fruitbiscuit 306 kcal
Cola 105 kcal
Popcorn, gepoft 194 kcal
600 ml Volle melk 366 kcal
10 stuks Knakworst 200 kcal
Sinaasappelsap 97 kcal
Mayonaise 270 kcal
1538 kcal
is t nou 400 per shake of 600?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:29 schreef Studeur het volgende:
[..]
Die van een paar dagen terug toevallig ingevuld op voedingscentrum.nl:
[..]
Is totaal 3068 kcal. De melk uit de shakes zit er al bij dus er komt nog 600 kcal bij van die shakes.
Dit is precies waarom ik geen waarde hecht aan bijvoeglijke naamwoorden als 'gezond' als het om eten gaat.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:22 schreef Studeur het volgende:
[..]
Aan gezond eten (groente, fruit, brood, vlees) rond de 3000 kcal per dag. Daar komen dan nog 2 weightgainer shakes bij met elk 400 kcal. Ik probeer 6 tot 7 keer per dag te eten waarvan 2 keer een shake.
bedankt voor de tip, pinda's en rozijnen staan op t boodschappenlijstje!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:32 schreef FAP_SMOEL het volgende:
Oke, duidelijk, ik zie dat je echt belachelijke tussendoortje eet, ik ben geen deskundige maar daar schiet je ook geen zak mee op...
Klein bulk tipje, bulken lijkt mij namelijk voor jou toch we ideaal
300-400ml water
2 eetlepel honing
100gr pinda's
120gr rozijnen
40-60gr whey
1 banaan
Door de blenderheen en zuipen!!!
Kcals. Plusminus 1100kcals!!!
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:42 schreef Studeur het volgende:
[..]
bedankt voor de tip, pinda's en rozijnen staan op t boodschappenlijstje!
120gr rozijnen lijkt me wel erg veel suiker. En voor t zoete.. er zit ook al whey, honing en een banaan in dan he.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:42 schreef Studeur het volgende:
[..]
bedankt voor de tip, pinda's en rozijnen staan op t boodschappenlijstje!
Honing zit vol goede suikers!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:50 schreef Stereotomy het volgende:
Ach, 100 gram aan fructose naar binnen gooien via rozijnen, honing en vla is toch zóveel gezonder dan via twee liter cola per dag.
waarom is dit een aanrader?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:56 schreef Pastapipos het volgende:
Ik heb trouwens verschillende soorten groene thee besteld. Deze is een zwaaaaaaare aanrader
Als je hem ooit in nederland in een reformwinkel/supermarkt oid tegen komt, neem hem mee( en informeer mij even)
Eerst even de thee af laten koelen zodat het bittere van groene thee eraf gaat, en dan drinken.
http://www.iherb.com/Stas(...)gs-1-2-oz-36-g/26721
Smaakt heel goed, granaatappel komt er goed in terug. Vaak zijn de smaken van thee, en dan vooral groene, gewoon nét niet. Net niet sterk genoeg, rare bijsmaak. Deze is topquote:
Die is inderdaad ook goed jaquote:
Dat dronken die hippies in de seventies ook, toen is aids ontstaan. Ik waag me niet aan die creapy shit.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:29 schreef ZuidGrens het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan groene thee dan?
Ik vind thee (sowieso alle warme dranken) niet te zuipen.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:29 schreef Weissman het volgende:
Die hele discussie over langzame en snelle suikersligt er gew aan hoe je eet en drinkt. Als je snelle suikers wil, moet je je cola in 1 slok opdrinken. Als je langzaam wilt, suiker in thee oplossen en rustig aan opdrinken.
Of iets langzaam eten = trage suikers.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:31 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Dat dronken die hippies in de seventies ook, toen is aids ontstaan. Ik waag me niet aan die creapy shit.
Groene thee schijn je heel veel gains mee te maken t.o.v. andere dranken.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:29 schreef ZuidGrens het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan groene thee dan?
Ik vind thee (sowieso alle warme dranken) niet te zuipen.
fucking snel ouwe dat is echt niet te geloven ik ging met 4 weken winny (tabletten) van 64 naar 89 kilootjesquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:47 schreef Studeur het volgende:
Niet dat ik het wil gaan gebruiken, maar hoeveel sneller gaat spiermassa kweken met steroiden?
This 10 week study took a group of 43 men of normal body weight between the ages of 19 and 40 who all had some degree of weight training experience. These men were then split up into 4 different groups.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:47 schreef Studeur het volgende:
Niet dat ik het wil gaan gebruiken, maar hoeveel sneller gaat spiermassa kweken met steroiden?
Best wel ziek, dat je zonder iets te doen spieren kunt kweken met dat spul.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
This 10 week study took a group of 43 men of normal body weight between the ages of 19 and 40 who all had some degree of weight training experience. These men were then split up into 4 different groups.
All of their diets (calorie intake, protein intake, nutrient intake, etc.) were standardized according to each person’s body weight, recorded, verified and adjusted when needed. The 2 groups who WERE weight training (groups 3 and 4) followed the same supervised workouts each week.
Meaning, with the exception of the fact that some groups were or were not weight training, and some were or were not using drugs… everything else (diet and training) was equal and even.
Group 1 (no exercise, natural) experienced no significant changes. No surprise there.
Group 2 (no exercise, drug use) was able to build about 7 pounds of muscle. That’s not a typo. The group receiving testosterone injections and NOT working out at all gained 7 pounds of muscle.
Group 3 (exercise, natural) was able to build about 4 pounds of muscle.
Group 4 (exercise, drug use) was able to build about 13 pounds of muscle.
Ja, als je niks doet op steroids, gain je meer dan als trainende natural...
[ afbeelding ]
Bron: http://www.nejm.org/doi/full/10.1056/NEJM199607043350101
helemaal wat voor jou; zo te lezen zit je aan je plafondquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:03 schreef Studeur het volgende:
[..]
Best wel ziek, dat je zonder iets te doen spieren kunt kweken met dat spul.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:04 schreef Sapstengel het volgende:
Lekker betrouwbare test cyclen van een medische leverancier en in gecontroleerde omgeving.
Ja, true, maar je kan ook prima test krijgen buiten een medische omgeving.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja toch? Als ik me in kon schrijven zou ik het zo doen. All kinds of gains.
Wtf dat is ziek.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
This 10 week study took a group of 43 men of normal body weight between the ages of 19 and 40 who all had some degree of weight training experience. These men were then split up into 4 different groups.
All of their diets (calorie intake, protein intake, nutrient intake, etc.) were standardized according to each person’s body weight, recorded, verified and adjusted when needed. The 2 groups who WERE weight training (groups 3 and 4) followed the same supervised workouts each week.
Meaning, with the exception of the fact that some groups were or were not weight training, and some were or were not using drugs… everything else (diet and training) was equal and even.
Group 1 (no exercise, natural) experienced no significant changes. No surprise there.
Group 2 (no exercise, drug use) was able to build about 7 pounds of muscle. That’s not a typo. The group receiving testosterone injections and NOT working out at all gained 7 pounds of muscle.
Group 3 (exercise, natural) was able to build about 4 pounds of muscle.
Group 4 (exercise, drug use) was able to build about 13 pounds of muscle.
[ afbeelding ]
Bron: http://www.nejm.org/doi/full/10.1056/NEJM199607043350101
Sorry bro, was niet mijn bedoeling om als een hard cunt over te komen. Kom eens langs in het BB-topic voor serieus advies.quote:
Ik drink deze:quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:56 schreef Pastapipos het volgende:
Ik heb trouwens verschillende soorten groene thee besteld. Deze is een zwaaaaaaare aanrader
Als je hem ooit in nederland in een reformwinkel/supermarkt oid tegen komt, neem hem mee( en informeer mij even)
Eerst even de thee af laten koelen zodat het bittere van groene thee eraf gaat, en dan drinken.
http://www.iherb.com/Stas(...)gs-1-2-oz-36-g/26721
Mercimek köftesi.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:18 schreef Pastapipos het volgende:
Hebben jullie nog aanbevelingen voor rode linzen recepten?
Heb nu een pak in mn handen, gekocht om eens te proberen. Voedingswaarden zien er niet verkeerd uit, E/K/V 21/43/2. Dat maakt 270 kcal per 100g
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:00 schreef Sapstengel het volgende:
ik gebruik gewoon dezequote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:32 schreef Curlbrah het volgende:
[ afbeelding ]
krijg je toch gewoon honger van.. nadeel is wel dat je drie kwartier in de keuken staat
in pannenkoeken mixes wil nog wel eens suiker zitten; doe het altijd gewoon met bloem van de bakker.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:34 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik gebruik gewoon deze
[ afbeelding ]
lidl, ah, c1000 elke super heeft dat, melk erbij en shaken maar.
nieuwsgierig, welke kruiden dat zijn?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Eindelijk!
[ afbeelding ]
Morgen proberen. Ik ben benieuwd. De kruiden ruiken in ieder geval fucking lekker.
Ik gebruik ook gewoon volkoren pannenkoekenmix uit zo'n fles ja.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:32 schreef Curlbrah het volgende:
[ afbeelding ]
krijg je toch gewoon honger van.. nadeel is wel dat je drie kwartier in de keuken staat
Oh noes, suiker!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:35 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
in pannenkoeken mixes wil nog wel eens suiker zitten; doe het altijd gewoon met bloem van de bakker.
Mrs. Dash, man. Zijn misschien wel de bekendste en zeker de lekkerste kruiden van wat ik er over hoor (en ruikquote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nieuwsgierig, welke kruiden dat zijn?
Haha, dat is o.a. een Bosnisch gerecht. Burek noemen we het, heerlijk.quote:
ziet er nice uitquote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha, dat is o.a. een Bosnisch gerecht. Burek noemen we het, heerlijk.
https://www.google.nl/sea(...)BEUdmWGuqK0AX_5oG4Dw
thanksquote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik gebruik ook gewoon volkoren pannenkoekenmix uit zo'n fles ja.
[..]
Oh noes, suiker!Zit ongeveer 7 gram in totaal in, niet zo boeiend voor mij tbh. Beetje nutella erbij en gaan.
[..]
Mrs. Dash, man. Zijn misschien wel de bekendste en zeker de lekkerste kruiden van wat ik er over hoor (en ruik). Als je interesse hebt:
http://www.ebay.nl/itm/16(...)id=p3984.m1497.l2649
http://www.ebay.nl/itm/15(...)l2649#ht_2186wt_1139
Ik kan ons recept niet echt vinden, maar de Turkse variant kun je proberen te maken.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:42 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
ziet er nice uit
die van mij zien er zo uit:
[ afbeelding ]
heb je ergens een recept voor die burek dingesen?
Booh, dat ziet er echt vies uit eigenlijk.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:14 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
zij mag mij wel schoppen
Baas. Ik las laatst al iets dat je ook onderste lats had en die kunt trainen.quote:
Latissimus bestaat uit 4 delen. Vertebraal, scapulair, costaal en iliacaal. Succes met alle delen apart trainenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Booh, dat ziet er echt vies uit eigenlijk.
[..]
Baas. Ik las laatst al iets dat je ook onderste lats had en die kunt trainen.
Moet wel mogelijk zijn, toch.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:52 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Latissimus bestaat uit 4 delen. Vertebraal, scapulair, costaal en iliacaal. Succes met alle delen apart trainen
Pizza zelf gemaakt?quote:
Nee bro. Is La Margherita Classica van Dr. Oetker. Serieus, naast Casa di Mama, de lekkerste kant-en-klaar pizza's die ik gegeten heb.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:33 schreef Levolution het volgende:
[..]
Pizza zelf gemaakt?![]()
Ik hou van die 'huiselijke' pizza's e.d. Die perfect ronde fabrieksdingen zien er zo kunstmatig uit. Of van die Domino's pizza's enzo.
Dit is geen van beide. Jelly?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:48 schreef Levolution het volgende:
Ziet er wel lekker uit.Kan niet wachten tot cheat/bulk.
Eet je je pannenkoeken altijd zoet? Hartig vind ik ze ook wel lekker, gewoon sla, kaas en sambal enzo op mikken.
Gewoon doen is wel geil.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dit is geen van beide. Jelly?
Ja. Nutella, suiker en jam heb ik erop gedaan. Vindt het een raar idee om kaas, spek en shit op een pannenkoek te doen.
zijn gewoon neutraal van smaak, ik doe er stroop, poedersuiker opquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:58 schreef Levolution het volgende:
[..]
Gewoon doen is wel geil.
Ik weet niet of die shake pannenkoeken zoeter zijn waardoor het raar is, maar ik maak alleen pannenkoeken met meel, eieren, melk en wat zout. Dus kan prima met hartig beleg.
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:58 schreef Levolution het volgende:
[..]
Gewoon doen is wel geil.
Ik weet niet of die shake pannenkoeken zoeter zijn waardoor het raar is, maar ik maak alleen pannenkoeken met meel, eieren, melk en wat zout. Dus kan prima met hartig beleg.
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:04 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zijn gewoon neutraal van smaak, ik doe er stroop, poedersuiker op
quote:Ze is eigenlijk ook helemaal niet zo heel zwaar (bmi nog onder de 40, maar boven de 35). Maar ze ziet geen enkele andere mogelijkheid om af te vallen en haar bloeddruk is domweg veel te hoog en ze heeft behoorlijke rugklachten die haar belemmeren in een actievere leefstijl.
Te serieus voor ONZ imho. Maar verder wel eensch.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat ik mooi vind is wat Stereo altijd zegt: "Je manier van eten en boodschappen doen blijft nog hetzelfde". Zoiets was het. Als je dan een operatie doet om af te vallen, hoe diep ben je dan niet gezonken vraag ik mij af. Die ene wildnogwat is wel veel afgevallen, en ze zegt wel dat ze nog steeds hetzelfde eet als voorheen - wat ik niet snap - maar oké.
gewoon zwakke mensen zijn dat. wij zijn alpha en pullen pussy hun zijn eenzaam en depressiefquote:Op zondag 17 maart 2013 13:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat ik mooi vind is wat Stereo altijd zegt: "Je manier van eten en boodschappen doen blijft nog hetzelfde". Zoiets was het. Als je dan een operatie doet om af te vallen, hoe diep ben je dan niet gezonken vraag ik mij af. Die ene wildnogwat is wel veel afgevallen, en ze zegt wel dat ze nog steeds hetzelfde eet als voorheen - wat ik niet snap - maar oké.
Soberso deze man.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:18 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
gewoon zwakke mensen zijn dat. wij zijn alpha en pullen pussy hun zijn eenzaam en depressief
eww banaan homo dat s net een piemelquote:Op zondag 17 maart 2013 18:53 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]![]()
Banaan, only voor de eckte eckte!
-edit: zie nu pas dat dit niet het onz topic is![]()
Seedorf is het niet met je eensquote:Op zondag 17 maart 2013 19:24 schreef Jahr00n het volgende:
lol ik zit nu voetbal samenvattingen te kijken maar die gaste zijn allemaal ectos' man
warom niet ziek pompen zo dat niemand je wat doet op de veld?
Lekker die shag onder de armen.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:57 schreef 16meter het volgende:
bij ajax lopen genoeg beesten bijv daley blind
[ afbeelding ]
streef!!!
gwn toned met lange spieren niet zo opgepompte zak met lucht
dit si wat de vrouwen mooi vinden en wat ik wil
je pullt egt pussy bij leven man als je deze lichaam hebtquote:Op zondag 17 maart 2013 19:57 schreef 16meter het volgende:
bij ajax lopen genoeg beesten bijv daley blind
[ afbeelding ]
streef!!!
gwn toned met lange spieren niet zo opgepompte zak met lucht
dit si wat de vrouwen mooi vinden en wat ik wil
excuus. Hier een goedmkakertquote:Op zondag 17 maart 2013 20:33 schreef Verbosity het volgende:
FFS, Daywalk3r of snakey zet die foto even in een spoiler
nee, die russen weten niks van gainen, zijn ook nergens in bb wedstrijdenquote:Op zondag 17 maart 2013 20:53 schreef 16meter het volgende:
is dit goeie weigth gainer? kan goedkoop krijgen via maat
[ afbeelding ]
Black genetics brah. Na 2 weken had die man al niet genoeg aan moedermelk en moest ie al bijgevoerd worden. Als 2,5 jarige peuter at ie liever rijst dan brood.quote:
net zoals ben johnsonquote:Op zondag 17 maart 2013 21:15 schreef fathank het volgende:
[..]
Black genetics brah. Na 2 weken had die man al niet genoeg aan moedermelk en moest ie al bijgevoerd worden. Als 2,5 jarige peuter at ie liever rijst dan brood.
in suriname eten kinderen sowieso rijst en geen broodquote:Op zondag 17 maart 2013 21:15 schreef fathank het volgende:
[..]
Black genetics brah. Na 2 weken had die man al niet genoeg aan moedermelk en moest ie al bijgevoerd worden. Als 2,5 jarige peuter at ie liever rijst dan brood.
arme drommelsquote:Op zondag 17 maart 2013 21:16 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
in suriname eten kinderen sowieso rijst en geen brood
Wat is je punt?quote:
neger genetics at workquote:Op zondag 17 maart 2013 20:48 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Lol wat een photoshop.
[ afbeelding ]
Met zn lelijke chest.
ik verwarm zink ook altijd even om het vervolgens in te spuiten miss was de naald niet schoonquote:
ik waag me niet meer in die topicsquote:Op zondag 17 maart 2013 22:45 schreef Curlbrah het volgende:
SPT / Insanity
altijd mooi deze topics
[..]
ik verwarm zink ook altijd even om het vervolgens in te spuiten miss was de naald niet schoon
Ik voel je broer.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:46 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik waag me niet meer in die topics
zo'n beta modje zal me weer bannen
pricelessquote:
jaman door dat topic in lifquote:Op zondag 17 maart 2013 22:48 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik voel je broer.ook terug vandaag?
haha de helft van de gymcrew is vandaag weer terug, waaronder ikquote:Op zondag 17 maart 2013 22:48 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Holy shit, dit is wel baas op zich.quote:
jaa zeker manquote:Op zondag 17 maart 2013 23:09 schreef Ethanolic het volgende:
Hebben jullie al zin om shirtloos festivals te rocken?
Zoals deze dude:quote:Op zondag 17 maart 2013 23:11 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
jaa zeker man
ik ga zeker weten vies hard shinen met mijn nieuwe ab implantaten.
Implantaten? Gewoon shinen met je abhancer:quote:Op zondag 17 maart 2013 23:11 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
jaa zeker man
ik ga zeker weten vies hard shinen met mijn nieuwe ab implantaten.
ze hebbe mij ook te pakke gehad :Squote:Op zondag 17 maart 2013 22:48 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
sws manquote:Op zondag 17 maart 2013 23:09 schreef Ethanolic het volgende:
Hebben jullie al zin om shirtloos festivals te rocken?
waar kan ik deze kopen, moet cutten maar wil doorbulkenquote:Op zondag 17 maart 2013 23:13 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Implantaten? Gewoon shinen met je abhancer:
[ afbeelding ]
Ik ook persies dat.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:37 schreef 16meter het volgende:
[..]
sws man
nog 1/1,5 maand cutten dan nog ff snel wat massa dr op
juli/aug shine
Hoe kom je hieraan?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Eindelijk!
[ afbeelding ]
Morgen proberen. Ik ben benieuwd. De kruiden ruiken in ieder geval fucking lekker.
ga niet na buitenlandquote:Op maandag 18 maart 2013 00:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik ook persies dat.
Kuurtje winny pakke voor k naar salou ga nog
heeheehhequote:Op maandag 18 maart 2013 08:40 schreef Weissman het volgende:
Vrijdag kroeg
Zaterdag clup
Zondag voetbal
vandaag brak lol
k ga egt niet traine vandaag
mn ontbijt bestaat uit meer kcal manquote:Op maandag 18 maart 2013 11:07 schreef robuust89 het volgende:
Gisteren maar 1800 cal binnengekregen![]()
Bulken is lastiger dan ik dacht!
1800 was lastig??quote:Op maandag 18 maart 2013 11:07 schreef robuust89 het volgende:
Gisteren maar 1800 cal binnengekregen![]()
Bulken is lastiger dan ik dacht!
havermoutquote:Op maandag 18 maart 2013 11:10 schreef Jahr00n het volgende:
Sinds ik aan het cutten ben eet ik geen brood meer maar m'n stront is nu echt niet meer door de wc te krijgen man. Wat een plakbende. Iemand tips om dit op te lossen?
Nee, op z'n algemeen bedoel ik. Zaterdagavond zuipen jwz, niet gek dat je weinig honger heb op zondag.quote:
Hoeveel moet je nog?quote:Op maandag 18 maart 2013 11:50 schreef 16meter het volgende:
op zondag dan fastfood eten makkelijk veel kcal
of wat dingen in de blender gooien
ik mis het bulken nu welnog ff volhouden
ja togquote:Op maandag 18 maart 2013 10:49 schreef 16meter het volgende:
[..]
ga niet na buitenland
gewoon hele zomer doortraine in shape blijve
festivals
vakantie
[..]
heeheehhe
benen heb je iig wel gedaan
doe gewoon lange broek en lange sokken en dan je broek even bij je sokken in (Y)quote:Op maandag 18 maart 2013 12:29 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Binnenkort maar een lange broek bij het deadliften, het was weer een bloedbad.
Handdoek over de barquote:Op maandag 18 maart 2013 12:29 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Binnenkort maar een lange broek bij het deadliften, het was weer een bloedbad.
Oooh, ik dacht Jackie omdat Etha de TS is.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die ene plaatjuh van die buff boy naast i curl in the squat rack
Ik zou Jackie nooit emogiffenquote:Op maandag 18 maart 2013 13:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oooh, ik dacht Jackie omdat Etha de TS is.
Herkenbaar. Al kook ik dan wel al jaren maar je snapt de strekkingquote:Op maandag 18 maart 2013 14:27 schreef Awesome_ het volgende:
Voor de IF'ers. Zijn jullie ook omgetoverd in een Jamie Oliver/Rudolph van Veen-hybride?
IF al een paar maanden en ben getransformeerd van iemand die nog net de frietpan/tostiapparaat aan kon zetten naar het maken van culinaire hoogstandjes. Woon nog thuis en kook nu 4-5 van de 7 dagen per week. TV is 24kitchen all day, every day zodra ik de afstandsbediening in m'n handen krijg.
M'n smaak is ook anders en waardeer healthy shit veel meer.
Ik kan zeker beter koken.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:27 schreef Awesome_ het volgende:
Voor de IF'ers. Zijn jullie ook omgetoverd in een Jamie Oliver/Rudolph van Veen-hybride?
IF al een paar maanden en ben getransformeerd van iemand die nog net de frietpan/tostiapparaat aan kon zetten naar het maken van culinaire hoogstandjes. Woon nog thuis en kook nu 4-5 van de 7 dagen per week. TV is 24kitchen all day, every day zodra ik de afstandsbediening in m'n handen krijg.
M'n smaak is ook anders en waardeer healthy shit veel meer.
jezus autistisch en psychotisch is toch zo'n slechte combinatie hequote:
quote:Awesome video. Great size. Look thick. Solid. Tight. Keep us all posted on your continued progress with any new progress pics or vid clips. Show us what you got man. Wanna see how freakin' huge, solid, thick and tight you can get. Thanks for the motivation.
quote:Thank You for the encouragement. Jake
net een plakje gehad met pindakaas. heilige stront wat is dat viesquote:Op maandag 18 maart 2013 11:35 schreef Kerol het volgende:
1800 lastig. zelfs een afrikaan eet meer man matti
oja en eet roggebrood jahr00n dat is een hemel voor je poeperdoos lekker vijf keer per dag schijten
ah bedankt dat lost wel probleem van bloedende schenen op en armen heb je toch meer aan dan rug want daar kan je niet eens mee dingen optillenquote:Op maandag 18 maart 2013 13:25 schreef Weissman het volgende:
rug hoef je eigenlijk niet te traine
bankdrukke en een beetje arme is goed tog want ik doe al korfbal
Broertje van Durianriders?quote:
UB/LB is de shit.quote:Op maandag 18 maart 2013 15:00 schreef 16meter het volgende:
Beetje obvious info, maar wel het lezen waard:
http://www.bodyrecomposit(...)-for-mass-gains.html
Doe nu zelf ook een tijdje een UB/LB split 4x per week. Bevalt heel goed.
Moet nog wel een beetje sleutelen aan het volume, heb de neiging om nogal veel te willen doen.
Je moet naar zo'n health center met zo'n sleutelsysteem. Die stop je in zo'n machine en dan doet ie automagisch het gewicht instellen (2,5 of 5kg) hoef je nergens meer op te letten en kun je gewoon doorgaan met televisie kijken of Mens Health lezenquote:Op maandag 18 maart 2013 13:24 schreef 16meter het volgende:
welke rug machine is beste man
deadlift wil k nie meer doen te zwaar en niet leuk\
ook kut steeds die gewichten aan de halter doen enzo...
plus mense kyke raar na me :S
Apparaten op luchtdruk.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:12 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Je moet naar zo'n health center met zo'n sleutelsysteem. Die stop je in zo'n machine en dan doet ie automagisch het gewicht instellen (2,5 of 5kg) hoef je nergens meer op te letten en kun je gewoon doorgaan met televisie kijken of Mens Health lezen
quote:Op maandag 18 maart 2013 17:33 schreef Panzermaus het volgende:
Hey maadjes ik ben terug, LIF-trolling gets you banned braahh.
quote:Op maandag 18 maart 2013 17:35 schreef seto het volgende:
[..]
Na het kijken van dit filmpje voel ik me een beetje schuldig dat ik hem uitlachte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |