Doe je de update ook met foto's?quote:Op zondag 17 maart 2013 22:13 schreef Insanityjob het volgende:
Hallo,
Ik ga beginnen met insanity.
Heeft er iemand ervaring mee en werkt het.
Jullie kunnen mij volgen op Twitter @insanityjob
Ik zal hier weekelijks een update plaatsen
Ik heb hem ook gedownload en kan niet wachten tot dat ik morgen de volgende les ga doenquote:Op zondag 17 maart 2013 22:18 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Doe je de update ook met foto's?
Foto's kun je natuurlijk maken zonder dat je hoofd zichtbaar is. Ik heb Insanity ook gedownload en ben nog steeds voornemens om ermee aan de slag te gaan....
Dan moet je gewoon gaan krachtsporten. Dit programma helpt je voornamelijk in korte tijd een droog te worden en conditie te krijgen.quote:
Je zegt dus dat het niet gaat werkenquote:Op zondag 17 maart 2013 22:22 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon gaan krachtsporten. Dit programma helpt je voornamelijk in korte tijd een droog te worden en conditie te krijgen.
Spieren krijgen is gewoon een kwestie van lange tijd structureel hard trainen en goed eten.
Desalniettemin alsnog veel succes!
Niet om "groter" te worden. Wel om fitter en droger te worden.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:24 schreef Insanityjob het volgende:
[..]
Je zegt dus dat het niet gaat werken
beetje cardio ga je echt niet ineens ripped van worden; dat is wat ik zag toen ik dat schema bekeekquote:
Kan je beter wat cocaïne of xtc nemen, sta je veel strakker van.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:18 schreef manny het volgende:
Paar lesjes gedaan in de winterstop. Leuk. Als je het echt volhoudt ben je over twee maanden zo strak als een heel strak persoon.
quote:Op zondag 17 maart 2013 22:18 schreef manny het volgende:
Paar lesjes gedaan in de winterstop. Leuk. Als je het echt volhoudt ben je over twee maanden zo strak als een heel strak persoon.
Leuk. Als je het echt volhoudt ben je over twee maanden zo strak als een heel strak persoon.
ben je over twee maanden zo strak als een heel strak persoon.
quote:
quote:
eat clen, tren hard, test yourselfquote:Op zondag 17 maart 2013 23:00 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Kan je beter wat cocaïne of xtc nemen, sta je veel strakker van.
doet de letter "a" het niet zo goed op je toetsenbord?quote:
tijd voor een update broederquote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:30 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Nou foto's Billy Buffel, allee!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |