Oooh, ik dacht Jackie omdat Etha de TS is.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die ene plaatjuh van die buff boy naast i curl in the squat rack
Ik zou Jackie nooit emogiffenquote:Op maandag 18 maart 2013 13:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oooh, ik dacht Jackie omdat Etha de TS is.
Herkenbaar. Al kook ik dan wel al jaren maar je snapt de strekkingquote:Op maandag 18 maart 2013 14:27 schreef Awesome_ het volgende:
Voor de IF'ers. Zijn jullie ook omgetoverd in een Jamie Oliver/Rudolph van Veen-hybride?
IF al een paar maanden en ben getransformeerd van iemand die nog net de frietpan/tostiapparaat aan kon zetten naar het maken van culinaire hoogstandjes. Woon nog thuis en kook nu 4-5 van de 7 dagen per week. TV is 24kitchen all day, every day zodra ik de afstandsbediening in m'n handen krijg.
M'n smaak is ook anders en waardeer healthy shit veel meer.
Ik kan zeker beter koken.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:27 schreef Awesome_ het volgende:
Voor de IF'ers. Zijn jullie ook omgetoverd in een Jamie Oliver/Rudolph van Veen-hybride?
IF al een paar maanden en ben getransformeerd van iemand die nog net de frietpan/tostiapparaat aan kon zetten naar het maken van culinaire hoogstandjes. Woon nog thuis en kook nu 4-5 van de 7 dagen per week. TV is 24kitchen all day, every day zodra ik de afstandsbediening in m'n handen krijg.
M'n smaak is ook anders en waardeer healthy shit veel meer.
jezus autistisch en psychotisch is toch zo'n slechte combinatie hequote:
quote:Awesome video. Great size. Look thick. Solid. Tight. Keep us all posted on your continued progress with any new progress pics or vid clips. Show us what you got man. Wanna see how freakin' huge, solid, thick and tight you can get. Thanks for the motivation.
quote:Thank You for the encouragement. Jake
net een plakje gehad met pindakaas. heilige stront wat is dat viesquote:Op maandag 18 maart 2013 11:35 schreef Kerol het volgende:
1800 lastig. zelfs een afrikaan eet meer man matti
oja en eet roggebrood jahr00n dat is een hemel voor je poeperdoos lekker vijf keer per dag schijten
ah bedankt dat lost wel probleem van bloedende schenen op en armen heb je toch meer aan dan rug want daar kan je niet eens mee dingen optillenquote:Op maandag 18 maart 2013 13:25 schreef Weissman het volgende:
rug hoef je eigenlijk niet te traine
bankdrukke en een beetje arme is goed tog want ik doe al korfbal
Broertje van Durianriders?quote:
UB/LB is de shit.quote:Op maandag 18 maart 2013 15:00 schreef 16meter het volgende:
Beetje obvious info, maar wel het lezen waard:
http://www.bodyrecomposit(...)-for-mass-gains.html
Doe nu zelf ook een tijdje een UB/LB split 4x per week. Bevalt heel goed.
Moet nog wel een beetje sleutelen aan het volume, heb de neiging om nogal veel te willen doen.
Je moet naar zo'n health center met zo'n sleutelsysteem. Die stop je in zo'n machine en dan doet ie automagisch het gewicht instellen (2,5 of 5kg) hoef je nergens meer op te letten en kun je gewoon doorgaan met televisie kijken of Mens Health lezenquote:Op maandag 18 maart 2013 13:24 schreef 16meter het volgende:
welke rug machine is beste man
deadlift wil k nie meer doen te zwaar en niet leuk\
ook kut steeds die gewichten aan de halter doen enzo...
plus mense kyke raar na me :S
Apparaten op luchtdruk.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:12 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Je moet naar zo'n health center met zo'n sleutelsysteem. Die stop je in zo'n machine en dan doet ie automagisch het gewicht instellen (2,5 of 5kg) hoef je nergens meer op te letten en kun je gewoon doorgaan met televisie kijken of Mens Health lezen
quote:Op maandag 18 maart 2013 17:33 schreef Panzermaus het volgende:
Hey maadjes ik ben terug, LIF-trolling gets you banned braahh.
quote:Op maandag 18 maart 2013 17:35 schreef seto het volgende:
[..]
Na het kijken van dit filmpje voel ik me een beetje schuldig dat ik hem uitlachte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |