je pullt egt pussy bij leven man als je deze lichaam hebtquote:Op zondag 17 maart 2013 19:57 schreef 16meter het volgende:
bij ajax lopen genoeg beesten bijv daley blind
[ afbeelding ]
streef!!!
gwn toned met lange spieren niet zo opgepompte zak met lucht
dit si wat de vrouwen mooi vinden en wat ik wil
excuus. Hier een goedmkakertquote:Op zondag 17 maart 2013 20:33 schreef Verbosity het volgende:
FFS, Daywalk3r of snakey zet die foto even in een spoiler
nee, die russen weten niks van gainen, zijn ook nergens in bb wedstrijdenquote:Op zondag 17 maart 2013 20:53 schreef 16meter het volgende:
is dit goeie weigth gainer? kan goedkoop krijgen via maat
[ afbeelding ]
Black genetics brah. Na 2 weken had die man al niet genoeg aan moedermelk en moest ie al bijgevoerd worden. Als 2,5 jarige peuter at ie liever rijst dan brood.quote:
net zoals ben johnsonquote:Op zondag 17 maart 2013 21:15 schreef fathank het volgende:
[..]
Black genetics brah. Na 2 weken had die man al niet genoeg aan moedermelk en moest ie al bijgevoerd worden. Als 2,5 jarige peuter at ie liever rijst dan brood.
in suriname eten kinderen sowieso rijst en geen broodquote:Op zondag 17 maart 2013 21:15 schreef fathank het volgende:
[..]
Black genetics brah. Na 2 weken had die man al niet genoeg aan moedermelk en moest ie al bijgevoerd worden. Als 2,5 jarige peuter at ie liever rijst dan brood.
arme drommelsquote:Op zondag 17 maart 2013 21:16 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
in suriname eten kinderen sowieso rijst en geen brood
Wat is je punt?quote:
neger genetics at workquote:Op zondag 17 maart 2013 20:48 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Lol wat een photoshop.
[ afbeelding ]
Met zn lelijke chest.
ik verwarm zink ook altijd even om het vervolgens in te spuiten miss was de naald niet schoonquote:
ik waag me niet meer in die topicsquote:Op zondag 17 maart 2013 22:45 schreef Curlbrah het volgende:
SPT / Insanity
altijd mooi deze topics
[..]
ik verwarm zink ook altijd even om het vervolgens in te spuiten miss was de naald niet schoon
Ik voel je broer.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:46 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik waag me niet meer in die topics
zo'n beta modje zal me weer bannen
pricelessquote:
jaman door dat topic in lifquote:Op zondag 17 maart 2013 22:48 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik voel je broer.ook terug vandaag?
haha de helft van de gymcrew is vandaag weer terug, waaronder ikquote:Op zondag 17 maart 2013 22:48 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Holy shit, dit is wel baas op zich.quote:
jaa zeker manquote:Op zondag 17 maart 2013 23:09 schreef Ethanolic het volgende:
Hebben jullie al zin om shirtloos festivals te rocken?
Zoals deze dude:quote:Op zondag 17 maart 2013 23:11 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
jaa zeker man
ik ga zeker weten vies hard shinen met mijn nieuwe ab implantaten.
Implantaten? Gewoon shinen met je abhancer:quote:Op zondag 17 maart 2013 23:11 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
jaa zeker man
ik ga zeker weten vies hard shinen met mijn nieuwe ab implantaten.
ze hebbe mij ook te pakke gehad :Squote:Op zondag 17 maart 2013 22:48 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
sws manquote:Op zondag 17 maart 2013 23:09 schreef Ethanolic het volgende:
Hebben jullie al zin om shirtloos festivals te rocken?
waar kan ik deze kopen, moet cutten maar wil doorbulkenquote:Op zondag 17 maart 2013 23:13 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Implantaten? Gewoon shinen met je abhancer:
[ afbeelding ]
Ik ook persies dat.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:37 schreef 16meter het volgende:
[..]
sws man
nog 1/1,5 maand cutten dan nog ff snel wat massa dr op
juli/aug shine
Hoe kom je hieraan?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Eindelijk!
[ afbeelding ]
Morgen proberen. Ik ben benieuwd. De kruiden ruiken in ieder geval fucking lekker.
ga niet na buitenlandquote:Op maandag 18 maart 2013 00:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik ook persies dat.
Kuurtje winny pakke voor k naar salou ga nog
heeheehhequote:Op maandag 18 maart 2013 08:40 schreef Weissman het volgende:
Vrijdag kroeg
Zaterdag clup
Zondag voetbal
vandaag brak lol
k ga egt niet traine vandaag
mn ontbijt bestaat uit meer kcal manquote:Op maandag 18 maart 2013 11:07 schreef robuust89 het volgende:
Gisteren maar 1800 cal binnengekregen![]()
Bulken is lastiger dan ik dacht!
1800 was lastig??quote:Op maandag 18 maart 2013 11:07 schreef robuust89 het volgende:
Gisteren maar 1800 cal binnengekregen![]()
Bulken is lastiger dan ik dacht!
havermoutquote:Op maandag 18 maart 2013 11:10 schreef Jahr00n het volgende:
Sinds ik aan het cutten ben eet ik geen brood meer maar m'n stront is nu echt niet meer door de wc te krijgen man. Wat een plakbende. Iemand tips om dit op te lossen?
Nee, op z'n algemeen bedoel ik. Zaterdagavond zuipen jwz, niet gek dat je weinig honger heb op zondag.quote:
Hoeveel moet je nog?quote:Op maandag 18 maart 2013 11:50 schreef 16meter het volgende:
op zondag dan fastfood eten makkelijk veel kcal
of wat dingen in de blender gooien
ik mis het bulken nu welnog ff volhouden
ja togquote:Op maandag 18 maart 2013 10:49 schreef 16meter het volgende:
[..]
ga niet na buitenland
gewoon hele zomer doortraine in shape blijve
festivals
vakantie
[..]
heeheehhe
benen heb je iig wel gedaan
doe gewoon lange broek en lange sokken en dan je broek even bij je sokken in (Y)quote:Op maandag 18 maart 2013 12:29 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Binnenkort maar een lange broek bij het deadliften, het was weer een bloedbad.
Handdoek over de barquote:Op maandag 18 maart 2013 12:29 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Binnenkort maar een lange broek bij het deadliften, het was weer een bloedbad.
Oooh, ik dacht Jackie omdat Etha de TS is.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die ene plaatjuh van die buff boy naast i curl in the squat rack
Ik zou Jackie nooit emogiffenquote:Op maandag 18 maart 2013 13:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oooh, ik dacht Jackie omdat Etha de TS is.
Herkenbaar. Al kook ik dan wel al jaren maar je snapt de strekkingquote:Op maandag 18 maart 2013 14:27 schreef Awesome_ het volgende:
Voor de IF'ers. Zijn jullie ook omgetoverd in een Jamie Oliver/Rudolph van Veen-hybride?
IF al een paar maanden en ben getransformeerd van iemand die nog net de frietpan/tostiapparaat aan kon zetten naar het maken van culinaire hoogstandjes. Woon nog thuis en kook nu 4-5 van de 7 dagen per week. TV is 24kitchen all day, every day zodra ik de afstandsbediening in m'n handen krijg.
M'n smaak is ook anders en waardeer healthy shit veel meer.
Ik kan zeker beter koken.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:27 schreef Awesome_ het volgende:
Voor de IF'ers. Zijn jullie ook omgetoverd in een Jamie Oliver/Rudolph van Veen-hybride?
IF al een paar maanden en ben getransformeerd van iemand die nog net de frietpan/tostiapparaat aan kon zetten naar het maken van culinaire hoogstandjes. Woon nog thuis en kook nu 4-5 van de 7 dagen per week. TV is 24kitchen all day, every day zodra ik de afstandsbediening in m'n handen krijg.
M'n smaak is ook anders en waardeer healthy shit veel meer.
jezus autistisch en psychotisch is toch zo'n slechte combinatie hequote:
quote:Awesome video. Great size. Look thick. Solid. Tight. Keep us all posted on your continued progress with any new progress pics or vid clips. Show us what you got man. Wanna see how freakin' huge, solid, thick and tight you can get. Thanks for the motivation.
quote:Thank You for the encouragement. Jake
net een plakje gehad met pindakaas. heilige stront wat is dat viesquote:Op maandag 18 maart 2013 11:35 schreef Kerol het volgende:
1800 lastig. zelfs een afrikaan eet meer man matti
oja en eet roggebrood jahr00n dat is een hemel voor je poeperdoos lekker vijf keer per dag schijten
ah bedankt dat lost wel probleem van bloedende schenen op en armen heb je toch meer aan dan rug want daar kan je niet eens mee dingen optillenquote:Op maandag 18 maart 2013 13:25 schreef Weissman het volgende:
rug hoef je eigenlijk niet te traine
bankdrukke en een beetje arme is goed tog want ik doe al korfbal
Broertje van Durianriders?quote:
UB/LB is de shit.quote:Op maandag 18 maart 2013 15:00 schreef 16meter het volgende:
Beetje obvious info, maar wel het lezen waard:
http://www.bodyrecomposit(...)-for-mass-gains.html
Doe nu zelf ook een tijdje een UB/LB split 4x per week. Bevalt heel goed.
Moet nog wel een beetje sleutelen aan het volume, heb de neiging om nogal veel te willen doen.
Je moet naar zo'n health center met zo'n sleutelsysteem. Die stop je in zo'n machine en dan doet ie automagisch het gewicht instellen (2,5 of 5kg) hoef je nergens meer op te letten en kun je gewoon doorgaan met televisie kijken of Mens Health lezenquote:Op maandag 18 maart 2013 13:24 schreef 16meter het volgende:
welke rug machine is beste man
deadlift wil k nie meer doen te zwaar en niet leuk\
ook kut steeds die gewichten aan de halter doen enzo...
plus mense kyke raar na me :S
Apparaten op luchtdruk.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:12 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Je moet naar zo'n health center met zo'n sleutelsysteem. Die stop je in zo'n machine en dan doet ie automagisch het gewicht instellen (2,5 of 5kg) hoef je nergens meer op te letten en kun je gewoon doorgaan met televisie kijken of Mens Health lezen
quote:Op maandag 18 maart 2013 17:33 schreef Panzermaus het volgende:
Hey maadjes ik ben terug, LIF-trolling gets you banned braahh.
quote:Op maandag 18 maart 2013 17:35 schreef seto het volgende:
[..]
Na het kijken van dit filmpje voel ik me een beetje schuldig dat ik hem uitlachte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |