Sorry bro, was niet mijn bedoeling om als een hard cunt over te komen. Kom eens langs in het BB-topic voor serieus advies.quote:
Ik drink deze:quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:56 schreef Pastapipos het volgende:
Ik heb trouwens verschillende soorten groene thee besteld. Deze is een zwaaaaaaare aanrader
Als je hem ooit in nederland in een reformwinkel/supermarkt oid tegen komt, neem hem mee( en informeer mij even)
Eerst even de thee af laten koelen zodat het bittere van groene thee eraf gaat, en dan drinken.
http://www.iherb.com/Stas(...)gs-1-2-oz-36-g/26721
Mercimek köftesi.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:18 schreef Pastapipos het volgende:
Hebben jullie nog aanbevelingen voor rode linzen recepten?
Heb nu een pak in mn handen, gekocht om eens te proberen. Voedingswaarden zien er niet verkeerd uit, E/K/V 21/43/2. Dat maakt 270 kcal per 100g
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:00 schreef Sapstengel het volgende:
Ja, als je niks doet op steroids, gain je meer dan als trainende natural...
ik gebruik gewoon dezequote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:32 schreef Curlbrah het volgende:
[ afbeelding ]
krijg je toch gewoon honger van.. nadeel is wel dat je drie kwartier in de keuken staat
in pannenkoeken mixes wil nog wel eens suiker zitten; doe het altijd gewoon met bloem van de bakker.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:34 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik gebruik gewoon deze
[ afbeelding ]
lidl, ah, c1000 elke super heeft dat, melk erbij en shaken maar.
nieuwsgierig, welke kruiden dat zijn?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Eindelijk!
[ afbeelding ]
Morgen proberen. Ik ben benieuwd. De kruiden ruiken in ieder geval fucking lekker.
Ik gebruik ook gewoon volkoren pannenkoekenmix uit zo'n fles ja.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:32 schreef Curlbrah het volgende:
[ afbeelding ]
krijg je toch gewoon honger van.. nadeel is wel dat je drie kwartier in de keuken staat
Oh noes, suiker!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:35 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
in pannenkoeken mixes wil nog wel eens suiker zitten; doe het altijd gewoon met bloem van de bakker.
Mrs. Dash, man. Zijn misschien wel de bekendste en zeker de lekkerste kruiden van wat ik er over hoor (en ruikquote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nieuwsgierig, welke kruiden dat zijn?
Haha, dat is o.a. een Bosnisch gerecht. Burek noemen we het, heerlijk.quote:
ziet er nice uitquote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha, dat is o.a. een Bosnisch gerecht. Burek noemen we het, heerlijk.
https://www.google.nl/sea(...)BEUdmWGuqK0AX_5oG4Dw
thanksquote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik gebruik ook gewoon volkoren pannenkoekenmix uit zo'n fles ja.
[..]
Oh noes, suiker!Zit ongeveer 7 gram in totaal in, niet zo boeiend voor mij tbh. Beetje nutella erbij en gaan.
[..]
Mrs. Dash, man. Zijn misschien wel de bekendste en zeker de lekkerste kruiden van wat ik er over hoor (en ruik). Als je interesse hebt:
http://www.ebay.nl/itm/16(...)id=p3984.m1497.l2649
http://www.ebay.nl/itm/15(...)l2649#ht_2186wt_1139
Ik kan ons recept niet echt vinden, maar de Turkse variant kun je proberen te maken.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:42 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
ziet er nice uit
die van mij zien er zo uit:
[ afbeelding ]
heb je ergens een recept voor die burek dingesen?
Booh, dat ziet er echt vies uit eigenlijk.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:14 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
zij mag mij wel schoppen
Baas. Ik las laatst al iets dat je ook onderste lats had en die kunt trainen.quote:
Latissimus bestaat uit 4 delen. Vertebraal, scapulair, costaal en iliacaal. Succes met alle delen apart trainenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Booh, dat ziet er echt vies uit eigenlijk.
[..]
Baas. Ik las laatst al iets dat je ook onderste lats had en die kunt trainen.
Moet wel mogelijk zijn, toch.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:52 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Latissimus bestaat uit 4 delen. Vertebraal, scapulair, costaal en iliacaal. Succes met alle delen apart trainen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |