Pizza zelf gemaakt?quote:
Nee bro. Is La Margherita Classica van Dr. Oetker. Serieus, naast Casa di Mama, de lekkerste kant-en-klaar pizza's die ik gegeten heb.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:33 schreef Levolution het volgende:
[..]
Pizza zelf gemaakt?![]()
Ik hou van die 'huiselijke' pizza's e.d. Die perfect ronde fabrieksdingen zien er zo kunstmatig uit. Of van die Domino's pizza's enzo.
Dit is geen van beide. Jelly?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:48 schreef Levolution het volgende:
Ziet er wel lekker uit.Kan niet wachten tot cheat/bulk.
Eet je je pannenkoeken altijd zoet? Hartig vind ik ze ook wel lekker, gewoon sla, kaas en sambal enzo op mikken.
Gewoon doen is wel geil.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dit is geen van beide. Jelly?
Ja. Nutella, suiker en jam heb ik erop gedaan. Vindt het een raar idee om kaas, spek en shit op een pannenkoek te doen.
zijn gewoon neutraal van smaak, ik doe er stroop, poedersuiker opquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:58 schreef Levolution het volgende:
[..]
Gewoon doen is wel geil.
Ik weet niet of die shake pannenkoeken zoeter zijn waardoor het raar is, maar ik maak alleen pannenkoeken met meel, eieren, melk en wat zout. Dus kan prima met hartig beleg.
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:58 schreef Levolution het volgende:
[..]
Gewoon doen is wel geil.
Ik weet niet of die shake pannenkoeken zoeter zijn waardoor het raar is, maar ik maak alleen pannenkoeken met meel, eieren, melk en wat zout. Dus kan prima met hartig beleg.
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:04 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zijn gewoon neutraal van smaak, ik doe er stroop, poedersuiker op
quote:Ze is eigenlijk ook helemaal niet zo heel zwaar (bmi nog onder de 40, maar boven de 35). Maar ze ziet geen enkele andere mogelijkheid om af te vallen en haar bloeddruk is domweg veel te hoog en ze heeft behoorlijke rugklachten die haar belemmeren in een actievere leefstijl.
Te serieus voor ONZ imho. Maar verder wel eensch.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat ik mooi vind is wat Stereo altijd zegt: "Je manier van eten en boodschappen doen blijft nog hetzelfde". Zoiets was het. Als je dan een operatie doet om af te vallen, hoe diep ben je dan niet gezonken vraag ik mij af. Die ene wildnogwat is wel veel afgevallen, en ze zegt wel dat ze nog steeds hetzelfde eet als voorheen - wat ik niet snap - maar oké.
gewoon zwakke mensen zijn dat. wij zijn alpha en pullen pussy hun zijn eenzaam en depressiefquote:Op zondag 17 maart 2013 13:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat ik mooi vind is wat Stereo altijd zegt: "Je manier van eten en boodschappen doen blijft nog hetzelfde". Zoiets was het. Als je dan een operatie doet om af te vallen, hoe diep ben je dan niet gezonken vraag ik mij af. Die ene wildnogwat is wel veel afgevallen, en ze zegt wel dat ze nog steeds hetzelfde eet als voorheen - wat ik niet snap - maar oké.
Soberso deze man.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:18 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
gewoon zwakke mensen zijn dat. wij zijn alpha en pullen pussy hun zijn eenzaam en depressief
eww banaan homo dat s net een piemelquote:Op zondag 17 maart 2013 18:53 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]![]()
Banaan, only voor de eckte eckte!
-edit: zie nu pas dat dit niet het onz topic is![]()
Seedorf is het niet met je eensquote:Op zondag 17 maart 2013 19:24 schreef Jahr00n het volgende:
lol ik zit nu voetbal samenvattingen te kijken maar die gaste zijn allemaal ectos' man
warom niet ziek pompen zo dat niemand je wat doet op de veld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |