paardenkwarkquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:57 schreef Ethanolic het volgende:
iedereen zijn kwarkje al op? welke kwark hebben jullie eigenlijk?
quote:
Hoezo wil je niks eten?quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:05 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Gvd honger als een moffo, maar WIL niks eten! Pleuris!
Ik heb besloten dat ik genoeg kcals heb gehad voor vandaag. Gezonde dat ik hier heb liggen vult niet, junk gedeelte vult op de verkeerde manier!quote:
Ah op die manier.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:15 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat ik genoeg kcals heb gehad voor vandaag. Gezonde dat ik hier heb liggen vult niet, junk gedeelte vult op de verkeerde manier!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na de oven:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Ik vond deze erg intrigerend.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:51 schreef Sapstengel het volgende:
Morgen even naar deze foto staren voor een goede PWO test boost:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vandaag onderstaand recept gemaakt:
Het smaakte erg lekker. Toch moet ik zeggen dat een gefrituurde laag (KFC) lekkerder is, maar dit is erg goed te doen!
Voor de oven:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na de oven:gewoon even 4 kipfiletsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goede ass.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik vond deze erg intrigerend.
[ afbeelding ]
gwn creatine snuivenquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:19 schreef Ethanolic het volgende:
Jongens ik heb net voetbaltraine gehad maar moet k nu kwark of whei nemen voor de herstel??
zus van shakira?quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik vond deze erg intrigerend.
[ afbeelding ]
Yup.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:13 schreef ZuidGrens het volgende:
krijg je een dikken kop van kreatiene?
Deze man weet, da wief heb mie heup'n zeg.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:51 schreef Sapstengel het volgende:
Morgen even naar deze foto staren voor een goede PWO test boost:
[ afbeelding ]
haha ik ga nie naar spotschool gewoon thuis met dumbells armen trainen en beetje opdrukken en oefeningen voor sixpekquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:06 schreef FAP_SMOEL het volgende:
zitten hier ook mensen die daadwerkelijk naar de sportschool gaan of alleen maar FOK! posters
dus je rug/tricpes/benen/ schouder hoeft van jou niet?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:15 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
haha ik ga nie naar spotschool gewoon thuis met dumbells armen trainen en beetje opdrukken en oefeningen voor sixpek
triceps welquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:17 schreef FAP_SMOEL het volgende:
[..]
dus je rug/tricpes/benen/ schouder hoeft van jou niet?
Zitten er op Fok überhaupt mensen die van hun zolderkamer afkomen??quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:06 schreef FAP_SMOEL het volgende:
zitten hier ook mensen die daadwerkelijk naar de sportschool gaan of alleen maar FOK! posters
touchequote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:22 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Zitten er op Fok überhaupt mensen die van hun zolderkamer afkomen??
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:16 schreef seto het volgende:
sportsgool is voor hommo's, gwn beetje thuis opdrukke en buikspiere doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |