Zo maar weer is proberen volgens mij is het kouder dan het lijkt:Pquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:42 schreef einschtein het volgende:
Heerlijk rijweer! Alleen de pekel vernaggeld het.![]()
En gezien ik mijn motor nog langer wil gebruiken, ga ik dus maar niet rijden.
Hier valt de kou wel mee, maar de zon schijnt dan ook volop.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:43 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zo maar weer is proberen volgens mij is het kouder dan het lijkt:P
Hoef jij niet te werken?quote:
Nog even wachten en dan heb ik mijn kuipruitje...quote:12-03 2013 14:48 Pakje is door verzender op het DHL Servicepoint aangebracht.
Wat een bazen zijn dat toch. Ballen van staal, zo bij een snelwegoprit voor 3 rijstroken groen stilstaan. Eén dove mongool die niet oplet en je bent dood.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:46 schreef einschtein het volgende:
Onboard Video van een ambulancebegeleiding.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:28 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Wat een bazen zijn dat toch. Ballen van staal, zo bij een snelwegoprit voor 3 rijstroken groen stilstaan. Eén dove mongool die niet oplet en je bent dood.
Staat genoteerd. Kan ermee doorquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:32 schreef Mirgeam het volgende:
[..]
ik heb gewerkt van 6 tot 1 meneer, daarbij was ik van 5 tot 2 van huis. tevreden?
sommige automobilisten in het filmpje zijn echt om te huilen. Verder respect voor deze BMW rijdersquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:46 schreef einschtein het volgende:
Gelukkig heeft die het nog overleefd. Maar inderdaad ja.quote:
Ja. Eng filmpje is dat. Typisch geval wel wel kijken maar niets zien. Koekblikkersquote:
Ik zou nooit een street tripple rijdenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:53 schreef Salatrel het volgende:
Vroeg me al af wat de motor van de dag zou zijn
een kawasaki zzr600 uit 1995quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:53 schreef Salatrel het volgende:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:53 schreef Salatrel het volgende:
dat was echt , heel bijzonderquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:25 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nice filmpje welEne Baron von Grumble heeft ook zo'n prachtig stuk film waarmee hij met zijn GSX-R offroad gaat
Nee. Krijg juist zin om de Bandit zo snel mogelijk de klok rond te jagenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:32 schreef JK1982 het volgende:
Hebben jullie nou ook dat je zo aan het begin van het seizoen zin krijgt in een andere motor?
nog steeds jammer dat ik jou nooit heb kunnen spottenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:33 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nee. Krijg juist zin om de Bandit zo snel mogelijk de klok rond te jagen
Al zou ik wel eens een rondje op een V-Strom willen maken omdat ik dit jaar één of twee keer met de motor op vakantie wil gaan, en dat met een bejaarde Bandit wellicht niet zo'n goed plan is, maar goed. Ik ga mijn motor absoluut niet inruilen of verkopen.
Waarschijnlijk wel een keer onbewust, maar jaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:35 schreef Yreal het volgende:
[..]
nog steeds jammer dat ik jou nooit heb kunnen spotten
Yup..quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:35 schreef BlackLining het volgende:
Heb je nog steeds die bazige V Raptor?
ja ik jou dus nietquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:35 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel een keer onbewust, maar ja
Heb jouw motor wel een aantal keer zien staan bij het LUMC
Heel veel. En nee, die kw'tjes gaan niet lukken vrees ik, denk ook niet dat dat rijdt..quote:
Die man is sowieso baasquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:25 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nice filmpje welEne Baron von Grumble heeft ook zo'n prachtig stuk film waarmee hij met zijn GSX-R offroad gaat
moet je niet willen met zo'n ding...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:54 schreef JK1982 het volgende:
Altijd leuk, filmpjes van anderen op de motor...
Deze vond ik ook wel aardig, zeker omdat ik uit ervaring weet hoe zwaar zo'n ding is:
Moet wel toch? Moet ik bij de Bandit ook nog steeds doen. Die taartschep die eraan hangt eraf zagen en een fatsoenlijke houder erop schroeven. Kwestie van even zelf kijken met wat gezond praktisch inzicht. Ik ben van plan gewoon de handel af te zagen, paar gaatjes te boren in de onderkant van de kont en daar een universele houder aan te plakken.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:07 schreef handboek het volgende:
Ik ben in de verbouwsfeer. Weet er iemand of er een universele kentekenplaathouder op mijn zzr600 zou passen? De originele ziet mij er te knullig uit...
Zagen zou ik niet doen, blijf je altijd zien. Gewoon eraf schroeven en nieuwe erop.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:17 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Moet wel toch? Moet ik bij de Bandit ook nog steeds doen. Die taartschep die eraan hangt eraf zagen en een fatsoenlijke houder erop schroeven. Kwestie van even zelf kijken met wat gezond praktisch inzicht. Ik ben van plan gewoon de handel af te zagen, paar gaatjes te boren in de onderkant van de kont en daar een universele houder aan te plakken.
Maar goed, voor mij is dit weer iets wat terecht komt op de plank van dingen die nog moeten gebeuren maar uiteindelijk nooit gebeuren.
Is dat nou een Varadero?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:54 schreef JK1982 het volgende:
Altijd leuk, filmpjes van anderen op de motor...
Deze vond ik ook wel aardig, zeker omdat ik uit ervaring weet hoe zwaar zo'n ding is:
Nee, een Aprilia ETV 1000 Caponord van ca. 250kgquote:
Typische 'new style' wegbrommer, hij lijkt een beetje op een 'Dero, qua gewicht en ook qua lompheid. had er wel noppen onder trouwensquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:55 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nee, een Aprilia ETV 1000 Caponord van ca. 250kg
Zie ook deze lummels, vanaf 1:30 en later vanaf 4:50.
Leuk hè, offroaden met zo'n bakbeest op gewone wegbandjes
Ik zat gister in de auto en dacht: Kutweer! ik wil op de motorquote:Op woensdag 13 maart 2013 08:49 schreef lipjes het volgende:
Wil ik vanochtend op de motor stappen.
Kijk ik uit mijn raam, wederom sneeuw
Ik was er vandaag helemaal op ingesteld om weer op de motor te gaanquote:Op woensdag 13 maart 2013 09:26 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik zat gister in de auto en dacht: Kutweer! ik wil op de motor
InB4 Dekaquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:05 schreef 1517 het volgende:
Jaja het is koud.
Wil deze zomer graag naar de dolomieten in mijn eentje. Zal de eerste keer op vakantie zijn met de motor. Iemand tips of ervaringen met alleen op vakantie gaan?
Jij denkt; Ik krijg de eerste keer geen reactie, ik vraag het nog een keerquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:05 schreef 1517 het volgende:
Jaja het is koud.
Wil deze zomer graag naar de dolomieten in mijn eentje. Zal de eerste keer op vakantie zijn met de motor. Iemand tips of ervaringen met alleen op vakantie gaan?
Jij had toch net je rijbewijs gehaald? In dat geval wellicht eerst even wat ervaring opdoen. Wel zo prettig. De Dolomieten zijn prachtig, maar Italianen zijn zonder uitzondering beroepsmongolen als het op rijden aakomt. Je gaat heel vaak moeten uitwijken voor die malloten, dus ik zou graag wat meer motorervaring hebben voor ik die kant op zou gaan. Ik vond het in blik op momenten al vrij eng om tussen die chaos door te rijden.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:05 schreef 1517 het volgende:
Jaja het is koud.
Was al gepost..quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:46 schreef einschtein het volgende:
Deka?quote:
Tegen de zomer heb ik al wel wat ervaring opgedaan. Heb al een toertje naar de Eifel staan. Ben al veel op vakantie geweest met de auto naar zuid frankrijk.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:14 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Jij had toch net je rijbewijs gehaald? In dat geval wellicht eerst even wat ervaring opdoen. Wel zo prettig. De Dolomieten zijn prachtig, maar Italianen zijn zonder uitzondering beroepsmongolen als het op rijden aakomt. Je gaat heel vaak moeten uitwijken voor die malloten, dus ik zou graag wat meer motorervaring hebben voor ik die kant op zou gaan. Ik vond het in blik op momenten al vrij eng om tussen die chaos door te rijden.
'Simpelere' gebieden als Ardennen, Zwarte Woud (), Vogezen, Eifel, etc, al eens overwogen?
Edit: En dat alleen op vakantie gaan: niks mis mee. Je gaat genoeg mensen ontmoeten.
Weet je wel hoe fucking koud het is?quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:53 schreef lipjes het volgende:
Godverdomme.
Ik kijk vanuit mijn werkplek heel mooi naar buiten.
en wat een prachtig weer is het geworden
Volgende keer ploeg ik gewoon door die sneeuw heen
Nee, zodat ik vanavond gewoon lekker door de zon naar huis kan rijdenquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:57 schreef Salatrel het volgende:
Zodat je vanaf. je werkplek naar je motor kunt kijken die buiten in de zon staat?
Ik zat me gisteravond al helemaal lichamelijk voor te bereidenquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:57 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Weet je wel hoe fucking koud het is?
Ziet er leuk uit ja, maar schijn bedriegt.
Sowieso eerst een tripje naar Duitsland of in Nederland zelf doen om een gevoel te krijgen hoe het is om met bagage lange afstanden op pad te zijn. Denk aan je gewichtsverdeling op je fiets (alles in je topkoffer is no-no, tanktas is yes-yes). EHIC kaart is aan te raden voor ziektekosten in buitenland, en check of je motorverzekering en je fiets (vers rubber bijv) in orde is.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:05 schreef 1517 het volgende:
Jaja het is koud.
quote:
Kut.... Die lijkt heel veel op mijn taartschep.... Wil niet zagen..quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:19 schreef BlackLining het volgende:
Als ik mijn kentekenplaathouder eraf schroef komt dat erop neer dat alles wat onder mijn zadel zit, inclusief accu, op straat valt
klik <= kentekenplaathouder van Bandit. Heeft de bijnaam taartscherpEn dat is dus één geheel met de achterkuip. Losschroeven is er niet bij.
Ik stond net op het punt om met de auto naar huis te rijden en met de motor weer terug naar kantoor te komenquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:50 schreef BlackLining het volgende:
Net een stuk gereden, leuk is anders![]()
Enige andere motorrijder die ik tegen kwam was oom agent die met een lasergun contributie stond te heffen
Did that; ze geloofden er geen reet vanquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:04 schreef Dekatria het volgende:
[..]
HIJ GAAT NAAR EEN MOTOR KIJKEN JONGENS BEL DE KRANT
In Den Haag zie je ze vaak rijden, meestal om zo'n stoet van hoogwaardigheidsbekederts te begeleiden.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:29 schreef Sounddragon het volgende:
Zo'n speciaal transportje begeleiden is ook wel grappig om te zien
Zo zou iedereen wel naar huis willen; rood bestaat niet, iedereen optyfen en als er file staat is er op de vluchtstrook plek zat
Volgens mij een ambulance transport ofzo, gezien het einde van het filmpje.
Jeh, zag er daarstraks ook eentje; treintje van drie auto's met CD kentekenquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:33 schreef Dekatria het volgende:
[..]
In Den Haag zie je ze vaak rijden, meestal om zo'n stoet van hoogwaardigheidsbekederts te begeleiden.
Laat lekker gaan johquote:
Onbekend maakt onbemindquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:57 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Laat lekker gaan johStraks lekker proefritje maken, lekker toch?
Ben alleen zelf niet zo van de crossbrommers.
Ik heb ook een transalp! Ben om zo minimaal mogelijk te gaan, voornamelijk kamperen maar mocht ik een slechte dag hebben of wat goedkoops tegenkomen zal ik dat pakken.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:43 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Sowieso eerst een tripje naar Duitsland of in Nederland zelf doen om een gevoel te krijgen hoe het is om met bagage lange afstanden op pad te zijn. Denk aan je gewichtsverdeling op je fiets (alles in je topkoffer is no-no, tanktas is yes-yes). EHIC kaart is aan te raden voor ziektekosten in buitenland, en check of je motorverzekering en je fiets (vers rubber bijv) in orde is.
Probeer het voor je route bij bestemmingen te houden, en leg de route ernaartoe niet vooraf vast, dat maakt het wat leuker - zie hierrrr bijv m'n reisverslag van afgelopen zomer. Voor de rest - rij niet te snel, want dan zie je minder
Andere dingen, vraag maar raakga je op de bonnefooi in hostels/B&B's of kamperen?
[..]
'Zo minimaal mogelijk' kan je twelerlij opvatten - als je in hostels en B&Bs gaat zitten hoef je een heel stuk minder mee te nemen dan als je gaat kamperen dus dan is het minimaal m.b.t. bagage. Andersom kan ook, maar dan moet je dus aanzienlijk meer meetorsen op je fiets.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:09 schreef 1517 het volgende:
[..]
Ik heb ook een transalp! Ben om zo minimaal mogelijk te gaan, voornamelijk kamperen maar mocht ik een slechte dag hebben of wat goedkoops tegenkomen zal ik dat pakken.
Nog tips kwa koffers/tassen voor op de alp?
Als ik meer vragen heb kom ik zeker even terug.
Ik heb het gedaanquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:33 schreef Gummiebeer het volgende:
* Gummiebeer kijkt naar buiten... Zal ik? Of toch nog even de vooruitzichten afwachten.
Qua kou kan ik mij wel kleden en de brommert heeft handkappen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:37 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik heb het gedaanKon het niet laten. Best wel lekker, maar zit nu wel aan de warme chocomel
Kouwe handjes godverdomme.
De accu kan dat met gemak een paar dagen (weken) hebben hoor.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:42 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Qua kou kan ik mij wel kleden en de brommert heeft handkappen.![]()
Ik zit alleen met het feit dat de brommert dan buiten moet staan en dat vind de accu niet zo fijn.
Klopt, maar mijn accu vertrouw ik niet zo. Heeft de hele winter in de motor gezeten zonder druppellader. Vorige week met kabels overgestartquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:42 schreef BlackLining het volgende:
[..]
De accu kan dat met gemak een paar dagen (weken) hebben hoor.
Geen enkele mogelijkheid om binnen te komen met de brommert. Het loopt 3 meter steil naar beneden met zo'n fietsgootje, ik heb al moeite om de scooter dan weer naar boven te drukken, laat staan 200 kilo. Ik wacht dit weekend nog even af qua weertype. Mocht het mooi worden gaat ie defenitief uit de winterstalling.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:52 schreef BlackLining het volgende:
Mwa, ik kan me niet voorstellen dat dat problemen zou opleveren. En hij kan toch ook gewoon weer naar binnen daarna? Stilstaan is er ook niet goed voor.
Ik ben trouwens net op tijd thuis, sneeuwt hier alweer flink
Dan moet je er op rijdenquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:42 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Qua kou kan ik mij wel kleden en de brommert heeft handkappen.![]()
Ik zit alleen met het feit dat de brommert dan buiten moet staan en dat vind de accu niet zo fijn.
Ik kan niks garanderenquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:24 schreef Yreal het volgende:
Als ik pics post, gaan jullie dan niet meer zeuren als ik pics post?
Ik zou graag nog eens zo'n motorvakantie op een HD doen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:43 schreef BlackLining het volgende:
Eigenlijk is dat helemaal niet zo duur, een motorvakantie naar Nieuw Zeeland
Een Harley is het duurst? Er moet zeker een reserve Harley mee voor onderdelenquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:43 schreef BlackLining het volgende:
Eigenlijk is dat helemaal niet zo duur, een motorvakantie naar Nieuw Zeeland
Je wilt daar voornamelijk het landschap bekijken, trust mequote:Op woensdag 13 maart 2013 17:50 schreef Dekatria het volgende:
Geen idee of je wel daar op een chopper wíl rijden trouwens... lijkt me juist dat NZ heerlijke smijtwegen heeft.
Wij zijn altijd met zijn tweeen, dus scheelt er weer een.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:38 schreef Dekatria het volgende:
Moet je dan eigenlijk zelf een groep regelen, vraag ik me dan af?
Ik denk dat je óf met een volle groep komt, óf dat ze er zelf eentje van maken.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:38 schreef Dekatria het volgende:
Moet je dan eigenlijk zelf een groep regelen, vraag ik me dan af?
Dat is waar... maar ondertussen is het gewoon een volle 1600 euri duurder dan op een Jappen-variant rijdenquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik denk dat je óf met een volle groep komt, óf dat ze er zelf eentje van maken.
Ik denk dat zo'n toertje juist kewl is op een Harley, ding is niet van jezelf, dus als hij uit elkaar dondert onderweg is het niet jouw probleem, en na je vakantie heb je toch maar lekker op zo'n ding gereden, en kun je hem met een glimlach op je moel zo weer teruggeven aan de ongelukkige eigenaar![]()
Lekker cruisen op zo'n ding; lijkt me helemaal niet verkeerd voor een vakantietoertje
Mja, dat is waar, al betwijfel ik of jij qua landschap een betere vakantie gaat vindenquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:32 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat is waar... maar ondertussen is het gewoon een volle 1600 euri duurder dan op een Jappen-variant rijden
Maar eens dat het voor zo'n vakantie wel vet is om eens te chopperen. Het is dat je voor dat geld zoveel leukere vakanties heulmaal zelf kan ondernemen
Waar ga je nou op rijden? op de xt of de xtz?quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:12 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik vergeet altijd dat xt660z en xtz660 heel andere motoren zijn
de xt660z cvan de fotoquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Waar ga je nou op rijden? op de xt of de xtz?
Die beelden zijn al minstens een jaar oud. Ik dacht even in het begin dat hij zichzelf een vangrail in ging rijden, maar toen bleek dat dit nog de oude wegsituatie is.quote:
Waar is die "like" button?quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:25 schreef lipjes het volgende:
Ik heeft besloten, weer of geen weer sneeuw of geen sneeuw, ik stap vrijdag weer op.
Ik wil rijden godverdomme
Ik heb er vandaag nog één gegroetquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:44 schreef Gummiebeer het volgende:
Maar btw. Nav die spoedrit filmpjes.. Groeten jullie motoragenten onderweg?
Ik blijf stug mijn handje ophouden bij een motoragent, soms groet diegene terug, soms niet. Maar ik blijf het stug volhouden.
Ik groet wel gewoon.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:44 schreef Gummiebeer het volgende:
Ik blijf stug mijn handje ophouden bij een motoragent, soms groet diegene terug, soms niet. Maar ik blijf het stug volhouden.
Ho eens, dat heb ik niet gezegd he.quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:49 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ho eens, dat heb ik niet gezegd he.
Ja ik heb het helemaal gehad.quote:
Ik had vorige week een hele enthousiaste motoragent die heel erg breed groette.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:44 schreef Gummiebeer het volgende:
De koplamp doet het umquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:51 schreef BlackLining het volgende:
Moet trouwens wel haast de meest lelijke motor ooit zijn ditSuzuki GSX400X Impulse..
[ afbeelding ]
Lijkt wel erg op mijn 400e, maar dan lelijkerquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:51 schreef BlackLining het volgende:
Moet trouwens wel haast de meest lelijke motor ooit zijn ditSuzuki GSX400X Impulse..
[ afbeelding ]
Ik had ook bijna een 400e gekocht destijdsquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:56 schreef lipjes het volgende:
[..]
Lijkt wel erg op mijn 400e, maar dan lelijker
[ afbeelding ]
Valt mee... Als je dat lelijk vindt dan heb je zeker nog nooit een Honda Pacific Coast gezienquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:51 schreef BlackLining het volgende:
[ afbeelding ]
oude gsxf is ergerquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:51 schreef BlackLining het volgende:
[ afbeelding ]
Muizenquote:
Een 11kW motor dus eigenlijkquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:30 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Doet me op een of andere manier denken aan een soort gehandicaptenautootje.
Dat is hetzelfdequote:
Haters make you famous, niet haten hater.quote:
Ja, meestal groeten ze ook wel terugquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:44 schreef Gummiebeer het volgende:
Mijn idee ook.quote:
Komt 'ie net uit de pers?quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:57 schreef BlackLining het volgende:
Yreal heeft in ieder geval op de laatste pagina nog een aantal mooie opties gehad voor motoren
Aangezien we toch al foto's aan het dumpen waren, ik vind dit wel een hele bijzondere..
[ afbeelding ]
Vyrus 985 C34V
ja, hoe stuurt dat kreng??quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:03 schreef Geerd het volgende:
Dacht ik ook al jah wat is het voordeel ervan geen voorpoten en remklauw aan de onder kant van de schijf?
Volgens mij gewoon een gevalletje omdat het kan
Bochtjes hoeken.. hoe?quote:
2 cilinder met bagger koppeling; beetje Stukgaatie style..quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:11 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Klinkt als een verkouden Hayabusa als je t mij vraagt.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
2 cilinder met bagger koppeling; beetje Stukgaatie style..
Héél voorzichtigjes. Eng idee wat dat blok weegt? die wil alleen maar rechtdoor, net als de auto waar hij uit komt; daar werkte het ook al niet.quote:
Die Amerikanen toch, idioten. Alleen maar rechtdoor willen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Héél voorzichtigjes. Eng idee wat dat blok weegt? die wil alleen maar rechtdoor, net als de auto waar hij uit komt; daar werkte het ook al niet.
Daarom ook een Japanse buikschuivert die alle kanten op kanquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:15 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Die Amerikanen toch, idioten. Alleen maar rechtdoor willen.
Net als een Harley
Gaat ook uitstekend met een Alp.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:19 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Daarom ook een Japanse buikschuivert die alle kanten op kan
Dat is ook niet echt boeiend, sta je om de 100 meter voor een verkeerslicht.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:19 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Gaat ook uitstekend met een Alp.
* Gummiebeer daagt jou uit in de stad
* Danger.Mouse slaat uitdaging af.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:19 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Gaat ook uitstekend met een Alp.
* Gummiebeer daagt jou uit in de stad
Nee, het gaat om de krappe bochten. Dan sta je te kijken met de buikschuivert.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:22 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat is ook niet echt boeiend, sta je om de 100 meter voor een verkeerslicht.
Sommige Harleys willen ook achteruitquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:15 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Die Amerikanen toch, idioten. Alleen maar rechtdoor willen.
Net als een Harley
Ach, het moet ook geen wedstrijd worden. Just for funquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:23 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
* Danger.Mouse slaat uitdaging af.
Voordat ik ook maar iets ga doen wat op sportief rijden/gooiwerk lijkt, ga ik eerst flink wat meer kilometers maken. Heb er sinds het behalen van m'n rijbewijs slechts 400 gemaakt
Kan met een harley ook wel, al die filmpjes en pionnetjes of zijn dat geen harleys?quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:23 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Nee, het gaat om de krappe bochten. Dan sta je te kijken met de buikschuivert.
Luiheid ten top!quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:24 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Sommige Harleys willen ook achteruit
Komt door de hoek van de voorvork.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:26 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kan met een harley ook wel, al die filmpjes en pionnetjes of zijn dat geen harleys?
Ik ga nu nog helemaal niemand voorbij met mijn afgeknepen stofzuiger deluxequote:Op woensdag 13 maart 2013 23:25 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ach, het moet ook geen wedstrijd worden. Just for fun
Maar ik heb al menig buikschuivert weg gereden in de binnenstad. Op het rechte eind gaan ze mij voorbij, maar in korte bochten hadden ze toch het nakijken.
Hoelang moet je nog afgeknepen rijden dan?quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:30 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Ik ga nu nog helemaal niemand voorbij met mijn afgeknepen stofzuiger deluxe![]()
Uhmzz zie niet heel erg aparte hoek,quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:28 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Komt door de hoek van de voorvork.
Tot 10-7-2014quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:33 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Hoelang moet je nog afgeknepen rijden dan?
Vergelijk het maar eens met een buikschuiver.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:33 schreef Geerd het volgende:
[..]
Uhmzz zie niet heel erg aparte hoek,
[ afbeelding ]
Ja oke op die fiets wel idd!quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:35 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Vergelijk het maar eens met een buikschuiver.
Is weer even wennen hey binnen zittenquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:46 schreef BlackLining het volgende:
Ik ga het bed weer eens opzoeken
Weet niet wat dat is maar sinds ik terug ben van vakantie ben ik om 11 uur 's avonds doodop
Uitrusten van de vakantie natuurlijkquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:46 schreef BlackLining het volgende:
Ik ga het bed weer eens opzoeken
Weet niet wat dat is maar sinds ik terug ben van vakantie ben ik om 11 uur 's avonds doodop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Uitrusten van de vakantie natuurlijkMoet juist veel werken om zsm terug te kunnen, ik moet en zal daar motor rijdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voelt wel als een jetlag ja, maar na anderhalve week..
mijn (relatief) normale ritme was 04:00 erin, 12:00 eruit. Heerlijk zo met flexibele tijden
Dat zal het zijn jaquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
Is weer even wennen hey binnen zittengoffedomme lekker hoor, tot 12 uur buiten in de tuin bier drinken tussen de wilde papegaaien
alleen na een uur of 9 opent de lokale insectbevolking de luchtaanval en dat gaat daar toch wat lomper dan hier, hehe
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Heb geen meelij heur, met een cbr kan het ook 55km.2x toe zelfs wat een ellende die duall? cbs.quote:Op donderdag 14 maart 2013 03:12 schreef Salatrel het volgende:
zo ondanks een licht sneeuwbuitje wat niet bleef liggen viel het qua temperatuur en gladheid enorm mee onderweg naar huis
meelij? twas heerlijk rijdenquote:Op donderdag 14 maart 2013 03:34 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heb geen meelij heur, met een cbr kan het ook 55km.2x toe zelfs wat een ellende die duall? cbs.
Nee, morgen wel weer.quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:13 schreef BlackLining het volgende:
Wat rustig hier. Is iedereen aan het rijden?
Ja het zijn steeds maar korte buien.quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:23 schreef BlackLining het volgende:
Kan nu ook wel. Sneeuwt wel maar het is een graad of 5. Denk dat ik zo nog wel even op stap.
Zou die vrachtwagen soms een ongeluk hebben gehad als hij nog niet eens bij het sorteercentrum is aangekomen....??quote:13-03 2013 14:07 Pakje is door de chauffeur op het DHL Servicepoint afgehaald en is onderweg naar het sorteercentrum.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:17 schreef Dekatria het volgende:
Volgende week temperatuur naar de dubbele cijferts
Selektvrachtquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:11 schreef Salatrel het volgende:
je had toch particulier gekocht? raar dat het dan met DHL verzonden is en niet gewoon met postnl.... overigens komt het regelmatig voor dat particuliere DHL pakketjes uiteindelijk door selekt vracht afgehandeld worden en die zijn niet de snelste
Dit staat erop hun website... Ook staat erbij dat ze tot 21.00 uur bezorgen.... Maar volgens de track en trace is het pakketje nog steeds onderweg met de vrachtwagen ( nu al meer dan 27 uur ) naar 1 van de sorteercentra...quote:Afhalen op Eerste bezorgpoging
Dinsdagmiddag Donderdagmiddag
Dinsdagmiddag Donderdmiddag of -avond
In dat geval zou ik er inderdaad sterk rekening mee houden dat er zometeen een 'lekker gekke' huisvrouw van Selektvracht op de stoep staat met je eventueel gebroken kuipruitjequote:Op donderdag 14 maart 2013 17:26 schreef handboek het volgende:
[..]
Dit staat erop hun website... Ook staat erbij dat ze tot 21.00 uur bezorgen.... Maar volgens de track en trace is het pakketje nog steeds onderweg met de vrachtwagen ( nu al meer dan 27 uur ) naar 1 van de sorteercentra...
Edit: Ja met spelfout en al
Als dat zo is bind ik haar met der strot dmv een ketting aan mijn achterbrug en laat ik mijn achterwiel spinnen waarna ze gescalpeerd word en een pijnlijke dood sterft...quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:35 schreef BlackLining het volgende:
[..]
In dat geval zou ik er inderdaad sterk rekening mee houden dat er zometeen een 'lekker gekke' huisvrouw op de stoep staat met je eventueel gebroken kuipruitje
Nou nou nouquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:37 schreef handboek het volgende:
[..]
Als dat zo is bind ik haar met der strot dmv een ketting aan mijn achterbrug en laat ik mijn achterwiel spinnen waarna ze gescalpeerd word en een pijnlijke dood sterft...
Subtielquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:37 schreef handboek het volgende:
[..]
Als dat zo is bind ik haar met der strot dmv een ketting aan mijn achterbrug en laat ik mijn achterwiel spinnen waarna ze gescalpeerd word en een pijnlijke dood sterft...
Met van die magneetlogo's op de zijdeur van haar Xantia stationwagonquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:35 schreef BlackLining het volgende:
[..]
In dat geval zou ik er inderdaad sterk rekening mee houden dat er zometeen een 'lekker gekke' huisvrouw van Selektvracht op de stoep staat met je eventueel gebroken kuipruitje
quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:37 schreef handboek het volgende:
[..]
Dit is gewoon te true. Zo'n hekel aan die hele SelektVracht. Doe mij maar TNT/PostNL.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:56 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Selektvracht
Huisvrouwen met korte rode vlotte kapsels die in hun Fiat Punto je pakket voor de deur komen smijten
Ik heb wel eens op zo'n ding gereden, dat is echt zo niet spannendquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:19 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik vind het best een sexy ding.
Of moest je lachen om hoe het eruit ziet, als jij erop zit?
Ga maar eens op een NTV rijdenquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:20 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik heb wel eens op zo'n ding gereden, dat is echt zo niet spannend![]()
en dan een akkra eronder hangen
![]()
Mag ik nietquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ga maar eens op een NTV rijden
quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:52 schreef BlackLining het volgende:
Droplullen als deze kom ik ook wel eens tegen ja. Vaak na een stoplicht waar ik mensen ingehaald heb.
Tevens;
[ afbeelding ]
Ghehehe, dat kan ook best grappig zijn..quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:22 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat is ook niet echt boeiend, sta je om de 100 meter voor een verkeerslicht.
Houdt dit in dat ik van mijn kuipruitje krijg?quote:14-03 2013 19:50 Pakje is gesorteerd in sorteercentrum.
quote:15-03 2013 02:54 Pakje is onderweg naar lokaal verdeelcentrum.
15-03 2013 08:25 Pakje is ontvangen op lokaal verdeelcentrum, wordt vandaag aangeboden.
En dat staat erquote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:02 schreef Anne het volgende:
Nee. Pas als er staat "chauffeur is onderweg".
Nouja, het staat er bijna haha. Desnoods rij ik naar Bergen op Zoom of Roosendaal om het direct van het verdeelcentrum af te halenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:04 schreef handboek het volgende:
[..]
En dat staat er![]()
DHL For You is langzaam met het bijwerken. Zit soms wel 5 uur tussen het inscannen van het pakje en het verschijnen op DHL For You
Als ik nou naast jou kom rijden, dan leggen we 2 planken op onze buddy seats en dan kan het bankstel ertussen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:12 schreef BlackLining het volgende:
Ik ga maar met het blik vandaag. Bankstel wat ik mee moet nemen past niet achterop de motor
Heb je geen goldwing dan, past je hele huisraad inquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:12 schreef BlackLining het volgende:
Ik ga maar met het blik vandaag. Bankstel wat ik mee moet nemen past niet achterop de motor
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:13 schreef handboek het volgende:
[..]
Als ik nou naast jou kom rijden, dan leggen we 2 planken op onze buddy seats en dan kan het bankstel ertussen.
Geen helm, dus nee.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:22 schreef lipjes het volgende:
[..]
U vervoerd zo een bankstel, mag dat?
[ afbeelding ]
is dat die stoel van richard hammond van de afgelopen top gear special?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:22 schreef lipjes het volgende:
[..]
U vervoerd zo een bankstel, mag dat?
[ afbeelding ]
Volgens mij heeft hij er wel 1 opquote:
Al sla je me dood, kostte me al moeite om een plaatje te vindenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:04 schreef Salatrel het volgende:
[..]
is dat die stoel van richard hammond van de afgelopen top gear special?
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:10 schreef lipjes het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij er wel 1 op
[..]
Al sla je me dood, kostte me al moeite om een plaatje te vinden
Ja ben vandaag ook op de motor, had het helemaal gehad die autoquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:18 schreef Salatrel het volgende:
hier ook, blijft niet liggen, straks gewoon op de motor naar het werk
Waarom?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:46 schreef BlackLining het volgende:
Mijn motor is op een net geverfd bankje gaan zitten
[ afbeelding ]
Ik kon vrij goedkoop aan wat van dat wrap spul komen. Wilde eens kijken hoe hij er in het wit uit zou zien. Tank moest ook nog eigenlijk, maar ik heb nu al wel gezien dat dit er niet uitziet. Zo maar weer eraf trekken dus.quote:
Door al dat hout van jou, krijg ik zin in een kampvuur en een bbq....quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:11 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik kon vrij goedkoop aan wat van dat wrap spul komen. Wilde eens kijken hoe hij er in het wit uit zou zien. Tank moest ook nog eigenlijk, maar ik heb nu al wel gezien dat dit er niet uitziet. Zo maar weer eraf trekken dus.
Waarom geen rode wrap? Dat werkt beterquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:46 schreef BlackLining het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat ie harder zekerquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:19 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Waarom geen rode wrap? Dat werkt beter
neem iets lekkers bij de koffiequote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:46 schreef BlackLining het volgende:
[ afbeelding ]
Marktplaats biedersquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:32 schreef Salatrel het volgende:
staat een setje alu kisten incl. rek voor de tenere te koop op marktplaatsvolgens de beschrijving is het rek nieuw en de kisten gebruikt.. beginnen de bieders bij 125 euro en gaan ze met 5 euro elkaar overbieden
alleen het rek is nieuw al 230 euro ofzo
Watquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:21 schreef Salatrel het volgende:
[..]
neem iets lekkers bij de koffie
[ afbeelding ]
Gewoon doen... of bellenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:35 schreef Salatrel het volgende:
echt he.. ik zou bijna mailen om te vragen naar een vraagprijs want geen zin om met die onzinbieders aan de gang te moeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |