Ja ben vandaag ook op de motor, had het helemaal gehad die autoquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:18 schreef Salatrel het volgende:
hier ook, blijft niet liggen, straks gewoon op de motor naar het werk
Waarom?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:46 schreef BlackLining het volgende:
Mijn motor is op een net geverfd bankje gaan zitten
[ afbeelding ]
Ik kon vrij goedkoop aan wat van dat wrap spul komen. Wilde eens kijken hoe hij er in het wit uit zou zien. Tank moest ook nog eigenlijk, maar ik heb nu al wel gezien dat dit er niet uitziet. Zo maar weer eraf trekken dus.quote:
Door al dat hout van jou, krijg ik zin in een kampvuur en een bbq....quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:11 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik kon vrij goedkoop aan wat van dat wrap spul komen. Wilde eens kijken hoe hij er in het wit uit zou zien. Tank moest ook nog eigenlijk, maar ik heb nu al wel gezien dat dit er niet uitziet. Zo maar weer eraf trekken dus.
Waarom geen rode wrap? Dat werkt beterquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:46 schreef BlackLining het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat ie harder zekerquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:19 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Waarom geen rode wrap? Dat werkt beter
neem iets lekkers bij de koffiequote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:46 schreef BlackLining het volgende:
[ afbeelding ]
Marktplaats biedersquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:32 schreef Salatrel het volgende:
staat een setje alu kisten incl. rek voor de tenere te koop op marktplaatsvolgens de beschrijving is het rek nieuw en de kisten gebruikt.. beginnen de bieders bij 125 euro en gaan ze met 5 euro elkaar overbieden
alleen het rek is nieuw al 230 euro ofzo
Watquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:21 schreef Salatrel het volgende:
[..]
neem iets lekkers bij de koffie
[ afbeelding ]
Gewoon doen... of bellenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:35 schreef Salatrel het volgende:
echt he.. ik zou bijna mailen om te vragen naar een vraagprijs want geen zin om met die onzinbieders aan de gang te moeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |