quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:52 schreef BlackLining het volgende:
Droplullen als deze kom ik ook wel eens tegen ja. Vaak na een stoplicht waar ik mensen ingehaald heb.
Tevens;
[ afbeelding ]
Ghehehe, dat kan ook best grappig zijn..quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:22 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat is ook niet echt boeiend, sta je om de 100 meter voor een verkeerslicht.
Houdt dit in dat ik van mijn kuipruitje krijg?quote:14-03 2013 19:50 Pakje is gesorteerd in sorteercentrum.
quote:15-03 2013 02:54 Pakje is onderweg naar lokaal verdeelcentrum.
15-03 2013 08:25 Pakje is ontvangen op lokaal verdeelcentrum, wordt vandaag aangeboden.
En dat staat erquote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:02 schreef Anne het volgende:
Nee. Pas als er staat "chauffeur is onderweg".
Nouja, het staat er bijna haha. Desnoods rij ik naar Bergen op Zoom of Roosendaal om het direct van het verdeelcentrum af te halenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:04 schreef handboek het volgende:
[..]
En dat staat er![]()
DHL For You is langzaam met het bijwerken. Zit soms wel 5 uur tussen het inscannen van het pakje en het verschijnen op DHL For You
Als ik nou naast jou kom rijden, dan leggen we 2 planken op onze buddy seats en dan kan het bankstel ertussen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:12 schreef BlackLining het volgende:
Ik ga maar met het blik vandaag. Bankstel wat ik mee moet nemen past niet achterop de motor
Heb je geen goldwing dan, past je hele huisraad inquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:12 schreef BlackLining het volgende:
Ik ga maar met het blik vandaag. Bankstel wat ik mee moet nemen past niet achterop de motor
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:13 schreef handboek het volgende:
[..]
Als ik nou naast jou kom rijden, dan leggen we 2 planken op onze buddy seats en dan kan het bankstel ertussen.
Geen helm, dus nee.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:22 schreef lipjes het volgende:
[..]
U vervoerd zo een bankstel, mag dat?
[ afbeelding ]
is dat die stoel van richard hammond van de afgelopen top gear special?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:22 schreef lipjes het volgende:
[..]
U vervoerd zo een bankstel, mag dat?
[ afbeelding ]
Volgens mij heeft hij er wel 1 opquote:
Al sla je me dood, kostte me al moeite om een plaatje te vindenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:04 schreef Salatrel het volgende:
[..]
is dat die stoel van richard hammond van de afgelopen top gear special?
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:10 schreef lipjes het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij er wel 1 op
[..]
Al sla je me dood, kostte me al moeite om een plaatje te vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |