quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:17 schreef Dekatria het volgende:
Volgende week temperatuur naar de dubbele cijferts
Selektvrachtquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:11 schreef Salatrel het volgende:
je had toch particulier gekocht? raar dat het dan met DHL verzonden is en niet gewoon met postnl.... overigens komt het regelmatig voor dat particuliere DHL pakketjes uiteindelijk door selekt vracht afgehandeld worden en die zijn niet de snelste
Dit staat erop hun website... Ook staat erbij dat ze tot 21.00 uur bezorgen.... Maar volgens de track en trace is het pakketje nog steeds onderweg met de vrachtwagen ( nu al meer dan 27 uur ) naar 1 van de sorteercentra...quote:Afhalen op Eerste bezorgpoging
Dinsdagmiddag Donderdagmiddag
Dinsdagmiddag Donderdmiddag of -avond
In dat geval zou ik er inderdaad sterk rekening mee houden dat er zometeen een 'lekker gekke' huisvrouw van Selektvracht op de stoep staat met je eventueel gebroken kuipruitjequote:Op donderdag 14 maart 2013 17:26 schreef handboek het volgende:
[..]
Dit staat erop hun website... Ook staat erbij dat ze tot 21.00 uur bezorgen.... Maar volgens de track en trace is het pakketje nog steeds onderweg met de vrachtwagen ( nu al meer dan 27 uur ) naar 1 van de sorteercentra...
Edit: Ja met spelfout en al
Als dat zo is bind ik haar met der strot dmv een ketting aan mijn achterbrug en laat ik mijn achterwiel spinnen waarna ze gescalpeerd word en een pijnlijke dood sterft...quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:35 schreef BlackLining het volgende:
[..]
In dat geval zou ik er inderdaad sterk rekening mee houden dat er zometeen een 'lekker gekke' huisvrouw op de stoep staat met je eventueel gebroken kuipruitje
Nou nou nouquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:37 schreef handboek het volgende:
[..]
Als dat zo is bind ik haar met der strot dmv een ketting aan mijn achterbrug en laat ik mijn achterwiel spinnen waarna ze gescalpeerd word en een pijnlijke dood sterft...
Subtielquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:37 schreef handboek het volgende:
[..]
Als dat zo is bind ik haar met der strot dmv een ketting aan mijn achterbrug en laat ik mijn achterwiel spinnen waarna ze gescalpeerd word en een pijnlijke dood sterft...
Met van die magneetlogo's op de zijdeur van haar Xantia stationwagonquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:35 schreef BlackLining het volgende:
[..]
In dat geval zou ik er inderdaad sterk rekening mee houden dat er zometeen een 'lekker gekke' huisvrouw van Selektvracht op de stoep staat met je eventueel gebroken kuipruitje
quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:37 schreef handboek het volgende:
[..]
Dit is gewoon te true. Zo'n hekel aan die hele SelektVracht. Doe mij maar TNT/PostNL.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:56 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Selektvracht
Huisvrouwen met korte rode vlotte kapsels die in hun Fiat Punto je pakket voor de deur komen smijten
Ik heb wel eens op zo'n ding gereden, dat is echt zo niet spannendquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:19 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik vind het best een sexy ding.
Of moest je lachen om hoe het eruit ziet, als jij erop zit?
Ga maar eens op een NTV rijdenquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:20 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik heb wel eens op zo'n ding gereden, dat is echt zo niet spannend![]()
en dan een akkra eronder hangen
![]()
Mag ik nietquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ga maar eens op een NTV rijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |