Uhmzz zie niet heel erg aparte hoek,quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:28 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Komt door de hoek van de voorvork.
Tot 10-7-2014quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:33 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Hoelang moet je nog afgeknepen rijden dan?
Vergelijk het maar eens met een buikschuiver.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:33 schreef Geerd het volgende:
[..]
Uhmzz zie niet heel erg aparte hoek,
[ afbeelding ]
Ja oke op die fiets wel idd!quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:35 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Vergelijk het maar eens met een buikschuiver.
Is weer even wennen hey binnen zittenquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:46 schreef BlackLining het volgende:
Ik ga het bed weer eens opzoeken
Weet niet wat dat is maar sinds ik terug ben van vakantie ben ik om 11 uur 's avonds doodop
Uitrusten van de vakantie natuurlijkquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:46 schreef BlackLining het volgende:
Ik ga het bed weer eens opzoeken
Weet niet wat dat is maar sinds ik terug ben van vakantie ben ik om 11 uur 's avonds doodop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Uitrusten van de vakantie natuurlijkMoet juist veel werken om zsm terug te kunnen, ik moet en zal daar motor rijdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voelt wel als een jetlag ja, maar na anderhalve week..
mijn (relatief) normale ritme was 04:00 erin, 12:00 eruit. Heerlijk zo met flexibele tijden
Dat zal het zijn jaquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
Is weer even wennen hey binnen zittengoffedomme lekker hoor, tot 12 uur buiten in de tuin bier drinken tussen de wilde papegaaien
alleen na een uur of 9 opent de lokale insectbevolking de luchtaanval en dat gaat daar toch wat lomper dan hier, hehe
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Heb geen meelij heur, met een cbr kan het ook 55km.2x toe zelfs wat een ellende die duall? cbs.quote:Op donderdag 14 maart 2013 03:12 schreef Salatrel het volgende:
zo ondanks een licht sneeuwbuitje wat niet bleef liggen viel het qua temperatuur en gladheid enorm mee onderweg naar huis
meelij? twas heerlijk rijdenquote:Op donderdag 14 maart 2013 03:34 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heb geen meelij heur, met een cbr kan het ook 55km.2x toe zelfs wat een ellende die duall? cbs.
Nee, morgen wel weer.quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:13 schreef BlackLining het volgende:
Wat rustig hier. Is iedereen aan het rijden?
Ja het zijn steeds maar korte buien.quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:23 schreef BlackLining het volgende:
Kan nu ook wel. Sneeuwt wel maar het is een graad of 5. Denk dat ik zo nog wel even op stap.
Zou die vrachtwagen soms een ongeluk hebben gehad als hij nog niet eens bij het sorteercentrum is aangekomen....??quote:13-03 2013 14:07 Pakje is door de chauffeur op het DHL Servicepoint afgehaald en is onderweg naar het sorteercentrum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |