Komt 'ie net uit de pers?quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:57 schreef BlackLining het volgende:
Yreal heeft in ieder geval op de laatste pagina nog een aantal mooie opties gehad voor motoren
Aangezien we toch al foto's aan het dumpen waren, ik vind dit wel een hele bijzondere..
[ afbeelding ]
Vyrus 985 C34V
ja, hoe stuurt dat kreng??quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:03 schreef Geerd het volgende:
Dacht ik ook al jah wat is het voordeel ervan geen voorpoten en remklauw aan de onder kant van de schijf?
Volgens mij gewoon een gevalletje omdat het kan
Bochtjes hoeken.. hoe?quote:
2 cilinder met bagger koppeling; beetje Stukgaatie style..quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:11 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Klinkt als een verkouden Hayabusa als je t mij vraagt.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
2 cilinder met bagger koppeling; beetje Stukgaatie style..
Héél voorzichtigjes. Eng idee wat dat blok weegt? die wil alleen maar rechtdoor, net als de auto waar hij uit komt; daar werkte het ook al niet.quote:
Die Amerikanen toch, idioten. Alleen maar rechtdoor willen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Héél voorzichtigjes. Eng idee wat dat blok weegt? die wil alleen maar rechtdoor, net als de auto waar hij uit komt; daar werkte het ook al niet.
Daarom ook een Japanse buikschuivert die alle kanten op kanquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:15 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Die Amerikanen toch, idioten. Alleen maar rechtdoor willen.
Net als een Harley
Gaat ook uitstekend met een Alp.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:19 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Daarom ook een Japanse buikschuivert die alle kanten op kan
Dat is ook niet echt boeiend, sta je om de 100 meter voor een verkeerslicht.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:19 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Gaat ook uitstekend met een Alp.
* Gummiebeer daagt jou uit in de stad
* Danger.Mouse slaat uitdaging af.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:19 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Gaat ook uitstekend met een Alp.
* Gummiebeer daagt jou uit in de stad
Nee, het gaat om de krappe bochten. Dan sta je te kijken met de buikschuivert.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:22 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat is ook niet echt boeiend, sta je om de 100 meter voor een verkeerslicht.
Sommige Harleys willen ook achteruitquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:15 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Die Amerikanen toch, idioten. Alleen maar rechtdoor willen.
Net als een Harley
Ach, het moet ook geen wedstrijd worden. Just for funquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:23 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
* Danger.Mouse slaat uitdaging af.
Voordat ik ook maar iets ga doen wat op sportief rijden/gooiwerk lijkt, ga ik eerst flink wat meer kilometers maken. Heb er sinds het behalen van m'n rijbewijs slechts 400 gemaakt
Kan met een harley ook wel, al die filmpjes en pionnetjes of zijn dat geen harleys?quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:23 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Nee, het gaat om de krappe bochten. Dan sta je te kijken met de buikschuivert.
Luiheid ten top!quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:24 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Sommige Harleys willen ook achteruit
Komt door de hoek van de voorvork.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:26 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kan met een harley ook wel, al die filmpjes en pionnetjes of zijn dat geen harleys?
Ik ga nu nog helemaal niemand voorbij met mijn afgeknepen stofzuiger deluxequote:Op woensdag 13 maart 2013 23:25 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ach, het moet ook geen wedstrijd worden. Just for fun
Maar ik heb al menig buikschuivert weg gereden in de binnenstad. Op het rechte eind gaan ze mij voorbij, maar in korte bochten hadden ze toch het nakijken.
Hoelang moet je nog afgeknepen rijden dan?quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:30 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Ik ga nu nog helemaal niemand voorbij met mijn afgeknepen stofzuiger deluxe![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |