'Zo minimaal mogelijk' kan je twelerlij opvatten - als je in hostels en B&Bs gaat zitten hoef je een heel stuk minder mee te nemen dan als je gaat kamperen dus dan is het minimaal m.b.t. bagage. Andersom kan ook, maar dan moet je dus aanzienlijk meer meetorsen op je fiets.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:09 schreef 1517 het volgende:
[..]
Ik heb ook een transalp! Ben om zo minimaal mogelijk te gaan, voornamelijk kamperen maar mocht ik een slechte dag hebben of wat goedkoops tegenkomen zal ik dat pakken.
Nog tips kwa koffers/tassen voor op de alp?
Als ik meer vragen heb kom ik zeker even terug.
Ik heb het gedaanquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:33 schreef Gummiebeer het volgende:
* Gummiebeer kijkt naar buiten... Zal ik? Of toch nog even de vooruitzichten afwachten.
Qua kou kan ik mij wel kleden en de brommert heeft handkappen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:37 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik heb het gedaanKon het niet laten. Best wel lekker, maar zit nu wel aan de warme chocomel
Kouwe handjes godverdomme.
De accu kan dat met gemak een paar dagen (weken) hebben hoor.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:42 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Qua kou kan ik mij wel kleden en de brommert heeft handkappen.![]()
Ik zit alleen met het feit dat de brommert dan buiten moet staan en dat vind de accu niet zo fijn.
Klopt, maar mijn accu vertrouw ik niet zo. Heeft de hele winter in de motor gezeten zonder druppellader. Vorige week met kabels overgestartquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:42 schreef BlackLining het volgende:
[..]
De accu kan dat met gemak een paar dagen (weken) hebben hoor.
Geen enkele mogelijkheid om binnen te komen met de brommert. Het loopt 3 meter steil naar beneden met zo'n fietsgootje, ik heb al moeite om de scooter dan weer naar boven te drukken, laat staan 200 kilo. Ik wacht dit weekend nog even af qua weertype. Mocht het mooi worden gaat ie defenitief uit de winterstalling.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:52 schreef BlackLining het volgende:
Mwa, ik kan me niet voorstellen dat dat problemen zou opleveren. En hij kan toch ook gewoon weer naar binnen daarna? Stilstaan is er ook niet goed voor.
Ik ben trouwens net op tijd thuis, sneeuwt hier alweer flink
Dan moet je er op rijdenquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:42 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Qua kou kan ik mij wel kleden en de brommert heeft handkappen.![]()
Ik zit alleen met het feit dat de brommert dan buiten moet staan en dat vind de accu niet zo fijn.
Ik kan niks garanderenquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:24 schreef Yreal het volgende:
Als ik pics post, gaan jullie dan niet meer zeuren als ik pics post?
Ik zou graag nog eens zo'n motorvakantie op een HD doen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:43 schreef BlackLining het volgende:
Eigenlijk is dat helemaal niet zo duur, een motorvakantie naar Nieuw Zeeland
Een Harley is het duurst? Er moet zeker een reserve Harley mee voor onderdelenquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:43 schreef BlackLining het volgende:
Eigenlijk is dat helemaal niet zo duur, een motorvakantie naar Nieuw Zeeland
Je wilt daar voornamelijk het landschap bekijken, trust mequote:Op woensdag 13 maart 2013 17:50 schreef Dekatria het volgende:
Geen idee of je wel daar op een chopper wíl rijden trouwens... lijkt me juist dat NZ heerlijke smijtwegen heeft.
Wij zijn altijd met zijn tweeen, dus scheelt er weer een.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:38 schreef Dekatria het volgende:
Moet je dan eigenlijk zelf een groep regelen, vraag ik me dan af?
Ik denk dat je óf met een volle groep komt, óf dat ze er zelf eentje van maken.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:38 schreef Dekatria het volgende:
Moet je dan eigenlijk zelf een groep regelen, vraag ik me dan af?
Dat is waar... maar ondertussen is het gewoon een volle 1600 euri duurder dan op een Jappen-variant rijdenquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik denk dat je óf met een volle groep komt, óf dat ze er zelf eentje van maken.
Ik denk dat zo'n toertje juist kewl is op een Harley, ding is niet van jezelf, dus als hij uit elkaar dondert onderweg is het niet jouw probleem, en na je vakantie heb je toch maar lekker op zo'n ding gereden, en kun je hem met een glimlach op je moel zo weer teruggeven aan de ongelukkige eigenaar![]()
Lekker cruisen op zo'n ding; lijkt me helemaal niet verkeerd voor een vakantietoertje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |