Kut.... Die lijkt heel veel op mijn taartschep.... Wil niet zagen..quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:19 schreef BlackLining het volgende:
Als ik mijn kentekenplaathouder eraf schroef komt dat erop neer dat alles wat onder mijn zadel zit, inclusief accu, op straat valt
klik <= kentekenplaathouder van Bandit. Heeft de bijnaam taartscherpEn dat is dus één geheel met de achterkuip. Losschroeven is er niet bij.
Ik stond net op het punt om met de auto naar huis te rijden en met de motor weer terug naar kantoor te komenquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:50 schreef BlackLining het volgende:
Net een stuk gereden, leuk is anders![]()
Enige andere motorrijder die ik tegen kwam was oom agent die met een lasergun contributie stond te heffen
Did that; ze geloofden er geen reet vanquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:04 schreef Dekatria het volgende:
[..]
HIJ GAAT NAAR EEN MOTOR KIJKEN JONGENS BEL DE KRANT
In Den Haag zie je ze vaak rijden, meestal om zo'n stoet van hoogwaardigheidsbekederts te begeleiden.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:29 schreef Sounddragon het volgende:
Zo'n speciaal transportje begeleiden is ook wel grappig om te zien
Zo zou iedereen wel naar huis willen; rood bestaat niet, iedereen optyfen en als er file staat is er op de vluchtstrook plek zat
Volgens mij een ambulance transport ofzo, gezien het einde van het filmpje.
Jeh, zag er daarstraks ook eentje; treintje van drie auto's met CD kentekenquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:33 schreef Dekatria het volgende:
[..]
In Den Haag zie je ze vaak rijden, meestal om zo'n stoet van hoogwaardigheidsbekederts te begeleiden.
Laat lekker gaan johquote:
Onbekend maakt onbemindquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:57 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Laat lekker gaan johStraks lekker proefritje maken, lekker toch?
Ben alleen zelf niet zo van de crossbrommers.
Ik heb ook een transalp! Ben om zo minimaal mogelijk te gaan, voornamelijk kamperen maar mocht ik een slechte dag hebben of wat goedkoops tegenkomen zal ik dat pakken.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:43 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Sowieso eerst een tripje naar Duitsland of in Nederland zelf doen om een gevoel te krijgen hoe het is om met bagage lange afstanden op pad te zijn. Denk aan je gewichtsverdeling op je fiets (alles in je topkoffer is no-no, tanktas is yes-yes). EHIC kaart is aan te raden voor ziektekosten in buitenland, en check of je motorverzekering en je fiets (vers rubber bijv) in orde is.
Probeer het voor je route bij bestemmingen te houden, en leg de route ernaartoe niet vooraf vast, dat maakt het wat leuker - zie hierrrr bijv m'n reisverslag van afgelopen zomer. Voor de rest - rij niet te snel, want dan zie je minder
Andere dingen, vraag maar raakga je op de bonnefooi in hostels/B&B's of kamperen?
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |