Ik zat gister in de auto en dacht: Kutweer! ik wil op de motorquote:Op woensdag 13 maart 2013 08:49 schreef lipjes het volgende:
Wil ik vanochtend op de motor stappen.
Kijk ik uit mijn raam, wederom sneeuw
Ik was er vandaag helemaal op ingesteld om weer op de motor te gaanquote:Op woensdag 13 maart 2013 09:26 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik zat gister in de auto en dacht: Kutweer! ik wil op de motor
InB4 Dekaquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:05 schreef 1517 het volgende:
Jaja het is koud.
Wil deze zomer graag naar de dolomieten in mijn eentje. Zal de eerste keer op vakantie zijn met de motor. Iemand tips of ervaringen met alleen op vakantie gaan?
Jij denkt; Ik krijg de eerste keer geen reactie, ik vraag het nog een keerquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:05 schreef 1517 het volgende:
Jaja het is koud.
Wil deze zomer graag naar de dolomieten in mijn eentje. Zal de eerste keer op vakantie zijn met de motor. Iemand tips of ervaringen met alleen op vakantie gaan?
Jij had toch net je rijbewijs gehaald? In dat geval wellicht eerst even wat ervaring opdoen. Wel zo prettig. De Dolomieten zijn prachtig, maar Italianen zijn zonder uitzondering beroepsmongolen als het op rijden aakomt. Je gaat heel vaak moeten uitwijken voor die malloten, dus ik zou graag wat meer motorervaring hebben voor ik die kant op zou gaan. Ik vond het in blik op momenten al vrij eng om tussen die chaos door te rijden.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:05 schreef 1517 het volgende:
Jaja het is koud.
Was al gepost..quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:46 schreef einschtein het volgende:
Onboard Video van een ambulancebegeleiding.
Deka?quote:
Tegen de zomer heb ik al wel wat ervaring opgedaan. Heb al een toertje naar de Eifel staan. Ben al veel op vakantie geweest met de auto naar zuid frankrijk.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:14 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Jij had toch net je rijbewijs gehaald? In dat geval wellicht eerst even wat ervaring opdoen. Wel zo prettig. De Dolomieten zijn prachtig, maar Italianen zijn zonder uitzondering beroepsmongolen als het op rijden aakomt. Je gaat heel vaak moeten uitwijken voor die malloten, dus ik zou graag wat meer motorervaring hebben voor ik die kant op zou gaan. Ik vond het in blik op momenten al vrij eng om tussen die chaos door te rijden.
'Simpelere' gebieden als Ardennen, Zwarte Woud (), Vogezen, Eifel, etc, al eens overwogen?
Edit: En dat alleen op vakantie gaan: niks mis mee. Je gaat genoeg mensen ontmoeten.
Weet je wel hoe fucking koud het is?quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:53 schreef lipjes het volgende:
Godverdomme.
Ik kijk vanuit mijn werkplek heel mooi naar buiten.
en wat een prachtig weer is het geworden
Volgende keer ploeg ik gewoon door die sneeuw heen
Nee, zodat ik vanavond gewoon lekker door de zon naar huis kan rijdenquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:57 schreef Salatrel het volgende:
Zodat je vanaf. je werkplek naar je motor kunt kijken die buiten in de zon staat?
Ik zat me gisteravond al helemaal lichamelijk voor te bereidenquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:57 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Weet je wel hoe fucking koud het is?
Ziet er leuk uit ja, maar schijn bedriegt.
Sowieso eerst een tripje naar Duitsland of in Nederland zelf doen om een gevoel te krijgen hoe het is om met bagage lange afstanden op pad te zijn. Denk aan je gewichtsverdeling op je fiets (alles in je topkoffer is no-no, tanktas is yes-yes). EHIC kaart is aan te raden voor ziektekosten in buitenland, en check of je motorverzekering en je fiets (vers rubber bijv) in orde is.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:05 schreef 1517 het volgende:
Jaja het is koud.
quote:
Kut.... Die lijkt heel veel op mijn taartschep.... Wil niet zagen..quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:19 schreef BlackLining het volgende:
Als ik mijn kentekenplaathouder eraf schroef komt dat erop neer dat alles wat onder mijn zadel zit, inclusief accu, op straat valt
klik <= kentekenplaathouder van Bandit. Heeft de bijnaam taartscherpEn dat is dus één geheel met de achterkuip. Losschroeven is er niet bij.
Ik stond net op het punt om met de auto naar huis te rijden en met de motor weer terug naar kantoor te komenquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:50 schreef BlackLining het volgende:
Net een stuk gereden, leuk is anders![]()
Enige andere motorrijder die ik tegen kwam was oom agent die met een lasergun contributie stond te heffen
Did that; ze geloofden er geen reet vanquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:04 schreef Dekatria het volgende:
[..]
HIJ GAAT NAAR EEN MOTOR KIJKEN JONGENS BEL DE KRANT
In Den Haag zie je ze vaak rijden, meestal om zo'n stoet van hoogwaardigheidsbekederts te begeleiden.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:29 schreef Sounddragon het volgende:
Zo'n speciaal transportje begeleiden is ook wel grappig om te zien
Zo zou iedereen wel naar huis willen; rood bestaat niet, iedereen optyfen en als er file staat is er op de vluchtstrook plek zat
Volgens mij een ambulance transport ofzo, gezien het einde van het filmpje.
Jeh, zag er daarstraks ook eentje; treintje van drie auto's met CD kentekenquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:33 schreef Dekatria het volgende:
[..]
In Den Haag zie je ze vaak rijden, meestal om zo'n stoet van hoogwaardigheidsbekederts te begeleiden.
Laat lekker gaan johquote:
Onbekend maakt onbemindquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:57 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Laat lekker gaan johStraks lekker proefritje maken, lekker toch?
Ben alleen zelf niet zo van de crossbrommers.
Ik heb ook een transalp! Ben om zo minimaal mogelijk te gaan, voornamelijk kamperen maar mocht ik een slechte dag hebben of wat goedkoops tegenkomen zal ik dat pakken.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:43 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Sowieso eerst een tripje naar Duitsland of in Nederland zelf doen om een gevoel te krijgen hoe het is om met bagage lange afstanden op pad te zijn. Denk aan je gewichtsverdeling op je fiets (alles in je topkoffer is no-no, tanktas is yes-yes). EHIC kaart is aan te raden voor ziektekosten in buitenland, en check of je motorverzekering en je fiets (vers rubber bijv) in orde is.
Probeer het voor je route bij bestemmingen te houden, en leg de route ernaartoe niet vooraf vast, dat maakt het wat leuker - zie hierrrr bijv m'n reisverslag van afgelopen zomer. Voor de rest - rij niet te snel, want dan zie je minder
Andere dingen, vraag maar raakga je op de bonnefooi in hostels/B&B's of kamperen?
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |