quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:53 schreef Salatrel het volgende:
Vroeg me al af wat de motor van de dag zou zijn
dat was echt , heel bijzonderquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:25 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nice filmpje welEne Baron von Grumble heeft ook zo'n prachtig stuk film waarmee hij met zijn GSX-R offroad gaat
Nee. Krijg juist zin om de Bandit zo snel mogelijk de klok rond te jagenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:32 schreef JK1982 het volgende:
Hebben jullie nou ook dat je zo aan het begin van het seizoen zin krijgt in een andere motor?
nog steeds jammer dat ik jou nooit heb kunnen spottenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:33 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nee. Krijg juist zin om de Bandit zo snel mogelijk de klok rond te jagen
Al zou ik wel eens een rondje op een V-Strom willen maken omdat ik dit jaar één of twee keer met de motor op vakantie wil gaan, en dat met een bejaarde Bandit wellicht niet zo'n goed plan is, maar goed. Ik ga mijn motor absoluut niet inruilen of verkopen.
Waarschijnlijk wel een keer onbewust, maar jaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:35 schreef Yreal het volgende:
[..]
nog steeds jammer dat ik jou nooit heb kunnen spotten
Yup..quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:35 schreef BlackLining het volgende:
Heb je nog steeds die bazige V Raptor?
ja ik jou dus nietquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:35 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel een keer onbewust, maar ja
Heb jouw motor wel een aantal keer zien staan bij het LUMC
Heel veel. En nee, die kw'tjes gaan niet lukken vrees ik, denk ook niet dat dat rijdt..quote:
Die man is sowieso baasquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:25 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nice filmpje welEne Baron von Grumble heeft ook zo'n prachtig stuk film waarmee hij met zijn GSX-R offroad gaat
moet je niet willen met zo'n ding...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:54 schreef JK1982 het volgende:
Altijd leuk, filmpjes van anderen op de motor...
Deze vond ik ook wel aardig, zeker omdat ik uit ervaring weet hoe zwaar zo'n ding is:
Moet wel toch? Moet ik bij de Bandit ook nog steeds doen. Die taartschep die eraan hangt eraf zagen en een fatsoenlijke houder erop schroeven. Kwestie van even zelf kijken met wat gezond praktisch inzicht. Ik ben van plan gewoon de handel af te zagen, paar gaatjes te boren in de onderkant van de kont en daar een universele houder aan te plakken.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:07 schreef handboek het volgende:
Ik ben in de verbouwsfeer. Weet er iemand of er een universele kentekenplaathouder op mijn zzr600 zou passen? De originele ziet mij er te knullig uit...
Zagen zou ik niet doen, blijf je altijd zien. Gewoon eraf schroeven en nieuwe erop.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:17 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Moet wel toch? Moet ik bij de Bandit ook nog steeds doen. Die taartschep die eraan hangt eraf zagen en een fatsoenlijke houder erop schroeven. Kwestie van even zelf kijken met wat gezond praktisch inzicht. Ik ben van plan gewoon de handel af te zagen, paar gaatjes te boren in de onderkant van de kont en daar een universele houder aan te plakken.
Maar goed, voor mij is dit weer iets wat terecht komt op de plank van dingen die nog moeten gebeuren maar uiteindelijk nooit gebeuren.
Is dat nou een Varadero?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:54 schreef JK1982 het volgende:
Altijd leuk, filmpjes van anderen op de motor...
Deze vond ik ook wel aardig, zeker omdat ik uit ervaring weet hoe zwaar zo'n ding is:
Nee, een Aprilia ETV 1000 Caponord van ca. 250kgquote:
Typische 'new style' wegbrommer, hij lijkt een beetje op een 'Dero, qua gewicht en ook qua lompheid. had er wel noppen onder trouwensquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:55 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nee, een Aprilia ETV 1000 Caponord van ca. 250kg
Zie ook deze lummels, vanaf 1:30 en later vanaf 4:50.
Leuk hè, offroaden met zo'n bakbeest op gewone wegbandjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |