quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:49 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ho eens, dat heb ik niet gezegd he.
Ja ik heb het helemaal gehad.quote:
Ik had vorige week een hele enthousiaste motoragent die heel erg breed groette.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:44 schreef Gummiebeer het volgende:
Maar btw. Nav die spoedrit filmpjes.. Groeten jullie motoragenten onderweg?
Ik blijf stug mijn handje ophouden bij een motoragent, soms groet diegene terug, soms niet. Maar ik blijf het stug volhouden.
De koplamp doet het umquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:51 schreef BlackLining het volgende:
Moet trouwens wel haast de meest lelijke motor ooit zijn ditSuzuki GSX400X Impulse..
[ afbeelding ]
Lijkt wel erg op mijn 400e, maar dan lelijkerquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:51 schreef BlackLining het volgende:
Moet trouwens wel haast de meest lelijke motor ooit zijn ditSuzuki GSX400X Impulse..
[ afbeelding ]
Ik had ook bijna een 400e gekocht destijdsquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:56 schreef lipjes het volgende:
[..]
Lijkt wel erg op mijn 400e, maar dan lelijker
[ afbeelding ]
Valt mee... Als je dat lelijk vindt dan heb je zeker nog nooit een Honda Pacific Coast gezienquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:51 schreef BlackLining het volgende:
[ afbeelding ]
oude gsxf is ergerquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:51 schreef BlackLining het volgende:
[ afbeelding ]
Muizenquote:
Een 11kW motor dus eigenlijkquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:30 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Doet me op een of andere manier denken aan een soort gehandicaptenautootje.
Dat is hetzelfdequote:
Haters make you famous, niet haten hater.quote:
Ja, meestal groeten ze ook wel terugquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:44 schreef Gummiebeer het volgende:
Maar btw. Nav die spoedrit filmpjes.. Groeten jullie motoragenten onderweg?
Ik blijf stug mijn handje ophouden bij een motoragent, soms groet diegene terug, soms niet. Maar ik blijf het stug volhouden.
Mijn idee ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |