Mja, dat is waar, al betwijfel ik of jij qua landschap een betere vakantie gaat vindenquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:32 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat is waar... maar ondertussen is het gewoon een volle 1600 euri duurder dan op een Jappen-variant rijden
Maar eens dat het voor zo'n vakantie wel vet is om eens te chopperen. Het is dat je voor dat geld zoveel leukere vakanties heulmaal zelf kan ondernemen
Waar ga je nou op rijden? op de xt of de xtz?quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:12 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik vergeet altijd dat xt660z en xtz660 heel andere motoren zijn
de xt660z cvan de fotoquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Waar ga je nou op rijden? op de xt of de xtz?
Die beelden zijn al minstens een jaar oud. Ik dacht even in het begin dat hij zichzelf een vangrail in ging rijden, maar toen bleek dat dit nog de oude wegsituatie is.quote:
Waar is die "like" button?quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:25 schreef lipjes het volgende:
Ik heeft besloten, weer of geen weer sneeuw of geen sneeuw, ik stap vrijdag weer op.
Ik wil rijden godverdomme
Ik heb er vandaag nog één gegroetquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:44 schreef Gummiebeer het volgende:
Maar btw. Nav die spoedrit filmpjes.. Groeten jullie motoragenten onderweg?
Ik blijf stug mijn handje ophouden bij een motoragent, soms groet diegene terug, soms niet. Maar ik blijf het stug volhouden.
Ik groet wel gewoon.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:44 schreef Gummiebeer het volgende:
Maar btw. Nav die spoedrit filmpjes.. Groeten jullie motoragenten onderweg?
Ik blijf stug mijn handje ophouden bij een motoragent, soms groet diegene terug, soms niet. Maar ik blijf het stug volhouden.
Ho eens, dat heb ik niet gezegd he.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |