Ook gewoon PR worden.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ben tot nu toe de enige zonder tagje die komt sjoelen he![]()
Als ik kom nietquote:Op zondag 10 maart 2013 16:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ben tot nu toe de enige zonder tagje die komt sjoelen he![]()
quote:
ja dat welquote:
Ja de bloemen voor yvonne willen we zienquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:12 schreef Puala het volgende:
Bezig met de foto's van de laatste keer. Heb een hele zwoele van Mono
Die zijn niet zo scherp als ik zou willenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:15 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja de bloemen voor yvonne willen we zien
Hoe kan dat nouquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:17 schreef Puala het volgende:
[..]
Die zijn niet zo scherp als ik zou willen
Een beetje fotograaf houdt daar rekening mee.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:17 schreef Puala het volgende:
[..]
Er stond ene Bart in de weg tijdens het foto's maken.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:18 schreef Bart het volgende:
[..]
Een beetje fotograaf houdt daar rekening mee.
Iedere foto van Mono is toch per definitie zwoel?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:12 schreef Puala het volgende:
Bezig met de foto's van de laatste keer. Heb een hele zwoele van Mono
wat heeftie je betaald?quote:Op zondag 10 maart 2013 20:26 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zijn onderschrift beweerd wat anders..
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:39 schreef Muis006 het volgende:
Lang leve gunstig gepositioneerde mensen.
Die dat ie lacht? Ja die is leukquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:44 schreef Greys het volgende:
Mijn god mijn god mijn god wat ben ik blij dat die foto's in the bucket blijven![]()
![]()
![]()
Ik vind er eentje echt superleuk van sp3c
Op die foto kijkt jouw meneer als een bang konijntje in koplampenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:39 schreef Muis006 het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:52 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Op die foto kijkt jouw meneer als een bang konijntje in koplampen
Astu!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:39 schreef Muis006 het volgende:
Je had het niet tegen mij he?quote:
quote:
Ik ben een speciale FOK!-sjoel-website aan het maken. Daar mogen ze toch wel op??quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:44 schreef Greys het volgende:
Mijn god mijn god mijn god wat ben ik blij dat die foto's in the bucket blijven![]()
![]()
![]()
Ik vind er eentje echt superleuk van sp3c
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben een speciale FOK!-sjoel-website aan het maken. Daar mogen ze toch wel op??
De URL geef ik alleen aan sjoelers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. toch?
[ Bericht 10% gewijzigd door Toekito op 12-03-2013 22:11:18 ]PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Had je niet kunnen zeggen dat die site 18+ is?quote:
Doe jij ff of je dat al niet wistquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Had je niet kunnen zeggen dat die site 18+ is?![]()
Egnie!quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:04 schreef Toekito het volgende:
[..]verrekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. toch?
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
quote:
Een andere keer wel he? Volgens mij heb jij een goede sjoelarmquote:
Oh ik vraag het hem net een paar minuten geleden 'elders'quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:18 schreef RenRen- het volgende:
Iedereen bier kopen voor Fiets maandag!
Hij heeft net een mailtje gekregen dat ze een gesprek willen houden en dan afrondenquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Een andere keer wel he? Volgens mij heb jij een goede sjoelarm
[..]
Oh ik vraag het hem net een paar minuten geleden 'elders'
Ben gister in alle commotie vergeten te vragenEN EN EN EN???
Wat goedquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hij heeft net een mailtje gekregen dat ze een gesprek willen houden en dan afronden![]()
![]()
Ook al wil ik niet te voorbarig zijn. Want dat is vaker fout geweest. Maar het is al meer dan niks. Dinsdag!
Klinkt goed!quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hij heeft net een mailtje gekregen dat ze een gesprek willen houden en dan afronden![]()
![]()
Ook al wil ik niet te voorbarig zijn. Want dat is vaker fout geweest. Maar het is al meer dan niks. Dinsdag!
quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:07 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb geen idee waar het over gaat maar #ikduimvoorfiets
hij moet van mijquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:41 schreef roos85 het volgende:
[..]
Al idee of je er bij bent? Of kijk je dag zelf?
Frank, je moet ook!quote:
Dan kom ik ookquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Frank, je moet ook!
Zo, geregeld
Ik heb iedereen van de ovb af gehaald trouwens. Hopla. Jullie komen! Allemaal!
Wil LompeVrouw niet mee?quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:52 schreef LompeHork het volgende:
Komen er ook mensen uit de kop van Noord-Holland? Dan overweeg ik om ook te gaan
Mag ik met jou meerijden vanuit Den Bosch?quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:52 schreef LompeHork het volgende:
Komen er ook mensen uit de kop van Noord-Holland? Dan overweeg ik om ook te gaan
Jawel, maar dan moet ik eerst van Amsterdam naar huis rijden en dan naar Rotterdam is "nogal" omquote:
Als je nou gewoon bij je moeder gaat logeren kan het welquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:55 schreef SiIk het volgende:
[..]
Mag ik met jou meerijden vanuit Den Bosch?
Zet je me dan op de terugweg wel thuis af?quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Als je nou gewoon bij je moeder gaat logeren kan het wel
quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:53 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Dan kom ik ook
De winnaar krijgt een hip @ikbenkoelwantiksjoel.nl mailadres
Nou neequote:Op woensdag 13 maart 2013 20:56 schreef SiIk het volgende:
[..]
Zet je me dan op de terugweg wel thuis af?Anders kom ik nooit op school dinsdag
Lul nou eens niet man ik kom dan uit mijn nachtdienst.quote:
Ergens tussen elf en twaalf meestal ofzoquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Hoelaat is het ongeveer afgelopen maandag?
Dan kan ik even een inschatting maken voor mijn logeeradres hoelaat ik daar ben
je bent gedwongenquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:29 schreef franklop het volgende:
Euh ik op aanwezig? Weet nog van niks
Hoe laat ben je er? En wie ken je al?quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, en hoelaat is er iemand die ik al ken?
Ik kan vanaf 18.00 op CS zijn van R'dam.. en dan moet ik zoeken hoe ik daar komquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ergens tussen elf en twaalf meestal ofzo
Sommigen gaan eerder naar huis, sommigen later.
En vanaf hoe laat kan je er ongeveer zijn?
Haha.. vanaf 18.00 dus.. en Zwab en Greys!quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:40 schreef roos85 het volgende:
[..]
Hoe laat ben je er? En wie ken je al?
met randstad rail naar mechantorweg ofzo en vanaf daar teruglopen langs spoor en dan ben je er :pquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik kan vanaf 18.00 op CS zijn van R'dam.. en dan moet ik zoeken hoe ik daar kom
Ja. Ik moest vandaag in Groningen een straat uitlopen en de hoek om.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:44 schreef franklop het volgende:
[..]
met randstad rail naar mechantorweg ofzo en vanaf daar teruglopen langs spoor en dan ben je er :p
google maps aanquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:45 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja. Ik moest vandaag in Groningen een straat uitlopen en de hoek om.
Toch nog verdwaald
kloptquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:46 schreef roos85 het volgende:
Herkenbaar hoor Pat, ik heb echt het oriëntatievermogen van een goudvis met dementie
melanchtonweg bedoel jequote:Op donderdag 14 maart 2013 17:44 schreef franklop het volgende:
[..]
met randstad rail naar mechantorweg ofzo en vanaf daar teruglopen langs spoor en dan ben je er :p
ja diequote:
ja metrolijn E richting schubbekutteveenquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar de randstadrail. Dat is gewoon een metro, toch?
quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:24 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
ja metrolijn E richting schubbekutteveen
ja die moet je nemen richting Den Haagquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar de randstadrail. Dat is gewoon een metro, toch?
Dan moet ik werken maar kan best na mn dagdienst doorkomenquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:26 schreef Muis006 het volgende:
Hee Grees? 1 april he, tweede paasdag, is het dan ook gewoon sjoelen of is Henk dan dicht ofzo?
1 april kan ik ook wel, hoef ik geeneens vrij te vragenquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:26 schreef Muis006 het volgende:
Hee Grees? 1 april he, tweede paasdag, is het dan ook gewoon sjoelen of is Henk dan dicht ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Si.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:30 schreef liesje1979 het volgende:
Mijn misschien is voor de 18e, ik dacht die van Hork ook maar weet het niet zeker.
je zorgt maar dat je niet brak bentquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:08 schreef littledrummergirl het volgende:
ik wil ook op het lijstje bij het ovb stukje :p ovb dat ik niet heel brak ben van mn werk
ik moet die dag om vijf uur opstaan van mn baasquote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik moet die dag om vijf uur opstaan van mn baas
en ik moet perse komen terwijl ik om 5.30 uit de veren ben en ook de volgende dag om die tijd het bed uit moet?quote:
toek houdt duidelijk meer van mijquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:27 schreef franklop het volgende:
[..]
en ik moet perse komen terwijl ik om 5.30 uit de veren ben en ook de volgende dag om die tijd het bed uit moet?
Doe mij ook maar op de misschien lijst voor de 18equote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon komen jonguhhhh! Sjoelen zal je!
Dat weet je toch? Frank is een slavendrijvert dus dat doe ik terug.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
toek houdt duidelijk meer van mij![]()
Mooi, ze staan nog, in afgeslankte vorm, maar toch.quote:
sjoelstenen vervenquote:
nee die moeten op je tepelsquote:
quote:
Die konden ze zich nu al niet meer herinneren.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:56 schreef sp3c het volgende:
grote vraag is nu wat ze van de vorige Nederlandse inzending vonden
niet zo gek natuurlijk, als een naakte (?) dame naast je komt zitten en je vragen gaat stellen over de nederlandse inzending voor het songfestival.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:57 schreef Greys het volgende:
Overigens is de toegang tot de sauna me tot en met mei ontzegd nu.
Ja het was midden tijdens de wappersessie in de sauna, dus nakend punt en elquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
niet zo gek natuurlijk, als een naakte (?) dame naast je komt zitten en je vragen gaat stellen over de nederlandse inzending voor het songfestival.
de jehova's kunnen nog iets van je leren. Zelfs zij gaan niet zo ver.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja het was midden tijdens de wappersessie in de sauna, dus nakend punt en el
Tot en met!?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:57 schreef Greys het volgende:
Overigens is de toegang tot de sauna me tot en met mei ontzegd nu.
Ach, d'r gingen wel mensen door opbiechten dat ze 'normaal een hekel aan het songfestival hebben maar nog nooit zo'n mooie Nederlandse inzendingen hebben gehoord'. En dat ze het heel de dag lopen te zingenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
de jehova's kunnen nog iets van je leren. Zelfs zij gaan niet zo ver.
Ach ik denk als ik een beetje met mijn wimpers wapper (quote:
je kan voorstellen om de meet te verplaatsen naar de sauna...quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach, d'r gingen wel mensen door opbiechten dat ze 'normaal een hekel aan het songfestival hebben maar nog nooit zo'n mooie Nederlandse inzendingen hebben gehoord'. En dat ze het heel de dag lopen te zingen
Ik zou nu vast beginnen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach ik denk als ik een beetje met mijn wimpers wapper () dat ze zich wel weer bedenken hoor
Twee mij bekende saunagangers vertelde ik over de meet en die zeiden 'Zei je bitterballen?? Oke, 14 mei op de Kleiweg, tot dannnn!'quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je kan voorstellen om de meet te verplaatsen naar de sauna...
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Twee mij bekende saunagangers vertelde ik over de meet en die zeiden 'Zei je bitterballen?? Oke, 14 mei op de Kleiweg, tot dannnn!'
Ik heb ze een keer of twintig gezien nu en ik zou ze geloof ik niet herkennen met kleren aanquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]!!
Weten ze wel dat ze in de kroeg wel kleren moeten dragen.
Doen!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:28 schreef jefmen het volgende:
ik kom mischien ook nog gezellig langs. zit in de buurt op school.
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Doen!Leuk!
Roep maar gewoon tegen de eerste de beste sjoelert 'ben jij van FOK!' en binnen drie minuten ken je ons dan allemaal
De enigen die er op maandag zijn, zijn de Sjoeligans (dat zijn de oudere dames die er elke week sjoelen en die zien er niet echt uit als FOK!kers) en de rest zijn wij eigenlijkquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
Oh is dat een tip, doe ik dat maandag.
jou herken ik vast welquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
De enigen die er op maandag zijn, zijn de Sjoeligans (dat zijn de oudere dames die er elke week sjoelen en die zien er niet echt uit als FOK!kers) en de rest zijn wij eigenlijk
ik ken er al een aantal zoals liesje, puala, zwabber, brandx. en zal nog wel een aantal vergetenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Doen!Leuk!
Roep maar gewoon tegen de eerste de beste sjoelert 'ben jij van FOK!' en binnen drie minuten ken je ons dan allemaal
Eten bij Henkquote:Op zondag 17 maart 2013 12:09 schreef littledrummergirl het volgende:
wie heeft er zin om pre-meet even ergens wat avondeten te scoren in de stad? ben rond vijf op centraal dus om voor die twee uurtjes op en neer naar huis te gaan, te koken en af te wassen vind ik maar niks
Hamburger zonder kaas met gebakken eitjequote:
hoeveel gaat dat kosten?quote:Op zondag 17 maart 2013 13:28 schreef Greys het volgende:
Henk vraagt of er nog mensen zijn die om zes uur met de sjoeligans mee willen eten. Biefstuk en varkenshaas met mosterd en spek en een salade met eh.. weet ik niet meer
9,75 ppquote:
we weten het nog niet..quote:
ben jij meervoud, net als beatrixquote:
"Wij zullen nog even overleg plegen of wij genegen zijn ons bij het gepeupel en het plebs te voegen".quote:Op zondag 17 maart 2013 14:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ben jij meervoud, net als beatrix?
quote:Op zondag 17 maart 2013 14:05 schreef Toekito het volgende:
Frank heeft thuis de broek niet aan....dus roos weet het niet en hij doet alsof ze nog een stemming hebben
"Landgenoten" "Sjoelgenoten.... "quote:Op zondag 17 maart 2013 14:06 schreef Greys het volgende:
[..]
"Wij zullen nog even overleg plegen of wij genegen zijn ons bij het gepeupel en het plebs te voegen".
Wanneer weet je of je komt?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:45 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Doe mij ook maar op de misschien lijst voor de 18eMoet alleen nog ff de trein plannen, maar dat zal wel goed komen
Ok top! Wanneer weet je of je echt komt en zo ja, hoe laat ben je er ongeveer?quote:Op zondag 17 maart 2013 01:36 schreef jefmen het volgende:
[..]
ik ken er al een aantal zoals liesje, puala, zwabber, brandx. en zal nog wel een aantal vergeten
Hoplaaaaa, ik verhuis je meteen vanaf de ovbtjes naar de eggiesquote:Op zondag 17 maart 2013 14:18 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kom denk ik sowieso wel want ik moet Zwabber bier geven.
Omdat ik zijn oude telefoon gister kreeg om een dagje te proberen en als ik het wat vond kreeg hij bier en anders kreeg hij morgen zijn telefoon terug. Maar ik denk dat het bier wordt. Nu heb ik opeens een smartphone en kan ik whatappen. (nou ja ik ben nog aan het oefenen maar het lukt al best)quote:Op zondag 17 maart 2013 14:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoplaaaaa, ik verhuis je meteen vanaf de ovbtjes naar de eggies
Waarom krijgt Zwab ook alweer bier?
Omdat Zwabber gisteravond niet naar huis kon omdat Liesje de auto overgeboekt had, zes personen passen niet, dus Zwabber moest bij mij blijven slapenquote:
quote:Op zondag 17 maart 2013 14:23 schreef Bart het volgende:
[..]
Omdat Zwabber gisteravond niet naar huis kon omdat Liesje de auto overgeboekt had, zes personen passen niet, dus Zwabber moest bij mij blijven slapen.
"Ja geen probleem, je kan met BX meerijden"quote:
Ik zei alleen: vraag even anders aan BX of je mee kan rijden. Wist ik veel dat er ook al 2 mensen uit Breda mee reden. En volgens mij heeft Zwabber het ook netjes gevraagd en zei Bx ja maar verwarde ze hem met AoS aan wie ze het al had toegezegd. zoiets.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:28 schreef Bart het volgende:
[..]
"Ja geen probleem, je kan met BX meerijden"
Laatste trein weg.
"Oh de auto zit vol"
quote:Op zondag 17 maart 2013 14:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zei alleen: vraag even anders aan BX of je mee kan rijden. Wist ik veel dat er ook al 2 mensen uit Breda mee reden. En volgens mij heeft Zwabber het ook netjes gevraagd en zei Bx ja maar verwarde ze hem met AoS aan wie ze het al had toegezegd. zoiets.
Het lijkt de taxichaos na de ESF meet wel.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zei alleen: vraag even anders aan BX of je mee kan rijden. Wist ik veel dat er ook al 2 mensen uit Breda mee reden. En volgens mij heeft Zwabber het ook netjes gevraagd en zei Bx ja maar verwarde ze hem met AoS aan wie ze het al had toegezegd. zoiets.
Achteraf had ik dat ook best graag gewild, man, man, man wat was ik moe op het eind.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:30 schreef Bart het volgende:
Eigenlijk vond ik dat jij had moeten blijven slapen liesje.
Jij mag altijd tussen mvrB en mij inliggen hoor.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Achteraf had ik dat ook best graag gewild, man, man, man wat was ik moe op het eind.
quote:Op zondag 17 maart 2013 14:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het lijkt de taxichaos na de ESF meet wel.![]()
Ik had er -in het kader van jullie meet- anders een spelletje van gemaakt. Dobbelen om de autoplekken. Met een joker voor de chauffeur.
Nope, even nagevraagd en dan zijn ze dichtquote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:29 schreef yvonne het volgende:
Zeg, de dan volgende is op 1 april, 2e paasdag, is Henk dan wel open?
quote:Op zondag 17 maart 2013 14:49 schreef Puala het volgende:
Ik ben er helaas niet bij morgen, maar iedereen veel plezier en ik ben benieuwd naar de foto's
dicht? Juist op een dag dat ik kan........dat kan niet natuurlijk.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Nope, even nagevraagd en dan zijn ze dicht
1 april!quote:Op zondag 17 maart 2013 15:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
dicht? Juist op een dag dat ik kan........dat kan niet natuurlijk.
quote:Op zondag 17 maart 2013 15:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Nope, even nagevraagd en dan zijn ze dicht
quote:Op zondag 17 maart 2013 22:36 schreef roos85 het volgende:
"Sjoelgenoten, het heeft mij behaagd u op de hoogte stellen dat franklop en ikzelf morgenavond tijdens het gezellige samenzijn Het Halve Maatje willen bezoeken en graag een vorkje mee prikken"
Het kan zijn dat Frank ivm werk er later dan 18:00u is.. valt nu nog niks van te zeggen..
ik hoorde een jaquote:Op zondag 17 maart 2013 22:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij bent er dan sowieso om 18.00 uur uiterlijk ivm eten, begrijp ik het dan goed?
Die heb ik een berichtje op facebook gestuurd net of hij 18 uur ook haaltquote:Op zondag 17 maart 2013 23:10 schreef roos85 het volgende:
En Pat dan? Die is er toch ook rond die tijd?
Jij mag kiezen, zwart of roodquote:Op zondag 17 maart 2013 23:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zeg het maar! De mijne zijn allemaal schoon
Ik zie progressie en verder veel te weinig.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zeg het maar! De mijne zijn allemaal schoon
Wanneer kom je sjoelen? Morgen?quote:Op zondag 17 maart 2013 23:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zie progressie en verder veel te weinig.
ik kom en zal iets na 7e er zijn.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ok top! Wanneer weet je of je echt komt en zo ja, hoe laat ben je er ongeveer?
Lieve Greys, lieve Greysquote:Op zondag 17 maart 2013 23:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Lokquote, tevens adoratie omdat Greys lief en een knappe giraffe is.
Jeeeeej! Eet je mee om 18 uur of eet je onderweg iets of neem je later op de avond daar een patatje ofzo?quote:
quote:Op maandag 18 maart 2013 07:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Lieve Greys, lieve Greys
Mono eet weer braaf mee
Kom zoals gebruikelijk weer na school langs.
Amper voorkeuren voor eten, hou alleen niet van vis (wel van vlees)
Is dat die van de spitsstrook op de A12?quote:Op maandag 18 maart 2013 08:30 schreef stefanhaan het volgende:
Vanavond gaat het hem niet worden. Ik hoor net dat er een grote bug in de live omgeving van onze software zit. Ik ben waarschijnlijk niet om 5 uur klaar met werken
Greysje..quote:Op maandag 18 maart 2013 08:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Eters 18 uur:
Mono, BrandX, Roos, moi
weten we nog niet:
Toek, JjdJ, Patrique, Franklop
De eerste drie hoop ik vanmorgen antwoord van te krijgen.
ik tik en helaas vanuit kantoor aan ;/quote:Op maandag 18 maart 2013 08:52 schreef LompeHork het volgende:
Mêh, ik ga het niet redden, migratietraject hier op het werk escaleert uit de hand, dus ik mag vanavond bijklussen vanuit huis.
Gelukkig nietquote:Op maandag 18 maart 2013 08:33 schreef franklop het volgende:
[..]
Is dat die van de spitsstrook op de A12?
dank voor de brakke nacht nog.quote:Op maandag 18 maart 2013 08:50 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Greysje..
Ik kom niet vanavond. Heb vannacht sinds 03.00 uur boven de pot gehangen.. voel me hondsberoerd.
IK BAAL![]()
Maar ik kom een andere keer sowieso!
Sorry
Ik had misschien gezegd hoorquote:
ik probeer nog voor een extra mannelijk deel bij het eten te zorgenquote:
Doen! Dan heb ik een gesprekspartner voor mijn vuige verhalen bij het eten.quote:Op maandag 18 maart 2013 09:20 schreef franklop het volgende:
[..]
ik probeer nog voor een extra mannelijk deel bij het eten te zorgen
Gewoon doenquote:Op maandag 18 maart 2013 09:20 schreef franklop het volgende:
[..]
ik probeer nog voor een extra mannelijk deel bij het eten te zorgen
Kijken of je er na vanavond nog zo over denktquote:
dm je Greys even dan :-) Henk moet wel weten hoeveel die moet klaarmaken natuurlijkquote:Op maandag 18 maart 2013 10:32 schreef Toekito het volgende:
LDG appt net dat ze er ook al met het eten is
quote:Op maandag 18 maart 2013 10:39 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dan kun je je alvast voorbereiden op de komst van je eerste! Gefeliciteerd jullie
ze appt net half uur terug dus ja zeker weten Greysquote:Op maandag 18 maart 2013 10:50 schreef Greys het volgende:
Zeker weten van ldg Toek? Want gisteravond dmde ze nog dat ze niet mee at
Zit op het werk dus ff snel mobiel..
18 uur eten dus mono, brandx, roos, ik, toek en ldg?
6 personen weten het zeker dus?
Anders heb ik het gedaan straks he
Dan ga ik het nu doorgeven met dat er mss een zevende bij komt (frank)
Pat beterschap mop
had ik allang gedaan meneer-ik-kom-gewoonquote:Op maandag 18 maart 2013 10:46 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
dm je Greys even dan :-) Henk moet wel weten hoeveel die moet klaarmaken natuurlijk
tot straksquote:Op maandag 18 maart 2013 11:00 schreef Greys het volgende:
6 pers doorgegeven met een 'waarschijnlijke 7e'.
Tot straks
Kei goe Greeskequote:Op maandag 18 maart 2013 11:00 schreef Greys het volgende:
6 pers doorgegeven met een 'waarschijnlijke 7e'.
Tot straks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |