Lul nou eens niet man ik kom dan uit mijn nachtdienst.quote:
Ergens tussen elf en twaalf meestal ofzoquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Hoelaat is het ongeveer afgelopen maandag?
Dan kan ik even een inschatting maken voor mijn logeeradres hoelaat ik daar ben
je bent gedwongenquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:29 schreef franklop het volgende:
Euh ik op aanwezig? Weet nog van niks
Hoe laat ben je er? En wie ken je al?quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, en hoelaat is er iemand die ik al ken?
Ik kan vanaf 18.00 op CS zijn van R'dam.. en dan moet ik zoeken hoe ik daar komquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ergens tussen elf en twaalf meestal ofzo
Sommigen gaan eerder naar huis, sommigen later.
En vanaf hoe laat kan je er ongeveer zijn?
Haha.. vanaf 18.00 dus.. en Zwab en Greys!quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:40 schreef roos85 het volgende:
[..]
Hoe laat ben je er? En wie ken je al?
met randstad rail naar mechantorweg ofzo en vanaf daar teruglopen langs spoor en dan ben je er :pquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik kan vanaf 18.00 op CS zijn van R'dam.. en dan moet ik zoeken hoe ik daar kom
Ja. Ik moest vandaag in Groningen een straat uitlopen en de hoek om.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:44 schreef franklop het volgende:
[..]
met randstad rail naar mechantorweg ofzo en vanaf daar teruglopen langs spoor en dan ben je er :p
google maps aanquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:45 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja. Ik moest vandaag in Groningen een straat uitlopen en de hoek om.
Toch nog verdwaald
kloptquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:46 schreef roos85 het volgende:
Herkenbaar hoor Pat, ik heb echt het oriëntatievermogen van een goudvis met dementie
melanchtonweg bedoel jequote:Op donderdag 14 maart 2013 17:44 schreef franklop het volgende:
[..]
met randstad rail naar mechantorweg ofzo en vanaf daar teruglopen langs spoor en dan ben je er :p
ja diequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |