Klinkt goed!quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hij heeft net een mailtje gekregen dat ze een gesprek willen houden en dan afronden![]()
![]()
Ook al wil ik niet te voorbarig zijn. Want dat is vaker fout geweest. Maar het is al meer dan niks. Dinsdag!
quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:07 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb geen idee waar het over gaat maar #ikduimvoorfiets
hij moet van mijquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:41 schreef roos85 het volgende:
[..]
Al idee of je er bij bent? Of kijk je dag zelf?
Frank, je moet ook!quote:
Dan kom ik ookquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Frank, je moet ook!
Zo, geregeld
Ik heb iedereen van de ovb af gehaald trouwens. Hopla. Jullie komen! Allemaal!
Wil LompeVrouw niet mee?quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:52 schreef LompeHork het volgende:
Komen er ook mensen uit de kop van Noord-Holland? Dan overweeg ik om ook te gaan
Mag ik met jou meerijden vanuit Den Bosch?quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:52 schreef LompeHork het volgende:
Komen er ook mensen uit de kop van Noord-Holland? Dan overweeg ik om ook te gaan
Jawel, maar dan moet ik eerst van Amsterdam naar huis rijden en dan naar Rotterdam is "nogal" omquote:
Als je nou gewoon bij je moeder gaat logeren kan het welquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:55 schreef SiIk het volgende:
[..]
Mag ik met jou meerijden vanuit Den Bosch?
Zet je me dan op de terugweg wel thuis af?quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Als je nou gewoon bij je moeder gaat logeren kan het wel
quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:53 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Dan kom ik ook
De winnaar krijgt een hip @ikbenkoelwantiksjoel.nl mailadres
Nou neequote:Op woensdag 13 maart 2013 20:56 schreef SiIk het volgende:
[..]
Zet je me dan op de terugweg wel thuis af?Anders kom ik nooit op school dinsdag
Lul nou eens niet man ik kom dan uit mijn nachtdienst.quote:
Ergens tussen elf en twaalf meestal ofzoquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Hoelaat is het ongeveer afgelopen maandag?
Dan kan ik even een inschatting maken voor mijn logeeradres hoelaat ik daar ben
je bent gedwongenquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:29 schreef franklop het volgende:
Euh ik op aanwezig? Weet nog van niks
Hoe laat ben je er? En wie ken je al?quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, en hoelaat is er iemand die ik al ken?
Ik kan vanaf 18.00 op CS zijn van R'dam.. en dan moet ik zoeken hoe ik daar komquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ergens tussen elf en twaalf meestal ofzo
Sommigen gaan eerder naar huis, sommigen later.
En vanaf hoe laat kan je er ongeveer zijn?
Haha.. vanaf 18.00 dus.. en Zwab en Greys!quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:40 schreef roos85 het volgende:
[..]
Hoe laat ben je er? En wie ken je al?
met randstad rail naar mechantorweg ofzo en vanaf daar teruglopen langs spoor en dan ben je er :pquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik kan vanaf 18.00 op CS zijn van R'dam.. en dan moet ik zoeken hoe ik daar kom
Ja. Ik moest vandaag in Groningen een straat uitlopen en de hoek om.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:44 schreef franklop het volgende:
[..]
met randstad rail naar mechantorweg ofzo en vanaf daar teruglopen langs spoor en dan ben je er :p
google maps aanquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:45 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja. Ik moest vandaag in Groningen een straat uitlopen en de hoek om.
Toch nog verdwaald
kloptquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:46 schreef roos85 het volgende:
Herkenbaar hoor Pat, ik heb echt het oriëntatievermogen van een goudvis met dementie
melanchtonweg bedoel jequote:Op donderdag 14 maart 2013 17:44 schreef franklop het volgende:
[..]
met randstad rail naar mechantorweg ofzo en vanaf daar teruglopen langs spoor en dan ben je er :p
ja diequote:
ja metrolijn E richting schubbekutteveenquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar de randstadrail. Dat is gewoon een metro, toch?
quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:24 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
ja metrolijn E richting schubbekutteveen
ja die moet je nemen richting Den Haagquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar de randstadrail. Dat is gewoon een metro, toch?
Dan moet ik werken maar kan best na mn dagdienst doorkomenquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:26 schreef Muis006 het volgende:
Hee Grees? 1 april he, tweede paasdag, is het dan ook gewoon sjoelen of is Henk dan dicht ofzo?
1 april kan ik ook wel, hoef ik geeneens vrij te vragenquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:26 schreef Muis006 het volgende:
Hee Grees? 1 april he, tweede paasdag, is het dan ook gewoon sjoelen of is Henk dan dicht ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Si.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:30 schreef liesje1979 het volgende:
Mijn misschien is voor de 18e, ik dacht die van Hork ook maar weet het niet zeker.
je zorgt maar dat je niet brak bentquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:08 schreef littledrummergirl het volgende:
ik wil ook op het lijstje bij het ovb stukje :p ovb dat ik niet heel brak ben van mn werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |