ja metrolijn E richting schubbekutteveenquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar de randstadrail. Dat is gewoon een metro, toch?
quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:24 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
ja metrolijn E richting schubbekutteveen
ja die moet je nemen richting Den Haagquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar de randstadrail. Dat is gewoon een metro, toch?
Dan moet ik werken maar kan best na mn dagdienst doorkomenquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:26 schreef Muis006 het volgende:
Hee Grees? 1 april he, tweede paasdag, is het dan ook gewoon sjoelen of is Henk dan dicht ofzo?
1 april kan ik ook wel, hoef ik geeneens vrij te vragenquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:26 schreef Muis006 het volgende:
Hee Grees? 1 april he, tweede paasdag, is het dan ook gewoon sjoelen of is Henk dan dicht ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Si.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:30 schreef liesje1979 het volgende:
Mijn misschien is voor de 18e, ik dacht die van Hork ook maar weet het niet zeker.
je zorgt maar dat je niet brak bentquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:08 schreef littledrummergirl het volgende:
ik wil ook op het lijstje bij het ovb stukje :p ovb dat ik niet heel brak ben van mn werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |