Of beide.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
![]()
Achterband is lek. Of leeg.
Goddomme, alsof het nog niet erg genoeg was.quote:
dan vind het een nog plausibelere verklaring zelfs.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
waarom staat daar gelekt. Daar moest 'gejat' staan.
Als het mn voorband was dan had ik wel een andere gepakt hier. Staan genoeg fietsen. Tis alleen m'n achterband dus ik vrees dat ik hem moet lappen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:04 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
dan vind het een nog plausibelere verklaring zelfs.
waarom zou je wel een andere pakken als het je voorband is, maar niet nu het de achterband is? is het iets heel simpels dat ik over het hoofd zie?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als het mn voorband was dan had ik wel een andere gepakt hier. Staan genoeg fietsen. Tis alleen m'n achterband dus ik vrees dat ik hem moet lappen.
voorwiel is gewoon simpel met twee moeren. Achterwiel is gezeik met je ketting en je tandwiel en twee moeren en een koppelstangetje. En wat niet alles.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:08 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
waarom zou je wel een andere pakken als het je voorband is, maar niet nu het de achterband is? is het iets heel simpels dat ik over het hoofd zie?
oh, een ander wiel, ik dacht een hele andere fiets.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
voorwiel is gewoon simpel met twee moeren. Achterwiel is gezeik met je ketting en je tandwiel en twee moeren en een koppelstangetje. En wat niet alles.
Zal ik 12 euro dokken bij de turk hier? dan plakt hij mijn band. En krijg ik hopelijk de rest van m'n fiets ook weer terug.
kan ik voor 4,50 aan de overkant mooi een kapsalonnetje halen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:11 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
oh, een ander wiel, ik dacht een hele andere fiets.
12 euro is weinig om een band te laten plakken vind ik. zou het doen. geen fiets hebben is kut.
er zit gewoon een zadel op hoorquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:12 schreef Hyaenidae het volgende:
Geen Turk eraan laten sleutelen want dan krijg je gegarandeerd poepbacteries op je fiets.
opgelost, slotjequote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
kan ik voor 4,50 aan de overkant mooi een kapsalonnetje halen.
En ruik je daar weleens aan?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
er zit gewoon een zadel op hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |