Verslaafdequote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:51 schreef Muis006 het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel weer
Over een weekje maar peilen of de meneer dat ziet zitten.
Maar het is er zo gezelligquote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Verslaafde![]()
Ik ga een drukke tijd tegemoet dus volgende keer gaat het voor mij waarschijnlijk niet worden.
Ik weet het.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maar het is er zo gezellignet een warm bad.
roep.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:44 schreef Muis006 het volgende:
Als er even geroepen wordt of je er (al dan niet ovb) bij bent de 18e zet ik je in de OP.
Half acht hè!quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:35 schreef Muis006 het volgende:
Het is net aap noot mies maar dan met fiets ren zwabje
Yesch?quote:
Wijsneus! In de hoek jij!quote:
Grees moet naar de wcquote:
Hoe weet jij dat? Je zit helemaal aan de andere kant van het lokaal.quote:
Uhm... Dat is Bart. Greys is die met het rokje.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:49 schreef Muis006 het volgende:
* Muis006 doet Grees haar gulp voor haar open
Shhquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Uhm... Dat is Bart. Greys is die met het rokje.
Het wordt tijd dat de meneer zijn eigen account krijgt hier.quote:
Ze zit te wippen op haar stoeltje, dat kan ik zienquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Je zit helemaal aan de andere kant van het lokaal.
Nee.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat de meneer zijn eigen account krijgt hier.
Oh hebbenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:51 schreef roos85 het volgende:
Greys, dit iets voor de volgende keer?
[ afbeelding ]
Greys wipt altijd.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Ze zit te wippen op haar stoeltje, dat kan ik zien.
Ja.quote:
Jawelquote:
Ik heb zo het idee dat hij al aardig in jouw meet-leven geïntegreerd is.quote:
Okéquote:
Ik loop vandeweek wel een keer binnen op zijn werkkamerquote:
En dat moet dan betekenen dat we alles samen moeten doen of belevenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb zo het idee dat hij al aardig in jouw meet-leven geïntegreerd is.
En dat is leuk.
Hij wil zelf ook niet.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik loop vandeweek wel een keer binnen op zijn werkkamer...
Oehhhhh, there's gonna be hell to pay!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik loop vandeweek wel een keer binnen op zijn werkkamer...
Checkquote:
Je hebt echt een mooi lijntje hoor!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Check
Maar ik heb wel heupen
Hebben ze nijlpaardjes? Dat komt beter overeen met mijn curvatuur.
Het zou zo leuk combineren met jullie identieke Human Nature jackjes.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
En dat moet dan betekenen dat we alles samen moeten doen of beleven?
Vergeet de identieke fietsen in dames- en herenmodel niet!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het zou zo leuk combineren met jullie identieke Human Nature jackjes.![]()
Die hebben jullie toch wel hè? Want jullie zijn een SETJE!
Dankje. Right back at ya!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:57 schreef roos85 het volgende:
[..]
Je hebt echt een mooi lijntje hoor!
Als ik dat laatste nou zou zeggen...
Nijlpaardje jijquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Check
Maar ik heb wel heupen
Hebben ze nijlpaardjes? Dat komt beter overeen met mijn curvatuur.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, dit mag wel
Mag ik dan als olifant?
De maandag is keidicht bij het weekendquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:05 schreef Cee het volgende:
Ik wil roosjjjjkehhh zo graag een keer zien!Ja en de rest ook natuurlijk. In plaats van dat we proberen om Rotterdam wat dichter naar mijn huis te trekken, misschien kunnen we proberen de maandag meer richting het weekend te schuiven.
Jij bent mooiquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, dit mag wel
Mag ik dan als olifant?
Ja maar hij zit aan de verkeerde kant!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
De maandag is keidicht bij het weekend
Weekend omtrekken.quote:
Ik wil jou ook een keer zien Sjeeke!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:05 schreef Cee het volgende:
Ik wil roosjjjjkehhh zo graag een keer zien!Ja en de rest ook natuurlijk. In plaats van dat we proberen om Rotterdam wat dichter naar mijn huis te trekken, misschien kunnen we proberen de maandag meer richting het weekend te schuiven.
Lief hequote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, dit mag wel
Mag ik dan als olifant?
Schudden met die billenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:09 schreef Greys het volgende:
Ik wil dat giraffenpakkie
Maar goed, als ze alleen maat 34/36 hebben kan ik het wel shaken
Ze zullen vast wel meer maatkeuze hebbenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:09 schreef Greys het volgende:
Ik wil dat giraffenpakkie
Maar goed, als ze alleen maat 34/36 hebben kan ik het wel shaken
Ja hè, enorm mooie vrouw.quote:
quote:
Neequote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat ik het al ben?
Garpje. Maar stiekem vind ik olifanten hele leuke dierenDankjulliewel.
.
Waar ik er geeneeeene van krijg.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:18 schreef Greys het volgende:
Ja en ze kan nog lekkere koekjes maken ook, Ren
Tegen mijquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Tegen wie, wanneer, thema, smaken, dit dat alles
Zou wel leuk zijnquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Tegen mij
Thema: FOK!king lekkere koekjes
Smaken: anything goes
Hajjemaarmottekommesjoeluh!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Waar ik er geeneeeene van krijg.
Ik had drie heule lekkere citroenkoekjensquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Waar ik er geeneeeene van krijg.
die zat eerst gewoon op mijn schootquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:21 schreef roos85 het volgende:
Oh geloof dat een kat weer mijn schoot wil kapen...
volgende keer kom ik weer sjoelen.quote:
Frank ga eens wegquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:21 schreef roos85 het volgende:
Oh geloof dat een kat weer mijn schoot wil kapen...
niet lang meer zeker.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had drie heule lekkere citroenkoekjens
Nu heb ik er nog eentje...
Ik heb geen poes!quote:
pijnlijk gebeurenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
Maar wel een jeweetwel kater van zeker 6,5 kilo op je been
Je doet er zuinig meequote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had drie heule lekkere citroenkoekjens
Nu heb ik er nog eentje...
opgesloten op mijn zolderkamer...quote:
Aai das minder, kan je beter even rust pakken inderdaadquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:25 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
opgesloten op mijn zolderkamer...
Nee ik had knetterende koppijn en ik durfde het niet aan om daarmee die kant op te gaan. Aangezien ik het ook niet kom maken om na 14 dagen enigszins gesloopt op mijn werk te verschijnen koos ik ervoor verstek te laten gaan. Hopelijk volgende maand (over 14 dagen weet ik niet of mijn kop er naar staat)
omdat het een zij is verdoriequote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
hoe kan het dat die lollerfant een stikje op z'n hoofd heeft. Hij heeft heul neit zo veel haar.
niet...quote:
zijn biertjequote:
Pardon, roze is van origine de kleur die werd gebruikt bij de komst van een jongen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
niet...
blauw is voor baby jongens
niet voor baby meisjes.
uhuhquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Pardon, roze is van origine de kleur die werd gebruikt bij de komst van een jongen.
Ren is gewoon accuraat.
Zie je, sukkelquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Pardon, roze is van origine de kleur die werd gebruikt bij de komst van een jongen.
Ren is gewoon accuraat.
jij tekent gewoon fout!quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
uhuh![]()
ik geloof er geen conjo van.
Stick that in your pipe and smoke it.quote:For example, a June 1918 article from the trade publication Earnshaw's Infants' Department said, “The generally accepted rule is pink for the boys, and blue for the girls. The reason is that pink, being a more decided and stronger color, is more suitable for the boy, while blue, which is more delicate and dainty, is prettier for the girl.”
http://www.smithsonianmag(...)rt-Wearing-Pink.html
Dat is brits, niet nederlands.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
[..]
Stick that in your pipe and smoke it.
Slechte comeback brah.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat is brits, niet nederlands.
ik doe niet aan comebacks.quote:
Ik jullie wel, lekker puh!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:03 schreef Cat22 het volgende:
Als je er de volgende keer niet bij bent gaan we je niet meer missen.
Hadden ze in 1918 geen andere dingen aan hun hoofd?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
[..]
Stick that in your pipe and smoke it.
Uiteraardquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:34 schreef Greys het volgende:
Ik heb nu al weer zin in 18 maart![]()
DUURT LANGGGGGG!
Yv, kom je ook weer?
True true!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:01 schreef Maes het volgende:
![]()
Misschien kom ik ook wel weer, heb eigenlijk iets belangrijks van mijn werk maar sjoelen is leuker
Ik wist dat jij het weekend erop jarig bent want je hebt het ooit tegen me gezegd en toen heb ik het in mijn telefoon gezet.quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:36 schreef Monopoly het volgende:
OVB
Even rustig aan doen met de knaken + ik ben het weekend er op jarig. Moet even kijken hoe ik alles invulling ga geven.
Mono! Wanneer ben jij jarig? Misschien delen we onze verjaardag wel.quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:36 schreef Monopoly het volgende:
OVB
Even rustig aan doen met de knaken + ik ben het weekend er op jarig. Moet even kijken hoe ik alles invulling ga geven.
Ah dan kan jij me ook uitsluitsel geven. Mijn verjaardag weet je al.quote:Op woensdag 6 maart 2013 08:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik wist dat jij het weekend erop jarig bent want je hebt het ooit tegen me gezegd en toen heb ik het in mijn telefoon gezet.
24 Maart!quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mono! Wanneer ben jij jarig? Misschien delen we onze verjaardag wel.
Eckte liefde ditquote:Op woensdag 6 maart 2013 08:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik wist dat jij het weekend erop jarig bent want je hebt het ooit tegen me gezegd en toen heb ik het in mijn telefoon gezet.
Dan schelen we één dagquote:
We kunnen gluhwein drinken met een vuurkorf voor de deur deze verjaardag/quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan schelen we één dagIk ben de 23e jarig.
Vorig jaar kon ik buiten zitten op mijn verjaardag, als ik de voorspellingen zie gaat dat dit jaar niet gebeuren.
Tegelijk met mijn vadertjequote:
Zodra mijn gezondheid het toe laat ga ik ze van mijn camera af halen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:34 schreef sp3c het volgende:
waar blijven alle foto's trouwens, volgens mij heb ik nog steeds allen die van Greys en die zijn matig
Gezellig!quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
We kunnen gluhwein drinken met een vuurkorf voor de deur deze verjaardag/
Ingepakt in kleren alsof we een poolexpeditie ondernemen
handen thuishoudenquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:27 schreef sp3c het volgende:
op zich heb ik wel een slaapplaats
niet de eerstvolgende keer (over 2 weken) maar in principe kan het wel
10 minuten van Den Haag CS (of HS ongeveer even dichtbij)
Ik denk niet dat René dat goed vindquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:27 schreef sp3c het volgende:
op zich heb ik wel een slaapplaats
niet de eerstvolgende keer (over 2 weken) maar in principe kan het wel
10 minuten van Den Haag CS (of HS ongeveer even dichtbij)
En ik de 25e.quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan schelen we één dagIk ben de 23e jarig.
Vorig jaar kon ik buiten zitten op mijn verjaardag, als ik de voorspellingen zie gaat dat dit jaar niet gebeuren.
En wij zijn tegelijkertijd jarig!quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:28 schreef Maes het volgende:
[..]
Tegelijk met mijn vadertjeGa ik dus ook niet meer vergeten
moeten we dat niet eerst overleggen?quote:
Aangezien ik je toch gestolen heb, nee..quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:07 schreef franklop het volgende:
[..]
moeten we dat niet eerst overleggen?
dat werd goed verwoord door de A's jaquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:10 schreef roos85 het volgende:
[..]
Aangezien ik je toch gestolen heb, nee..
Ook gezellig.quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
We kunnen gluhwein drinken met een vuurkorf voor de deur deze verjaardag/
Ingepakt in kleren alsof we een poolexpeditie ondernemen
Wist ik. Gelijk met mijn peettante.quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Even pas
ESF / [MEET] Bird is the word! 14/5 #2
Dat hoop ik ookquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:41 schreef roos85 het volgende:
[..]
Leuk Pat! Hopelijk kunnen Frank en ik ook.
Nou ik weet het nog niet. Misschien is het wel goed voor me er even tussenuit ipv thuis zitten sippenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
Hoop ik ook!quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:41 schreef roos85 het volgende:
[..]
Leuk Pat! Hopelijk kunnen Frank en ik ook.
quote:
Yaayyquote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:10 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Nou ik weet het nog niet. Misschien is het wel goed voor me er even tussenuit ipv thuis zitten sippenIk snap het. lastige dagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wow! Ik ben onder de indrukquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:15 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik wil wel met super veel liefde behandeld worden en op handen gedragen want ik ga direct vanuit school naar R'dam, slaap in Den Haag en moet de volgende ochtend om 06.09 uur in de trein zitten om om 09.30 een engels toets te maken
Als we komen krijg je een roseetje van mequote:Op woensdag 6 maart 2013 19:15 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik wil wel met super veel liefde behandeld worden en op handen gedragen want ik ga direct vanuit school naar R'dam, slaap in Den Haag en moet de volgende ochtend om 06.09 uur in de trein zitten om om 09.30 een engels toets te maken
Haha! Dat doe je gewoon omdat je niet van me wilt verliezen!quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:01 schreef roos85 het volgende:
[..]
Als we komen krijg je een roseetje van me
ssstttquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:04 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Haha! Dat doe je gewoon omdat je niet van me wilt verliezen!
sneeuwpop?quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ook gezellig.![]()
En dan laat ik mijn neefjes en nichtjes een mooie sneeuwpop bouwen.![]()
Geen vlaai ook dit jaar maar ijstaart!
Je mot appen of sms-en jonguh,dat hoort ze toch nietquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
sneeuwpop?
* sp3c roept muis er even bij
in dit geval wil ze het toch niet horenquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:57 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Je mot appen of sms-en jonguh,dat hoort ze toch niet
OMGquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:15 schreef PatriQue89 het volgende:
En dat kon afgelopen maandag niet?quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:15 schreef PatriQue89 het volgende:
Ja maar ik had er nog niet zo over nagedacht. Ik had opeens een helder moment!quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:07 schreef Takaiki het volgende:
[..]
En dat kon afgelopen maandag niet?
*kraskras*
Mijn afstandsrecord gaat nu al aan diggelenquote:
Het hele weekend sjoelen...quote:Patrick zegt:
ik moet oefenen met sjoelen![]()
Nou trek die bak maar tevoorschijnquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:10 schreef Renesite het volgende:
O en bedankt he!
[..]
Het hele weekend sjoelen...
Nee joh! Vorig jaar nog geoefend op de verjaardag van je oma!quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:10 schreef Renesite het volgende:
O en bedankt he!
[..]
Het hele weekend sjoelen...
Whehehehequote:Op woensdag 6 maart 2013 22:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee joh! Vorig jaar nog geoefend op de verjaardag van je oma!
quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Mijn afstandsrecord gaat nu al aan diggelen?
Oh ja, wacht, jij was er de 18e he?quote:
Ik ookquote:
Jup.quote:
Het was iedere kilometer waard!quote:
Dat kan ik beamen.quote:
Ik reed een beetje om.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat kan ik beamen.
Ook al is het voor mij 'slechts' 173 km.
Maar jij kunt de noorwegen-kms eventueel nog erbij tellen...quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik reed een beetje om.
Eigenlijk was het maar ca 130km enkele reis vanaf waar ik was.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik reed een beetje om.
Eigenlijk was het maar ca 130km enkele reis vanaf waar ik was.
Dat hebben we gedaan voor Greys hè, hoeft ze maar 1 datum te onthoudenquote:
Dat kan ik me heeeeeel goed voorstellenquote:
quote:Op donderdag 7 maart 2013 07:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Stil maar jongen
*drukt Mono tegen boezem*
Doen Greys en Elisa mee?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:58 schreef roos85 het volgende:
Bij de grote improvisatie show gaan ze iets met dansende giraffen doen![]()
Leuk hoorquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:14 schreef Greys het volgende:
Ik heb een sjoeldoel in mijn 101-doelen-in-1001-dagen project
http://mirandadayzero.blogspot.nl/
Voor punt 19 moet je in de winter naar mij komen, kan je rond een uur of 10 opstaan en rond 14u de zonsondergang alweer zienquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:14 schreef Greys het volgende:
Ik heb een sjoeldoel in mijn 101-doelen-in-1001-dagen project
http://mirandadayzero.blogspot.nl/
Oh wauwquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Voor punt 19 moet je in de winter naar mij komen, kan je rond een uur of 10 opstaan en rond 14u de zonsondergang alweer zien
Als het niet perse in die volgorde moet kan het ook omgekeer in de zomer overigens. Zon gaat na middernacht onder en komt wat uren later weer tevoorschijn.quote:
Bwehehehehe, neeeee, allemaal met handen en mond, hoplaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als het niet perse in die volgorde moet kan het ook omgekeer in de zomer overigens. Zon gaat na middernacht onder en komt wat uren later weer tevoorschijn.
Drinken totdat het donker is, da's een slecht plan in de zomer, want dan moet je tot de herfst wachten(want het blijft licht, zelfs al in de zon onder)
"85. Eet een taart met 3 vrienden zonder bestek" Die is wel leuk, zit jij daar met je bestek en de rest zonder
JAAAAAAAAAAA!quote:Op zondag 10 maart 2013 01:13 schreef Takaiki het volgende:
54. Ga op de foto met vogelspin op hand (omg..)
Jaaaa, Oliemeulen-meet
Ik wil ook!
Join us! Leukquote:Op zondag 10 maart 2013 01:13 schreef Takaiki het volgende:
54. Ga op de foto met vogelspin op hand (omg..)
Jaaaa, Oliemeulen-meet
Ik wil ook!
+ eindelijk een meet bij ons "in de buurt"quote:Op zondag 10 maart 2013 01:18 schreef Takaiki het volgende:
Cat wil ook, we hadden het er toevallig laatst over
quote:Op zondag 10 maart 2013 01:24 schreef ElisaB het volgende:
Let's prik a date!! Then go we met z'n four!
Ze hebben ook vetcoole reptielen en amfibieenquote:
ow begrijp me niet verkeerd ik heb geen problemen met het aanraken van harige monsters met ElisaB maar mijn voorkeur gaat meer uit naar bier en hockeyquote:Op zondag 10 maart 2013 02:22 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ze hebben ook vetcoole reptielen en amfibieen
de baan goed insmeren van tevoren, zodat je niet kan klagen over stroeve baanquote:Op zondag 10 maart 2013 13:09 schreef PatriQue89 het volgende:
Zometeen ff sjoelen
-3 beurten
-In elk poortje 1 schijf is 20 punten?
Vergeet ik nog iets?
Nee zo is het goedquote:Op zondag 10 maart 2013 13:09 schreef PatriQue89 het volgende:
Zometeen ff sjoelen
-3 beurten
Vergeet ik nog iets?
Schuiven vanaf de kant waar de poortjes niet zitten, want anders is je beurt ongeldigquote:Op zondag 10 maart 2013 13:09 schreef PatriQue89 het volgende:
Zometeen ff sjoelen
-3 beurten
Vergeet ik nog iets?
Komt goed!quote:Op zondag 10 maart 2013 13:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee zo is het goed
In elk poortje 1 schijf is 20
In elk poortje 2 schijven is 40
In elk poortje 3 schijven is 60
enz
Go go gooooooooooo
En een bewijspic op Facebook alsjeblieft
die dikke trol heeft een kale plek!quote:Op zondag 10 maart 2013 13:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Dat ben ik niet he.. dat is mijn dikke trol!
hij zit onder de duim..quote:Op zondag 10 maart 2013 13:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
die dikke trol heeft een kale plek!
Zitten voor de sjoelbak. Wie unne pro.quote:
Spinnen knuffelen!quote:Op zondag 10 maart 2013 01:24 schreef ElisaB het volgende:
Let's prik a date!! Then go we met z'n four!
I knoooowwwwquote:Op zondag 10 maart 2013 13:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
die dikke trol heeft een kale plek!
je bent toch niet echt boos he?quote:
hahahaquote:Op zondag 10 maart 2013 14:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je bent toch niet echt boos he?
Ja doe dat!quote:Op zondag 10 maart 2013 14:27 schreef littledrummergirl het volgende:
oeh een meet in de buurtik ga hier eens even meelezen
LDG'tjequote:Op zondag 10 maart 2013 14:27 schreef littledrummergirl het volgende:
oeh een meet in de buurtik ga hier eens even meelezen
kom jij sjoelen volgende keer?quote:
ik werk doordeweeks. Iets met teringend.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
kom jij sjoelen volgende keer?
pfffquote:Op zondag 10 maart 2013 14:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
ik werk doordeweeks. Iets met teringend.
haha tuurlijk nietquote:Op zondag 10 maart 2013 14:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je bent toch niet echt boos he?
ik wist niet eens dat het bestond joh! maar voor n biertje doordeweeks ben ik altijd wel te porrenquote:Op zondag 10 maart 2013 14:34 schreef MPG het volgende:
[..]
LDG'tje![]()
Waar was je afgelopen maandag met sjoeluh dan?
waar zit het precies danquote:Op zondag 10 maart 2013 14:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja doe dat!
Want we spreken daar best vaak af in die locatie.
Doe lekker mee maandag de 18e, is echt supergezellig die sjoelavonden
Naast de rampstadrails van CS naar den haag, ongeveer 2 minuten na CSquote:
Weet je de Kleiweg?quote:
quote:Op zondag 10 maart 2013 14:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Naast de rampstadrails van CS naar den haag, ongeveer 2 minuten na CS.
oh dan weet ik t wel ongeveerquote:Op zondag 10 maart 2013 14:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Weet je de Kleiweg?
Als je vanaf de Straatweg richting het Franciscus gaat en dan net ná de RET tramremise en net vóór de spoorwegovergang
maar... was jij er vorige week en heb je dat niet eens ff gezegdquote:Op zondag 10 maart 2013 14:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Naast de rampstadrails van CS naar den haag, ongeveer 2 minuten na CS.
Je kunt naar de tweede halte na CS gaan, maar als je nou pak em beet 200 meter voor die halte aan de noodrem trekt, sta je voor de deurquote:
Jaquote:Op zondag 10 maart 2013 14:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar... was jij er vorige week en heb je dat niet eens ff gezegd? en dat terwijl wij nodig weer eens moeten socializen!
Tis in elk geval 2 minuten lopen vanaf de metro, retehandigquote:Op zondag 10 maart 2013 14:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh dan weet ik t wel ongeveerkom niet zo vaak aan die kant ( woon op zuid
)
tsssssquote:Op zondag 10 maart 2013 15:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Je kunt naar de tweede halte na CS gaan, maar als je nou pak em beet 200 meter voor die halte aan de noodrem trekt, sta je voor de deur.
[..]
Ja. Nee
. Ja
.
![]()
![]()
Volgende week wordt wat agendatechnisch wat lastig, maar ik hoop er in april wel weer een keer bij te zijnquote:Op zondag 10 maart 2013 15:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
tsssss![]()
kom je volgende week weer?
ik ben er de 18de, veel belangrijkerquote:Op zondag 10 maart 2013 14:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar... was jij er vorige week en heb je dat niet eens ff gezegd? en dat terwijl wij nodig weer eens moeten socializen!
lastig is niet onmogelijkquote:Op zondag 10 maart 2013 15:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgende week wordt wat agendatechnisch wat lastig, maar ik hoop er in april wel weer een keer bij te zijn.
Heeeeheeeeequote:Op zondag 10 maart 2013 15:16 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo. Na 5 rondes met bijna 100 punten verschil gewonnen van René
Goed bezig, ik wil bij jou in het teamquote:Op zondag 10 maart 2013 15:16 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo. Na 5 rondes met bijna 100 punten verschil gewonnen van René
als de scores 70 om 50 waren mogen ze wel aan tafel bij Greys enzoquote:Op zondag 10 maart 2013 15:23 schreef roos85 het volgende:
[..]
Goed bezig, ik wil bij jou in het team
Nee nee neequote:Op zondag 10 maart 2013 15:24 schreef franklop het volgende:
[..]
als de scores 70 om 50 waren mogen ze wel aan tafel bij Greys enzo
Ja, en?quote:Op zondag 10 maart 2013 14:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
ik werk doordeweeks. Iets met teringend.
dan mag je aan onze tafelquote:Op zondag 10 maart 2013 15:27 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee nee nee![]()
Rene had 76, 85, 103, 68 en 89. En ik had 118, 85, 105, 115, en 90..
Okee, geen topscores.. Maar René komt toch niet mee
Mag ik om 21:00 weer wegquote:
Of neem een eigen Sport sjoelbak.. Idee van Frankquote:Op zondag 10 maart 2013 15:42 schreef Toekito het volgende:
Ik heb het al jaren niet gedaan mag ik aan de peuter tafel?
dan verlies ik nogquote:Op zondag 10 maart 2013 15:44 schreef roos85 het volgende:
[..]
Of neem een eigen Sport sjoelbak.. Idee van Frank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |