Aai das minder, kan je beter even rust pakken inderdaadquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:25 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
opgesloten op mijn zolderkamer...
Nee ik had knetterende koppijn en ik durfde het niet aan om daarmee die kant op te gaan. Aangezien ik het ook niet kom maken om na 14 dagen enigszins gesloopt op mijn werk te verschijnen koos ik ervoor verstek te laten gaan. Hopelijk volgende maand (over 14 dagen weet ik niet of mijn kop er naar staat)
omdat het een zij is verdoriequote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
hoe kan het dat die lollerfant een stikje op z'n hoofd heeft. Hij heeft heul neit zo veel haar.
niet...quote:
zijn biertjequote:
Pardon, roze is van origine de kleur die werd gebruikt bij de komst van een jongen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
niet...
blauw is voor baby jongens
niet voor baby meisjes.
uhuhquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Pardon, roze is van origine de kleur die werd gebruikt bij de komst van een jongen.
Ren is gewoon accuraat.
Zie je, sukkelquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Pardon, roze is van origine de kleur die werd gebruikt bij de komst van een jongen.
Ren is gewoon accuraat.
jij tekent gewoon fout!quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
uhuh![]()
ik geloof er geen conjo van.
Stick that in your pipe and smoke it.quote:For example, a June 1918 article from the trade publication Earnshaw's Infants' Department said, “The generally accepted rule is pink for the boys, and blue for the girls. The reason is that pink, being a more decided and stronger color, is more suitable for the boy, while blue, which is more delicate and dainty, is prettier for the girl.”
http://www.smithsonianmag(...)rt-Wearing-Pink.html
Dat is brits, niet nederlands.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
[..]
Stick that in your pipe and smoke it.
Slechte comeback brah.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat is brits, niet nederlands.
ik doe niet aan comebacks.quote:
Ik jullie wel, lekker puh!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:03 schreef Cat22 het volgende:
Als je er de volgende keer niet bij bent gaan we je niet meer missen.
Hadden ze in 1918 geen andere dingen aan hun hoofd?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
[..]
Stick that in your pipe and smoke it.
Uiteraardquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:34 schreef Greys het volgende:
Ik heb nu al weer zin in 18 maart![]()
DUURT LANGGGGGG!
Yv, kom je ook weer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |