Als je er de volgende keer niet bij bent gaan we je niet meer missen.quote:
Echt welquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je er de volgende keer niet bij bent gaan we je niet meer missen.
Sssst! Dit is allemaal onderdeel van de verleiding!quote:
Sjoel eens wat leven in de brouwerij dan!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:42 schreef Monopoly het volgende:
Het is hier zo stil, ik voel me eenzaam.
Oh nee, de wereld draaide wat harder dan dat het zou moetenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Sjoel eens wat leven in de brouwerij dan!
Had je dat topic, waar je het gister over had, nog geopend, trouwens?
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oh nee, de wereld draaide wat harder dan dat het zou moeten
Ik ga hem na het eten maken vanavond
Goede doelenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 08:57 schreef DeZwabber het volgende:
Mijn targets zijn wel gehaald van de avond, de helft aan bier gedronken, Muis op d'r oor gelikt, Renren niet op d'r oor gelikt, en consistent 20 punten per ronde beter gesjoeld dan de vorige keer
*maakt lawaai*quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:42 schreef Monopoly het volgende:
De 3Js zouden zingen... NEVER ALOOOOOOOOOONEquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:42 schreef Monopoly het volgende:
Grees kiek, heb ik besteld want lentequote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:59 schreef Greys het volgende:
[..]
De 3Js zouden zingen... NEVER ALOOOOOOOOOONE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat had hij gepost danquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:07 schreef Goodbye het volgende:
Wokkelfrietjes? Ik ben jaloers! Moest trouwens heel erg lachen om de post op FB van Henk gisteravond!
quote:
quote:De maandagavond sjoelavond is een nieuwe dimensie in gegaan.. 33 sjoelers die heel de boel op stelten zetten en genoeg bunkeren om een kleine macDonalds vestiging op te laten draaien.. topavondje..
Tot zoooo
Hij heeft kennisgemaakt met mijn eetlustquote:
Gezamenlijk het toetjesdienblad leeglepelen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij heeft kennisgemaakt met mijn eetlust.
Maar lekker dat 't was!
Peter verwent volgens mij alle meisjes. Ik kreeg een vorklepelkoffie met mijn voorletter erop.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:14 schreef Muis006 het volgende:
Ik ben verwend door Peter dus ik heb sowieso niets te klagen.
Wat moeten Greys en Takke met een koffie met jouw voorletter erop?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Peter verwent volgens mij alle meisjes. Ik kreeg een vorklepelkoffie met mijn voorletter erop.![]()
Net als Greys en Takke trouwens.
Fankoffiequote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat moeten Greys en Takke met een koffie met jouw voorletter erop?
Normale patat.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:07 schreef Goodbye het volgende:
Wokkelfrietjes? Ik ben jaloers! Moest trouwens heel erg lachen om de post op FB van Henk gisteravond!
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Grees kiek, heb ik besteld want lente
Wat, die is cuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik mag geen kleren meer kopenquote:
Deze jongen kreeg anders ook zijn voorletter eropquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Peter verwent volgens mij alle meisjes. Ik kreeg een vorklepelkoffie met mijn voorletter erop.![]()
Net als Greys en Takke trouwens.
Bohquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik mag geen kleren meer kopenEn ik denk dat bepaalde delen er niet in zouden passen. Maar hij is wel hee lleuk
Vanavond weer patatWant mijn moeder heeft een afspraak tot laat. Kak.
Jij ook al niet.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:37 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb muis kusjes gegeven gisteren![]()
Ik was mijn wangen nooit meer
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Grees kiek, heb ik besteld want lente
Ik dacht even 'wow, da's een mooi decolettage'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., maar toen zag ik dat extra lapje zwarte stof
![]()
Nou ja. Beetje van allebei denk ik?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Bohvan jezelf niet of van iemand anders niet?
Moedersquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:38 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nou ja. Beetje van allebei denk ik?Ik heb hele dure maanden gehad omdat ik grote rekeningen kreeg, een van de belastingdienst en een van de academie, en nieuwe cursussen, en volgens mijn moeder heb ik 'al genoeg kleding'. Ik heb haar maar niet verteld dat ik uit een groot deel gegroeid ben omdat ik ben aangekomen de afgelopen aantal jaar en het best wel tegenvalt allemaal
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik dacht even 'wow, da's een mooi decolettage', maar toen zag ik dat extra lapje zwarte stof
Het viel me op dat je zoals een echte vrouw rook naar zweet van een hele dag schoonmaken, opruimen, koken en bier halen voor je manquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:41 schreef Muis006 het volgende:
Hee maar mensen, ik rook wel lekker he?
Dat dacht ik.
Ah, dus als we je kwijt zijn moeten we middenin een kliek stinkende jongemannen zoeken.quote:
Nice!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Deze jongen kreeg anders ook zijn voorletter erop
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het viel me op dat je zoals een echte vrouw rook naar zweet van een hele dag schoonmaken, opruimen, koken en bier halen voor je man
Wat een topvrouw ben je ook
true, dus ik wacht weer op salesquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Moeders
Het is toch jouw geld
[..]zo gedurfd ben ik niet.
Oh my..quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:01 schreef RenRen- het volgende:
Waa-rom kom ik altijd van die types tegen als ik een rondje doe met de hondjes.
Hallo mefrou
U hondjes lief
Beter hond als vriend als vriend als hond
Ik heb net gehuild.
Uh. Ja.
Ik ben van Noordelijker dan Noordelijke afkomst, dus ik ben van de patat-kant ja. Maar geen wokkelpatat dus?quote:
The word you're looking for is: 'Anyway.....'quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:01 schreef RenRen- het volgende:
Hallo mefrou
U hondjes lief
Ik heb net gehuild.
Uh. Ja.
of 'FREAK!!!!!'quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
The word you're looking for is: 'Anyway.....'
Dafuqquote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:01 schreef RenRen- het volgende:
Hallo mefrou
U hondjes lief
Ik heb net gehuild.
Uh. Ja.
Daarom heb ik katten.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:01 schreef RenRen- het volgende:
Hallo mefrou
U hondjes lief
Ik heb net gehuild.
Uh. Ja.
Misschien voor de shooligan mee-eters maar de later komers hadden wokkelfrietjes.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ben van Noordelijker dan Noordelijke afkomst, dus ik ben van de patat-kant ja. Maar geen wokkelpatat dus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |