quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:51 schreef Greys het volgende:
Zal ik even een SJOELCLUP photobucketje aanmaken?
Dan kunnen we daar (ook van vorige keer nog) de sjoelpics in kwakken allemaal, al heb je maar 1 of 2 pics ofzo hebben we weer leuk alles bij elkaar en ook handig voor een volgende keer.
Ik een paar, van Maes Zwabber en Kano.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:05 schreef Greys het volgende:
Wie hebben er gister wat foto's gemaakt eigenlijk?
Ik heb er niet zoveelPuala heeft er sowieso meer
Bart heb ik ook wat pics zien maken.
Limoncelloquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik een paar, van Maes Zwabber en Kano.
En limon- en fantacello.
Jaquote:
De meneer kon geen limoncello want autorijden, dus Peter had voor hem fanta in een limoncelloglaasje gedaanquote:
Weer een reden om de volgende keer te komen.quote:
Vorklepelkoffie? Wat moet ik mij daar bij voorstellenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Weer een reden om de volgende keer te komen.![]()
Hoe vond je de vorklepelkoffie?
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:35 schreef paddy het volgende:
[..]
Vorklepelkoffie? Wat moet ik mij daar bij voorstellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]Ziet er best lekker uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
Ga ik een keer proberen. Dat bestek is helemaal tof. Vork en lepel in 1quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]Da's behoorlijk praktisch. Geen twee stuks bestek meer nodig bij koffie met appeltaart of zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
Het is een soort latte machiato oid met onderin en bovenop caramelquote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Weer een reden om de volgende keer te komen.![]()
Hoe vond je de vorklepelkoffie?
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
De meneer kon geen limoncello want autorijden, dus Peter had voor hem fanta in een limoncelloglaasje gedaan
Ik, het zijn toch oude foto's, of is de mobiele layout van PB zo verkracht?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:23 schreef Greys het volgende:
Allemaal al in de photobucket geloerd?
Iemand er al iets bij gezet van foto's?
Wat heb ik maar weinig mensen op de foto gezet he
Ik had eerst wat pics van gister geupload en daarna nog wat van vorige keer. PB zet de laatste als eerste, dus de volgorde sucksquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:24 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik, het zijn toch oude foto's, of is de mobiele layout van PB zo verkracht?
Bij mij stonden de eerste als eerste, Fiets stond namelijk nogop de foto op pagina 1quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had eerst wat pics van gister geupload en daarna nog wat van vorige keer. PB zet de laatste als eerste, dus de volgorde sucks
En wat zijn je koekies lekker
je moet ook een ballon gebruiken!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:25 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]Mijn eerste bouwsel!!!
Ik vind vooral het kippengaas knudde werken. Maar goed.
Er stond een nummer op een krant, ik hoop niet dat die gemist wordt.
Ik en ballonnenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je moet ook een ballon gebruiken!
quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
zonder kippengaas dan. want dan zegt ie pang
Ik weet niet of je het hebt meegekregen? Ik moet een bankje macheeen.quote:
Maar het is toch een karTONquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het hebt meegekregen? Ik moet een bankje macheeen.Eigenlijk mocht je alleen karton gebruiken, maar daar kun je geen ronde vormen mee maken...
waren de slechte grappen in de uitverkoop?quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
waren de slechte grappen in de uitverkoop?
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je moet ook een ballon gebruiken!
*kuch*quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
zonder kippengaas dan. want dan zegt ie pang
Dat is geen grap!quote:
Ik ben niet grappigvandaagquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:33 schreef Muis006 het volgende:
SES / Enguete FOK!
Vullen jullie hem even in
Waaaay ahead of jou!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:33 schreef Muis006 het volgende:
SES / Enguete FOK!
Vullen jullie hem even in
Briljantquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:36 schreef roos85 het volgende:
[..]
Over koe gesproken![]()
FB / Verzoek om verandering username
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |