het is maar waar je zin in hebt haha . Voor ons een krap half uurtje met de autoquote:
Mijn DNA komt meer uit de buurt van Rotterdam vandaan, het is alleen over de grens opgekweektquote:
Zegquote:
Ik heb wat geregeld op werk en hoop om 20:00 weg te kunnen.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:40 schreef Greys het volgende:
Ik sta nog op timmmmm te wachten op Rdam Noord maar die komt over 2 min aan en dan zijn we tien voor zes bij de kroeg
Tofquote:Op maandag 4 maart 2013 17:43 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik heb wat geregeld op werk en hoop om 20:00 weg te kunnen.
wat denk je wel niet van mequote:Op maandag 4 maart 2013 19:20 schreef Toekito het volgende:
houden jullie mijn wijk en mijn stad wel heel dames en heren?
* Toekito kijkt vooral MPG en Frank aan
roos is er pas zoquote:Op maandag 4 maart 2013 19:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Waar blijven de facebook foto's van mooie dame(s)
fixedquote:
qua eindscore nietquote:
kom maar op! DuimWorstelen, nu!quote:
Jij!quote:Op maandag 4 maart 2013 23:09 schreef timmmmm het volgende:
Is iemand nog bovem de 100 gekomen aan onze kant van de tafel?
over kwartier al thuisquote:
Zwabber is een heldquote:Op maandag 4 maart 2013 23:13 schreef Muis006 het volgende:
Limoncello
Ik wilde er twee, zwabber deed met mij mee
quote:
Ja! is de customized FOK!sjoelbak al besteldquote:
dan hebben we elkaar net gemist op CSquote:Op maandag 4 maart 2013 23:18 schreef MPG het volgende:
Zo, trein met wifi erin, tablet erbij, nu 2 uur FOK!kenen dan een kwartiertje fietsen tot thuis
.
quote:Op maandag 4 maart 2013 23:38 schreef Toekito het volgende:
[..]
dan hebben we elkaar net gemist op CS
met een giraffe in drinkpose eropquote:Op maandag 4 maart 2013 23:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja! is de customized FOK!sjoelbak al besteld?
quote:
ik was er 23:09quote:Op maandag 4 maart 2013 23:40 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Ik kwam om 23.02 ofzo uit metro E vanaf de kant van den haag, en ben redelijk straightforward naar spoor 6 gewandeld...
Toen stond ik al (net) op t perron...quote:
Echt wel! Volgende keer neem je Fiets ook mee!quote:
OMG OMG JA DIE WIL IKquote:Op maandag 4 maart 2013 23:41 schreef Muis006 het volgende:
Het was echt superleuk
Snel een roze sjoelbak met swarovskikristallen bestellen.
ikquote:Op maandag 4 maart 2013 23:09 schreef timmmmm het volgende:
Is iemand nog bovem de 100 gekomen aan onze kant van de tafel?
Met het dubbele aantal schijven wel jaquote:
Als hij in Rotterdam is sowieso! Arme jij! Dan woon je ook verquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Echt wel! Volgende keer neem je Fiets ook mee!
Hier nog geen bedtijd... eerst nog een uur en kwartier in de trein blijven zitten en dan nog een stukkie fietsen. En dan wel bedtijd ja
.
ik weet van nix, die stonden al klaar net als bij iedereenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Met het dubbele aantal schijven wel ja![]()
Held!
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:09 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Als hij in Rotterdam is sowieso! Arme jij! Dan woon je ook ver
Da's echt amper de moeite dan jaquote:Op maandag 4 maart 2013 22:40 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh, ik zie net dat, als ik nog eens leuk thuis wil komen, ik om 21.00 alweer de trein moet. Heeft vast geen zin![]()
Noord-Limburgquote:
Das zuid-limburg.quote:
true, truequote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:14 schreef sp3c het volgende:
vanuit Den Haag scheeld noord of zuid limburg niet zo bar veel
Jaquote:
Trustequote:
Jonguh! We zwaaien wel als we langs rijden op weg naar duitslandquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:11 schreef MPG het volgende:
r dan moe
[..]![]()
Ik ben allang blij dat er een rechtstreekse trein van rotterdam cs gaat. 2 uur in dezelfde trein blijven zitten.
En ja, ik heb vaak zat gevraagd of er niet eens een meet bij mij in de buurt kan komen moet iedereen zo ver reizen...
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jonguh! We zwaaien wel als we langs rijden op weg naar duitsland
NJ, speelde het best van allemaal, aan onze kant dan.quote:
Jaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
NJ, speelde het best van allemaal, aan onze kant dan.
Ik weet het niet meerquote:
Echt ergquote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:07 schreef MPG het volgende:
Ik zie de maas![]()
Bijna de trein uit![]()
Bijna thuis
Rechtstreekse trein vanaf rotterdam cs, die ook nog eens 5 min te vroeg aankwam ofzoquote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:25 schreef DeZwabber het volgende:
Nice, doe je nog best snel voor die afstand.
Tik m aanquote:Op dinsdag 5 maart 2013 07:21 schreef Monopoly het volgende:
Waarom is de morning after zo klote ?
Moe. Brak.
Maar het is het zo ontzettend waard.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 08:10 schreef sp3c het volgende:
aawwwwwwww
* sp3c draait zich nog een keer om
roos is net uit bed, ik draai me ook nog omquote:Op dinsdag 5 maart 2013 08:10 schreef sp3c het volgende:
aawwwwwwww
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 08:10 schreef sp3c het volgende:
aawwwwwwww
Dat is wel een misser hoor.quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 08:57 schreef DeZwabber het volgende:
Mijn targets zijn wel gehaald van de avond, de helft aan bier gedronken, Muis op d'r oor gelikt, Renren niet op d'r oor gelikt, en consistent 20 punten per ronde beter gesjoeld dan de vorige keer
Ik was toen nog niet eens wakker.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 08:10 schreef sp3c het volgende:
aawwwwwwww
Ik dacht de hele tijd dat jij een personal sjoeltable had. Zet een T bij de .... iets minder scorende tafel en je had je naam!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 08:57 schreef DeZwabber het volgende:
Mijn targets zijn wel gehaald van de avond, de helft aan bier gedronken, Muis op d'r oor gelikt, Renren niet op d'r oor gelikt, en consistent 20 punten per ronde beter gesjoeld dan de vorige keer
Zag ik ook jaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik dacht de hele tijd dat jij een personal sjoeltable had. Zet een T bij de .... iets minder scorende tafel en je had je naam!
quote:
Dat krijg je bij goedkope imitaties, Thomas, accept no substitute.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik dacht de hele tijd dat jij een personal sjoeltable had. Zet een T bij de .... iets minder scorende tafel en je had je naam!
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat krijg je bij goedkope imitaties, Thomas, accept no substitute.
Petattemeel was dat toch?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
Toen er eenmaal flink met talkpoeder gestrooid was ging het volgens mij toch weer als een trein.
Jep ZMailquote:
Wit poeder en toen ik zag hoe genereus er gestrooid werd wist ik dat het geen coke was.quote:
Scarface nooit gezien?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wit poeder en toen ik zag hoe genereus er gestrooid werd wist ik dat het geen coke was.
Petatte/potato
Nope. Mis ik iets?quote:
2/3 van de top3 uit Limburgquote:
Stoppen op je hoogtepuntquote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:53 schreef Cat22 het volgende:
Want die koppositie kan ik never nooit vasthouden natuurlijk dus ik ga met vervroegd pensioen.
Gewoon, een melding.quote:
Ja!quote:
Ja gaat steeds beterquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:13 schreef kanovinnie het volgende:
Voor mijn gevoel kon je me eindelijk wel verstaan omdat ik nu realiseer dat hard praten niet hetzelfde is als duidelijk praten![]()
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:13 schreef kanovinnie het volgende:
Voor mijn gevoel kon je me eindelijk wel verstaan omdat ik nu realiseer dat hard praten niet hetzelfde is als duidelijk praten![]()
Je zegt het.quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
Body language doet het ook vrij aardig, toch Muis?
Ja, sta je met een camera in je ene hand en een biertje in de anderquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
Body language doet het ook vrij aardig, toch Muis?
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:18 schreef Cat22 het volgende:
Muis, ik vond je vader zo hilarisch!![]()
MPG, Takke en ik staan in de keuken van huize Muis. Pappamuis was nog even weg met de auto.
De goede man komt binnen met iemand aan de telefoon.
- ik moet nu ophangen, mijn huis staat vol volk.
- ........
- geen idee wie het zijn!
-........
- ik zeg je toch, ik weet niet wie die mensen zijn, moet nu ophangen. Doeg!
Waarna wij ons maar even hebben voorgesteld.
En je laptopscherm is echt belachelijk groot hoor.quote:
+ meneermuisquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:18 schreef Cat22 het volgende:
MPG, Takke en ik staan in de keuken van huize Muis. Pappamuis was nog even weg met de auto.
- ........
-........
O ja, die kende haar vader spontaan ook nog niet.quote:
Ik ga het ff voorstellen aan Pquote:
Dat had Kano ook gerust kunnen doenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb het unaniem besloten voor de meneer en mij
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:18 schreef Cat22 het volgende:
- ........
-........
Hij weet hetquote:Wij gaan binnenkort een keer dubbeldaten met Puala en Kano
<dit is een automatisch gegenereerde mail>
ik denk dat ik wel een flinke deuk in mn score had doordat ik eerst op de stroeve baan gooidequote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:30 schreef Muis006 het volgende:
Ik vond het wel komisch dat ik met Greys opwarmde en opeens zei ze SJOEL JIJ MET LINKS!?
Ja dat komt ervan als je linkshandig bent
Smoesjes!!!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:36 schreef franklop het volgende:
[..]
ik denk dat ik wel een flinke deuk in mn score had doordat ik eerst op de stroeve baan gooide
Had toen 94!
Niet waar! Sterker nog, het zou eigenlijk een oefenbeurt zijnquote:
Tweede ronde zelfde score op baan tweequote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:36 schreef franklop het volgende:
[..]
ik denk dat ik wel een flinke deuk in mn score had doordat ik eerst op de stroeve baan gooide
Had toen 94!
Tuurlijk schat, je kan het niet hebben dat ik je verslagen heb..quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:37 schreef franklop het volgende:
[..]
Niet waar! Sterker nog, het zou eigenlijk een oefenbeurt zijn
ja toen was het verval al ingezetquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:37 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Tweede ronde zelfde score op baan twee
Geniaal inderdaadquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:18 schreef Cat22 het volgende:
- ........
-........
Dat moet, dan kan er heel veel FOK! opquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En je laptopscherm is echt belachelijk groot hoor.
Jij deed me gisteren ook plaagstoten.quote:
Yapquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:51 schreef Greys het volgende:
Zal ik even een SJOELCLUP photobucketje aanmaken?
Dan kunnen we daar (ook van vorige keer nog) de sjoelpics in kwakken allemaal, al heb je maar 1 of 2 pics ofzo hebben we weer leuk alles bij elkaar en ook handig voor een volgende keer.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:51 schreef Greys het volgende:
Zal ik even een SJOELCLUP photobucketje aanmaken?
Dan kunnen we daar (ook van vorige keer nog) de sjoelpics in kwakken allemaal, al heb je maar 1 of 2 pics ofzo hebben we weer leuk alles bij elkaar en ook handig voor een volgende keer.
Ik een paar, van Maes Zwabber en Kano.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:05 schreef Greys het volgende:
Wie hebben er gister wat foto's gemaakt eigenlijk?
Ik heb er niet zoveelPuala heeft er sowieso meer
Bart heb ik ook wat pics zien maken.
Limoncelloquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik een paar, van Maes Zwabber en Kano.
En limon- en fantacello.
Jaquote:
De meneer kon geen limoncello want autorijden, dus Peter had voor hem fanta in een limoncelloglaasje gedaanquote:
Weer een reden om de volgende keer te komen.quote:
Vorklepelkoffie? Wat moet ik mij daar bij voorstellenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Weer een reden om de volgende keer te komen.![]()
Hoe vond je de vorklepelkoffie?
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:35 schreef paddy het volgende:
[..]
Vorklepelkoffie? Wat moet ik mij daar bij voorstellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]Ziet er best lekker uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
Ga ik een keer proberen. Dat bestek is helemaal tof. Vork en lepel in 1quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]Da's behoorlijk praktisch. Geen twee stuks bestek meer nodig bij koffie met appeltaart of zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Het is een soort latte machiato oid met onderin en bovenop caramelquote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Weer een reden om de volgende keer te komen.![]()
Hoe vond je de vorklepelkoffie?
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
De meneer kon geen limoncello want autorijden, dus Peter had voor hem fanta in een limoncelloglaasje gedaan
Ik, het zijn toch oude foto's, of is de mobiele layout van PB zo verkracht?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:23 schreef Greys het volgende:
Allemaal al in de photobucket geloerd?
Iemand er al iets bij gezet van foto's?
Wat heb ik maar weinig mensen op de foto gezet he
Ik had eerst wat pics van gister geupload en daarna nog wat van vorige keer. PB zet de laatste als eerste, dus de volgorde sucksquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:24 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik, het zijn toch oude foto's, of is de mobiele layout van PB zo verkracht?
Bij mij stonden de eerste als eerste, Fiets stond namelijk nogop de foto op pagina 1quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had eerst wat pics van gister geupload en daarna nog wat van vorige keer. PB zet de laatste als eerste, dus de volgorde sucks
En wat zijn je koekies lekker
je moet ook een ballon gebruiken!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:25 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]Mijn eerste bouwsel!!!
Ik vind vooral het kippengaas knudde werken. Maar goed.
Er stond een nummer op een krant, ik hoop niet dat die gemist wordt.
Ik en ballonnenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je moet ook een ballon gebruiken!
quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
zonder kippengaas dan. want dan zegt ie pang
Ik weet niet of je het hebt meegekregen? Ik moet een bankje macheeen.quote:
Maar het is toch een karTONquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het hebt meegekregen? Ik moet een bankje macheeen.Eigenlijk mocht je alleen karton gebruiken, maar daar kun je geen ronde vormen mee maken...
waren de slechte grappen in de uitverkoop?quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
waren de slechte grappen in de uitverkoop?
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je moet ook een ballon gebruiken!
*kuch*quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
zonder kippengaas dan. want dan zegt ie pang
Dat is geen grap!quote:
Ik ben niet grappigvandaagquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:33 schreef Muis006 het volgende:
SES / Enguete FOK!
Vullen jullie hem even in
Waaaay ahead of jou!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:33 schreef Muis006 het volgende:
SES / Enguete FOK!
Vullen jullie hem even in
Briljantquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:36 schreef roos85 het volgende:
[..]
Over koe gesproken![]()
FB / Verzoek om verandering username
Als je er de volgende keer niet bij bent gaan we je niet meer missen.quote:
Echt welquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je er de volgende keer niet bij bent gaan we je niet meer missen.
Sssst! Dit is allemaal onderdeel van de verleiding!quote:
Sjoel eens wat leven in de brouwerij dan!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:42 schreef Monopoly het volgende:
Het is hier zo stil, ik voel me eenzaam.
Oh nee, de wereld draaide wat harder dan dat het zou moetenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Sjoel eens wat leven in de brouwerij dan!
Had je dat topic, waar je het gister over had, nog geopend, trouwens?
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oh nee, de wereld draaide wat harder dan dat het zou moeten
Ik ga hem na het eten maken vanavond
Goede doelenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 08:57 schreef DeZwabber het volgende:
*maakt lawaai*quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:42 schreef Monopoly het volgende:
De 3Js zouden zingen... NEVER ALOOOOOOOOOONEquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:42 schreef Monopoly het volgende:
Grees kiek, heb ik besteld want lentequote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:59 schreef Greys het volgende:
[..]
De 3Js zouden zingen... NEVER ALOOOOOOOOOONE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat had hij gepost danquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:07 schreef Goodbye het volgende:
Wokkelfrietjes? Ik ben jaloers! Moest trouwens heel erg lachen om de post op FB van Henk gisteravond!
quote:
quote:De maandagavond sjoelavond is een nieuwe dimensie in gegaan.. 33 sjoelers die heel de boel op stelten zetten en genoeg bunkeren om een kleine macDonalds vestiging op te laten draaien.. topavondje..
Tot zoooo
Hij heeft kennisgemaakt met mijn eetlustquote:
Gezamenlijk het toetjesdienblad leeglepelen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij heeft kennisgemaakt met mijn eetlust.
Maar lekker dat 't was!
Peter verwent volgens mij alle meisjes. Ik kreeg een vorklepelkoffie met mijn voorletter erop.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:14 schreef Muis006 het volgende:
Ik ben verwend door Peter dus ik heb sowieso niets te klagen.
Wat moeten Greys en Takke met een koffie met jouw voorletter erop?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Peter verwent volgens mij alle meisjes. Ik kreeg een vorklepelkoffie met mijn voorletter erop.![]()
Net als Greys en Takke trouwens.
Fankoffiequote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat moeten Greys en Takke met een koffie met jouw voorletter erop?
Normale patat.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:07 schreef Goodbye het volgende:
Wokkelfrietjes? Ik ben jaloers! Moest trouwens heel erg lachen om de post op FB van Henk gisteravond!
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Grees kiek, heb ik besteld want lente
Wat, die is cuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik mag geen kleren meer kopenquote:
Deze jongen kreeg anders ook zijn voorletter eropquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Peter verwent volgens mij alle meisjes. Ik kreeg een vorklepelkoffie met mijn voorletter erop.![]()
Net als Greys en Takke trouwens.
Bohquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik mag geen kleren meer kopenEn ik denk dat bepaalde delen er niet in zouden passen. Maar hij is wel hee lleuk
Vanavond weer patatWant mijn moeder heeft een afspraak tot laat. Kak.
Jij ook al niet.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:37 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb muis kusjes gegeven gisteren![]()
Ik was mijn wangen nooit meer
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Grees kiek, heb ik besteld want lente
Ik dacht even 'wow, da's een mooi decolettage'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., maar toen zag ik dat extra lapje zwarte stof
![]()
Nou ja. Beetje van allebei denk ik?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Bohvan jezelf niet of van iemand anders niet?
Moedersquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:38 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nou ja. Beetje van allebei denk ik?Ik heb hele dure maanden gehad omdat ik grote rekeningen kreeg, een van de belastingdienst en een van de academie, en nieuwe cursussen, en volgens mijn moeder heb ik 'al genoeg kleding'. Ik heb haar maar niet verteld dat ik uit een groot deel gegroeid ben omdat ik ben aangekomen de afgelopen aantal jaar en het best wel tegenvalt allemaal
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik dacht even 'wow, da's een mooi decolettage', maar toen zag ik dat extra lapje zwarte stof
Het viel me op dat je zoals een echte vrouw rook naar zweet van een hele dag schoonmaken, opruimen, koken en bier halen voor je manquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:41 schreef Muis006 het volgende:
Hee maar mensen, ik rook wel lekker he?
Dat dacht ik.
Ah, dus als we je kwijt zijn moeten we middenin een kliek stinkende jongemannen zoeken.quote:
Nice!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Deze jongen kreeg anders ook zijn voorletter erop
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het viel me op dat je zoals een echte vrouw rook naar zweet van een hele dag schoonmaken, opruimen, koken en bier halen voor je man
Wat een topvrouw ben je ook
true, dus ik wacht weer op salesquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Moeders
Het is toch jouw geld
[..]zo gedurfd ben ik niet.
Oh my..quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:01 schreef RenRen- het volgende:
Waa-rom kom ik altijd van die types tegen als ik een rondje doe met de hondjes.
Hallo mefrou
U hondjes lief
Beter hond als vriend als vriend als hond
Ik heb net gehuild.
Uh. Ja.
Ik ben van Noordelijker dan Noordelijke afkomst, dus ik ben van de patat-kant ja. Maar geen wokkelpatat dus?quote:
The word you're looking for is: 'Anyway.....'quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:01 schreef RenRen- het volgende:
Hallo mefrou
U hondjes lief
Ik heb net gehuild.
Uh. Ja.
of 'FREAK!!!!!'quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
The word you're looking for is: 'Anyway.....'
Dafuqquote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:01 schreef RenRen- het volgende:
Hallo mefrou
U hondjes lief
Ik heb net gehuild.
Uh. Ja.
Daarom heb ik katten.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:01 schreef RenRen- het volgende:
Hallo mefrou
U hondjes lief
Ik heb net gehuild.
Uh. Ja.
Misschien voor de shooligan mee-eters maar de later komers hadden wokkelfrietjes.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ben van Noordelijker dan Noordelijke afkomst, dus ik ben van de patat-kant ja. Maar geen wokkelpatat dus?
Challenge acceptedquote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ik kom nooit mensen tegen die mij aanspreken als ik met dezelfde honden op straat loop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |