Toen stond ik al (net) op t perron...quote:
Echt wel! Volgende keer neem je Fiets ook mee!quote:
OMG OMG JA DIE WIL IKquote:Op maandag 4 maart 2013 23:41 schreef Muis006 het volgende:
Het was echt superleuk
Snel een roze sjoelbak met swarovskikristallen bestellen.
ikquote:Op maandag 4 maart 2013 23:09 schreef timmmmm het volgende:
Is iemand nog bovem de 100 gekomen aan onze kant van de tafel?
Met het dubbele aantal schijven wel jaquote:
Als hij in Rotterdam is sowieso! Arme jij! Dan woon je ook verquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Echt wel! Volgende keer neem je Fiets ook mee!
Hier nog geen bedtijd... eerst nog een uur en kwartier in de trein blijven zitten en dan nog een stukkie fietsen. En dan wel bedtijd ja
.
ik weet van nix, die stonden al klaar net als bij iedereenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Met het dubbele aantal schijven wel ja![]()
Held!
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:09 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Als hij in Rotterdam is sowieso! Arme jij! Dan woon je ook ver
Da's echt amper de moeite dan jaquote:Op maandag 4 maart 2013 22:40 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh, ik zie net dat, als ik nog eens leuk thuis wil komen, ik om 21.00 alweer de trein moet. Heeft vast geen zin![]()
Noord-Limburgquote:
Das zuid-limburg.quote:
true, truequote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:14 schreef sp3c het volgende:
vanuit Den Haag scheeld noord of zuid limburg niet zo bar veel
Jaquote:
Trustequote:
Jonguh! We zwaaien wel als we langs rijden op weg naar duitslandquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:11 schreef MPG het volgende:
r dan moe
[..]![]()
Ik ben allang blij dat er een rechtstreekse trein van rotterdam cs gaat. 2 uur in dezelfde trein blijven zitten.
En ja, ik heb vaak zat gevraagd of er niet eens een meet bij mij in de buurt kan komen moet iedereen zo ver reizen...
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jonguh! We zwaaien wel als we langs rijden op weg naar duitsland
NJ, speelde het best van allemaal, aan onze kant dan.quote:
Jaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
NJ, speelde het best van allemaal, aan onze kant dan.
Ik weet het niet meerquote:
Echt ergquote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:07 schreef MPG het volgende:
Ik zie de maas![]()
Bijna de trein uit![]()
Bijna thuis
Rechtstreekse trein vanaf rotterdam cs, die ook nog eens 5 min te vroeg aankwam ofzoquote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:25 schreef DeZwabber het volgende:
Nice, doe je nog best snel voor die afstand.
Tik m aanquote:Op dinsdag 5 maart 2013 07:21 schreef Monopoly het volgende:
Waarom is de morning after zo klote ?
Moe. Brak.
Maar het is het zo ontzettend waard.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 08:10 schreef sp3c het volgende:
aawwwwwwww
* sp3c draait zich nog een keer om
roos is net uit bed, ik draai me ook nog omquote:Op dinsdag 5 maart 2013 08:10 schreef sp3c het volgende:
aawwwwwwww
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 08:10 schreef sp3c het volgende:
aawwwwwwww
Dat is wel een misser hoor.quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 08:57 schreef DeZwabber het volgende:
Mijn targets zijn wel gehaald van de avond, de helft aan bier gedronken, Muis op d'r oor gelikt, Renren niet op d'r oor gelikt, en consistent 20 punten per ronde beter gesjoeld dan de vorige keer
Ik was toen nog niet eens wakker.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 08:10 schreef sp3c het volgende:
aawwwwwwww
Ik dacht de hele tijd dat jij een personal sjoeltable had. Zet een T bij de .... iets minder scorende tafel en je had je naam!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 08:57 schreef DeZwabber het volgende:
Mijn targets zijn wel gehaald van de avond, de helft aan bier gedronken, Muis op d'r oor gelikt, Renren niet op d'r oor gelikt, en consistent 20 punten per ronde beter gesjoeld dan de vorige keer
Zag ik ook jaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik dacht de hele tijd dat jij een personal sjoeltable had. Zet een T bij de .... iets minder scorende tafel en je had je naam!
quote:
Dat krijg je bij goedkope imitaties, Thomas, accept no substitute.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik dacht de hele tijd dat jij een personal sjoeltable had. Zet een T bij de .... iets minder scorende tafel en je had je naam!
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat krijg je bij goedkope imitaties, Thomas, accept no substitute.
Petattemeel was dat toch?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
Toen er eenmaal flink met talkpoeder gestrooid was ging het volgens mij toch weer als een trein.
Jep ZMailquote:
Wit poeder en toen ik zag hoe genereus er gestrooid werd wist ik dat het geen coke was.quote:
Scarface nooit gezien?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wit poeder en toen ik zag hoe genereus er gestrooid werd wist ik dat het geen coke was.
Petatte/potato
Nope. Mis ik iets?quote:
2/3 van de top3 uit Limburgquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |