Oehhhhh, there's gonna be hell to pay!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik loop vandeweek wel een keer binnen op zijn werkkamer...
Checkquote:
Je hebt echt een mooi lijntje hoor!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Check
Maar ik heb wel heupen
Hebben ze nijlpaardjes? Dat komt beter overeen met mijn curvatuur.
Het zou zo leuk combineren met jullie identieke Human Nature jackjes.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
En dat moet dan betekenen dat we alles samen moeten doen of beleven?
Vergeet de identieke fietsen in dames- en herenmodel niet!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het zou zo leuk combineren met jullie identieke Human Nature jackjes.![]()
Die hebben jullie toch wel hè? Want jullie zijn een SETJE!
Dankje. Right back at ya!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:57 schreef roos85 het volgende:
[..]
Je hebt echt een mooi lijntje hoor!
Als ik dat laatste nou zou zeggen...
Nijlpaardje jijquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Check
Maar ik heb wel heupen
Hebben ze nijlpaardjes? Dat komt beter overeen met mijn curvatuur.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, dit mag wel
Mag ik dan als olifant?
De maandag is keidicht bij het weekendquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:05 schreef Cee het volgende:
Ik wil roosjjjjkehhh zo graag een keer zien!Ja en de rest ook natuurlijk. In plaats van dat we proberen om Rotterdam wat dichter naar mijn huis te trekken, misschien kunnen we proberen de maandag meer richting het weekend te schuiven.
Jij bent mooiquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, dit mag wel
Mag ik dan als olifant?
Ja maar hij zit aan de verkeerde kant!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
De maandag is keidicht bij het weekend
Weekend omtrekken.quote:
Ik wil jou ook een keer zien Sjeeke!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:05 schreef Cee het volgende:
Ik wil roosjjjjkehhh zo graag een keer zien!Ja en de rest ook natuurlijk. In plaats van dat we proberen om Rotterdam wat dichter naar mijn huis te trekken, misschien kunnen we proberen de maandag meer richting het weekend te schuiven.
Lief hequote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, dit mag wel
Mag ik dan als olifant?
Schudden met die billenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:09 schreef Greys het volgende:
Ik wil dat giraffenpakkie
Maar goed, als ze alleen maat 34/36 hebben kan ik het wel shaken
Ze zullen vast wel meer maatkeuze hebbenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:09 schreef Greys het volgende:
Ik wil dat giraffenpakkie
Maar goed, als ze alleen maat 34/36 hebben kan ik het wel shaken
Ja hè, enorm mooie vrouw.quote:
quote:
Neequote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat ik het al ben?
Garpje. Maar stiekem vind ik olifanten hele leuke dierenDankjulliewel.
.
Waar ik er geeneeeene van krijg.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:18 schreef Greys het volgende:
Ja en ze kan nog lekkere koekjes maken ook, Ren
Tegen mijquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Tegen wie, wanneer, thema, smaken, dit dat alles
Zou wel leuk zijnquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Tegen mij
Thema: FOK!king lekkere koekjes
Smaken: anything goes
Hajjemaarmottekommesjoeluh!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Waar ik er geeneeeene van krijg.
Ik had drie heule lekkere citroenkoekjensquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Waar ik er geeneeeene van krijg.
die zat eerst gewoon op mijn schootquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:21 schreef roos85 het volgende:
Oh geloof dat een kat weer mijn schoot wil kapen...
volgende keer kom ik weer sjoelen.quote:
Frank ga eens wegquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:21 schreef roos85 het volgende:
Oh geloof dat een kat weer mijn schoot wil kapen...
niet lang meer zeker.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had drie heule lekkere citroenkoekjens
Nu heb ik er nog eentje...
Ik heb geen poes!quote:
pijnlijk gebeurenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
Maar wel een jeweetwel kater van zeker 6,5 kilo op je been
Je doet er zuinig meequote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had drie heule lekkere citroenkoekjens
Nu heb ik er nog eentje...
opgesloten op mijn zolderkamer...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |