Ook gezellig.quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
We kunnen gluhwein drinken met een vuurkorf voor de deur deze verjaardag/
Ingepakt in kleren alsof we een poolexpeditie ondernemen
Wist ik. Gelijk met mijn peettante.quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Even pas
ESF / [MEET] Bird is the word! 14/5 #2
Dat hoop ik ookquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:41 schreef roos85 het volgende:
[..]
Leuk Pat! Hopelijk kunnen Frank en ik ook.
Nou ik weet het nog niet. Misschien is het wel goed voor me er even tussenuit ipv thuis zitten sippenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
Hoop ik ook!quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:41 schreef roos85 het volgende:
[..]
Leuk Pat! Hopelijk kunnen Frank en ik ook.
quote:
Yaayyquote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:10 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Nou ik weet het nog niet. Misschien is het wel goed voor me er even tussenuit ipv thuis zitten sippenIk snap het. lastige dagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wow! Ik ben onder de indrukquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:15 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik wil wel met super veel liefde behandeld worden en op handen gedragen want ik ga direct vanuit school naar R'dam, slaap in Den Haag en moet de volgende ochtend om 06.09 uur in de trein zitten om om 09.30 een engels toets te maken
Als we komen krijg je een roseetje van mequote:Op woensdag 6 maart 2013 19:15 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik wil wel met super veel liefde behandeld worden en op handen gedragen want ik ga direct vanuit school naar R'dam, slaap in Den Haag en moet de volgende ochtend om 06.09 uur in de trein zitten om om 09.30 een engels toets te maken
Haha! Dat doe je gewoon omdat je niet van me wilt verliezen!quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:01 schreef roos85 het volgende:
[..]
Als we komen krijg je een roseetje van me
ssstttquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:04 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Haha! Dat doe je gewoon omdat je niet van me wilt verliezen!
sneeuwpop?quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ook gezellig.![]()
En dan laat ik mijn neefjes en nichtjes een mooie sneeuwpop bouwen.![]()
Geen vlaai ook dit jaar maar ijstaart!
Je mot appen of sms-en jonguh,dat hoort ze toch nietquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
sneeuwpop?
* sp3c roept muis er even bij
in dit geval wil ze het toch niet horenquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:57 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Je mot appen of sms-en jonguh,dat hoort ze toch niet
OMGquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:15 schreef PatriQue89 het volgende:
En dat kon afgelopen maandag niet?quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:15 schreef PatriQue89 het volgende:
Ja maar ik had er nog niet zo over nagedacht. Ik had opeens een helder moment!quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:07 schreef Takaiki het volgende:
[..]
En dat kon afgelopen maandag niet?
*kraskras*
Mijn afstandsrecord gaat nu al aan diggelenquote:
Het hele weekend sjoelen...quote:Patrick zegt:
ik moet oefenen met sjoelen![]()
Nou trek die bak maar tevoorschijnquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:10 schreef Renesite het volgende:
O en bedankt he!
[..]
Het hele weekend sjoelen...
Nee joh! Vorig jaar nog geoefend op de verjaardag van je oma!quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:10 schreef Renesite het volgende:
O en bedankt he!
[..]
Het hele weekend sjoelen...
Whehehehequote:Op woensdag 6 maart 2013 22:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee joh! Vorig jaar nog geoefend op de verjaardag van je oma!
quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Mijn afstandsrecord gaat nu al aan diggelen?
Oh ja, wacht, jij was er de 18e he?quote:
Ik ookquote:
Jup.quote:
Het was iedere kilometer waard!quote:
Dat kan ik beamen.quote:
Ik reed een beetje om.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat kan ik beamen.
Ook al is het voor mij 'slechts' 173 km.
Maar jij kunt de noorwegen-kms eventueel nog erbij tellen...quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik reed een beetje om.
Eigenlijk was het maar ca 130km enkele reis vanaf waar ik was.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik reed een beetje om.
Eigenlijk was het maar ca 130km enkele reis vanaf waar ik was.
Dat hebben we gedaan voor Greys hè, hoeft ze maar 1 datum te onthoudenquote:
Dat kan ik me heeeeeel goed voorstellenquote:
quote:Op donderdag 7 maart 2013 07:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Stil maar jongen
*drukt Mono tegen boezem*
Doen Greys en Elisa mee?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:58 schreef roos85 het volgende:
Bij de grote improvisatie show gaan ze iets met dansende giraffen doen![]()
Leuk hoorquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:14 schreef Greys het volgende:
Ik heb een sjoeldoel in mijn 101-doelen-in-1001-dagen project
http://mirandadayzero.blogspot.nl/
Voor punt 19 moet je in de winter naar mij komen, kan je rond een uur of 10 opstaan en rond 14u de zonsondergang alweer zienquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:14 schreef Greys het volgende:
Ik heb een sjoeldoel in mijn 101-doelen-in-1001-dagen project
http://mirandadayzero.blogspot.nl/
Oh wauwquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Voor punt 19 moet je in de winter naar mij komen, kan je rond een uur of 10 opstaan en rond 14u de zonsondergang alweer zien
Als het niet perse in die volgorde moet kan het ook omgekeer in de zomer overigens. Zon gaat na middernacht onder en komt wat uren later weer tevoorschijn.quote:
Bwehehehehe, neeeee, allemaal met handen en mond, hoplaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als het niet perse in die volgorde moet kan het ook omgekeer in de zomer overigens. Zon gaat na middernacht onder en komt wat uren later weer tevoorschijn.
Drinken totdat het donker is, da's een slecht plan in de zomer, want dan moet je tot de herfst wachten(want het blijft licht, zelfs al in de zon onder)
"85. Eet een taart met 3 vrienden zonder bestek" Die is wel leuk, zit jij daar met je bestek en de rest zonder
JAAAAAAAAAAA!quote:Op zondag 10 maart 2013 01:13 schreef Takaiki het volgende:
54. Ga op de foto met vogelspin op hand (omg..)
Jaaaa, Oliemeulen-meet
Ik wil ook!
Join us! Leukquote:Op zondag 10 maart 2013 01:13 schreef Takaiki het volgende:
54. Ga op de foto met vogelspin op hand (omg..)
Jaaaa, Oliemeulen-meet
Ik wil ook!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |