Die konden ze zich nu al niet meer herinneren.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:56 schreef sp3c het volgende:
grote vraag is nu wat ze van de vorige Nederlandse inzending vonden
niet zo gek natuurlijk, als een naakte (?) dame naast je komt zitten en je vragen gaat stellen over de nederlandse inzending voor het songfestival.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:57 schreef Greys het volgende:
Overigens is de toegang tot de sauna me tot en met mei ontzegd nu.
Ja het was midden tijdens de wappersessie in de sauna, dus nakend punt en elquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
niet zo gek natuurlijk, als een naakte (?) dame naast je komt zitten en je vragen gaat stellen over de nederlandse inzending voor het songfestival.
de jehova's kunnen nog iets van je leren. Zelfs zij gaan niet zo ver.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja het was midden tijdens de wappersessie in de sauna, dus nakend punt en el
Tot en met!?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:57 schreef Greys het volgende:
Overigens is de toegang tot de sauna me tot en met mei ontzegd nu.
Ach, d'r gingen wel mensen door opbiechten dat ze 'normaal een hekel aan het songfestival hebben maar nog nooit zo'n mooie Nederlandse inzendingen hebben gehoord'. En dat ze het heel de dag lopen te zingenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
de jehova's kunnen nog iets van je leren. Zelfs zij gaan niet zo ver.
Ach ik denk als ik een beetje met mijn wimpers wapper (quote:
je kan voorstellen om de meet te verplaatsen naar de sauna...quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach, d'r gingen wel mensen door opbiechten dat ze 'normaal een hekel aan het songfestival hebben maar nog nooit zo'n mooie Nederlandse inzendingen hebben gehoord'. En dat ze het heel de dag lopen te zingen
Ik zou nu vast beginnen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach ik denk als ik een beetje met mijn wimpers wapper () dat ze zich wel weer bedenken hoor
Twee mij bekende saunagangers vertelde ik over de meet en die zeiden 'Zei je bitterballen?? Oke, 14 mei op de Kleiweg, tot dannnn!'quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je kan voorstellen om de meet te verplaatsen naar de sauna...
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Twee mij bekende saunagangers vertelde ik over de meet en die zeiden 'Zei je bitterballen?? Oke, 14 mei op de Kleiweg, tot dannnn!'
Ik heb ze een keer of twintig gezien nu en ik zou ze geloof ik niet herkennen met kleren aanquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]!!
Weten ze wel dat ze in de kroeg wel kleren moeten dragen.
Doen!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:28 schreef jefmen het volgende:
ik kom mischien ook nog gezellig langs. zit in de buurt op school.
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Doen!Leuk!
Roep maar gewoon tegen de eerste de beste sjoelert 'ben jij van FOK!' en binnen drie minuten ken je ons dan allemaal
De enigen die er op maandag zijn, zijn de Sjoeligans (dat zijn de oudere dames die er elke week sjoelen en die zien er niet echt uit als FOK!kers) en de rest zijn wij eigenlijkquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
Oh is dat een tip, doe ik dat maandag.
jou herken ik vast welquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
De enigen die er op maandag zijn, zijn de Sjoeligans (dat zijn de oudere dames die er elke week sjoelen en die zien er niet echt uit als FOK!kers) en de rest zijn wij eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |