ik ken er al een aantal zoals liesje, puala, zwabber, brandx. en zal nog wel een aantal vergetenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Doen!Leuk!
Roep maar gewoon tegen de eerste de beste sjoelert 'ben jij van FOK!' en binnen drie minuten ken je ons dan allemaal
Eten bij Henkquote:Op zondag 17 maart 2013 12:09 schreef littledrummergirl het volgende:
wie heeft er zin om pre-meet even ergens wat avondeten te scoren in de stad? ben rond vijf op centraal dus om voor die twee uurtjes op en neer naar huis te gaan, te koken en af te wassen vind ik maar niks
Hamburger zonder kaas met gebakken eitjequote:
hoeveel gaat dat kosten?quote:Op zondag 17 maart 2013 13:28 schreef Greys het volgende:
Henk vraagt of er nog mensen zijn die om zes uur met de sjoeligans mee willen eten. Biefstuk en varkenshaas met mosterd en spek en een salade met eh.. weet ik niet meer
9,75 ppquote:
we weten het nog niet..quote:
ben jij meervoud, net als beatrixquote:
"Wij zullen nog even overleg plegen of wij genegen zijn ons bij het gepeupel en het plebs te voegen".quote:Op zondag 17 maart 2013 14:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ben jij meervoud, net als beatrix?
quote:Op zondag 17 maart 2013 14:05 schreef Toekito het volgende:
Frank heeft thuis de broek niet aan....dus roos weet het niet en hij doet alsof ze nog een stemming hebben
"Landgenoten" "Sjoelgenoten.... "quote:Op zondag 17 maart 2013 14:06 schreef Greys het volgende:
[..]
"Wij zullen nog even overleg plegen of wij genegen zijn ons bij het gepeupel en het plebs te voegen".
Wanneer weet je of je komt?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:45 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Doe mij ook maar op de misschien lijst voor de 18eMoet alleen nog ff de trein plannen, maar dat zal wel goed komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |