Ok top! Wanneer weet je of je echt komt en zo ja, hoe laat ben je er ongeveer?quote:Op zondag 17 maart 2013 01:36 schreef jefmen het volgende:
[..]
ik ken er al een aantal zoals liesje, puala, zwabber, brandx. en zal nog wel een aantal vergeten
Hoplaaaaa, ik verhuis je meteen vanaf de ovbtjes naar de eggiesquote:Op zondag 17 maart 2013 14:18 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kom denk ik sowieso wel want ik moet Zwabber bier geven.
Omdat ik zijn oude telefoon gister kreeg om een dagje te proberen en als ik het wat vond kreeg hij bier en anders kreeg hij morgen zijn telefoon terug. Maar ik denk dat het bier wordt. Nu heb ik opeens een smartphone en kan ik whatappen. (nou ja ik ben nog aan het oefenen maar het lukt al best)quote:Op zondag 17 maart 2013 14:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoplaaaaa, ik verhuis je meteen vanaf de ovbtjes naar de eggies
Waarom krijgt Zwab ook alweer bier?
Omdat Zwabber gisteravond niet naar huis kon omdat Liesje de auto overgeboekt had, zes personen passen niet, dus Zwabber moest bij mij blijven slapenquote:
quote:Op zondag 17 maart 2013 14:23 schreef Bart het volgende:
[..]
Omdat Zwabber gisteravond niet naar huis kon omdat Liesje de auto overgeboekt had, zes personen passen niet, dus Zwabber moest bij mij blijven slapen.
"Ja geen probleem, je kan met BX meerijden"quote:
Ik zei alleen: vraag even anders aan BX of je mee kan rijden. Wist ik veel dat er ook al 2 mensen uit Breda mee reden. En volgens mij heeft Zwabber het ook netjes gevraagd en zei Bx ja maar verwarde ze hem met AoS aan wie ze het al had toegezegd. zoiets.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:28 schreef Bart het volgende:
[..]
"Ja geen probleem, je kan met BX meerijden"
Laatste trein weg.
"Oh de auto zit vol"
quote:Op zondag 17 maart 2013 14:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zei alleen: vraag even anders aan BX of je mee kan rijden. Wist ik veel dat er ook al 2 mensen uit Breda mee reden. En volgens mij heeft Zwabber het ook netjes gevraagd en zei Bx ja maar verwarde ze hem met AoS aan wie ze het al had toegezegd. zoiets.
Het lijkt de taxichaos na de ESF meet wel.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zei alleen: vraag even anders aan BX of je mee kan rijden. Wist ik veel dat er ook al 2 mensen uit Breda mee reden. En volgens mij heeft Zwabber het ook netjes gevraagd en zei Bx ja maar verwarde ze hem met AoS aan wie ze het al had toegezegd. zoiets.
Achteraf had ik dat ook best graag gewild, man, man, man wat was ik moe op het eind.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:30 schreef Bart het volgende:
Eigenlijk vond ik dat jij had moeten blijven slapen liesje.
Jij mag altijd tussen mvrB en mij inliggen hoor.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Achteraf had ik dat ook best graag gewild, man, man, man wat was ik moe op het eind.
quote:Op zondag 17 maart 2013 14:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het lijkt de taxichaos na de ESF meet wel.![]()
Ik had er -in het kader van jullie meet- anders een spelletje van gemaakt. Dobbelen om de autoplekken. Met een joker voor de chauffeur.
Nope, even nagevraagd en dan zijn ze dichtquote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:29 schreef yvonne het volgende:
Zeg, de dan volgende is op 1 april, 2e paasdag, is Henk dan wel open?
quote:Op zondag 17 maart 2013 14:49 schreef Puala het volgende:
Ik ben er helaas niet bij morgen, maar iedereen veel plezier en ik ben benieuwd naar de foto's
dicht? Juist op een dag dat ik kan........dat kan niet natuurlijk.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Nope, even nagevraagd en dan zijn ze dicht
1 april!quote:Op zondag 17 maart 2013 15:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
dicht? Juist op een dag dat ik kan........dat kan niet natuurlijk.
quote:Op zondag 17 maart 2013 15:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Nope, even nagevraagd en dan zijn ze dicht
quote:Op zondag 17 maart 2013 22:36 schreef roos85 het volgende:
"Sjoelgenoten, het heeft mij behaagd u op de hoogte stellen dat franklop en ikzelf morgenavond tijdens het gezellige samenzijn Het Halve Maatje willen bezoeken en graag een vorkje mee prikken"
Het kan zijn dat Frank ivm werk er later dan 18:00u is.. valt nu nog niks van te zeggen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |