Nodig je LR en Tjacka ook uit voor 14 maart ja, kan ik Tjacka dronken voeren en GHB gevenquote:
Smoof moet gewoon eens naar een goed techno feestje gaan. Dan is hij wel om hoor.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat agressief zeg.Luister anders gewoon naar normale popmuziek.
Laten we het wel gezellig houdenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nodig je LR en Tjacka ook uit voor 14 maart ja, kan ik Tjacka dronken voeren en GHB geven.
Ja, de kroket was ook goed trouwens.quote:
Watquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nodig je LR en Tjacka ook uit voor 14 maart ja, kan ik Tjacka dronken voeren en GHB geven.
Beter keta dan, valt er voor de rest ook wat te lachen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dus GHB meenemen voor de mogelijke chicks daar?
We hebben het hier wel over Eindhoven hè...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dus GHB meenemen voor de mogelijke chicks daar?
dat heb ik ook echt al fucking lang niet meer op, bijna twee jaar denk ik ondertussenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Beter keta dan, valt er voor de rest ook wat te lachen.
Ik wil dat wel doenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:32 schreef Saind het volgende:
[..]
dat heb ik ook echt al fucking lang niet meer op, bijna twee jaar denk ik ondertussen
Idd. Voor je 't weet lig je tegen Adames aan te rijden ofzo.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:31 schreef Saind het volgende:
[..]
We hebben het hier wel over Eindhoven hè...
Daar zijn geen chicks of zijn allemaal stoephoeren?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Netjes.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:32 schreef Saind het volgende:
[..]
dat heb ik ook echt al fucking lang niet meer op, bijna twee jaar denk ik ondertussen
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Voor je 't weet lig je tegen Adames aan te rijden ofzo.
TECHNISCHE universiteitquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Daar zijn geen chicks of zijn allemaal stoephoeren?
http://forum.psv.nl/showthread.php?264-Mooiste-manquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Best leuk toch.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Jawel, maar niet ontzettend veel chicksquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja wtf, er zijn toch ook normale mensen daar of wat
Neequote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:34 schreef kapiteintje het volgende:
Maar Smoof, ben je ondertussen al naar een technoparty geweest dan?
Zeker. Probleem was een beetje dat we altijd aan de keta gingen nadat we een hoop andere zooi op hadden.quote:
Wat.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:34 schreef Saind het volgende:
[..]
Zeker. Probleem was een beetje dat we altijd aan de keta gingen nadat we een hoop andere zooi op hadden.
Dus dat er een zakkie keta op tafel komt nadat je hebt bier, wiet, xtc, speed en coke op hebt
Heel fijn
Dosis = alles in deze. Niet teveel, niet te weinig en is niks beter voor een feestje. Ga je er over lig je platquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:33 schreef Saind het volgende:
[..]
Wazige shit man. Wel eens een ander dissociatief op?
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://forum.psv.nl/showthread.php?264-Mooiste-man
Hier kan je wat inspiratie opdoen waar de Eindhoofse vrouwtjes op vallen.
En je leeft nog....raar.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:34 schreef Saind het volgende:
[..]
Zeker. Probleem was een beetje dat we altijd aan de keta gingen nadat we een hoop andere zooi op hadden.
Dus dat er een zakkie keta op tafel komt nadat je hebt bier, wiet, xtc, speed en coke op hebt
Heel fijn
Wil je me aan ze voorstellen?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:38 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb nog chicks in EHV hoor.
Naja, friendzone.
Ik heb dat vooral met van die designer zooi zoals 2cb enzoquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:34 schreef Saind het volgende:
[..]
Heel fijn
Godverdomme dat doet pijnquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb dat vooral met van die designer zooi zoals 2cb enzo
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Van naam, is dat net wel of net niet Limburg?
The fuck.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:43 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ik ben een focking baas, even Danny melden.
Klokkenluiders worden zelden toegejuicht.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:43 schreef TwenteFC het volgende:
Die zijn er natuurlijk niet, wanneer je ze nodig hebtquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:44 schreef mrstylo het volgende:
Maar doe het eerst bij GGMM of Don en meldt het dan pas.
Ben jij dat met dat hakenkruis op je voorhoofd?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klokkenluiders worden zelden toegejuicht.
Rip TwenteFC
Vlakbij eindje en E3 strand.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Van naam, is dat net wel of net niet Limburg?
Uh nee.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Ben jij dat met dat hakenkruis op je voorhoofd?
Stel je hebt gelijk, en ik heb een oud filmpje bij wijze van een grap geupload. Hoe zou ik mijzelf dan hebben kunnen filmen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Wel jouw account toch of kijk ik verkeerd?
NOU DAN NIET JOHquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stel je hebt gelijk, en ik heb een oud filmpje bij wijze van een grap geupload. Hoe zou ik mijzelf dan hebben kunnen filmen.
Statief?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stel je hebt gelijk, en ik heb een oud filmpje bij wijze van een grap geupload. Hoe zou ik mijzelf dan hebben kunnen filmen.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:50 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
The fuck man. 1000 posts binnen 2 dagen. Wat is er mis met me?
ja of nietquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:43 schreef TwenteFC het volgende:
Verloren tijd inhalen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:50 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom niet?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
zoals ik het zeg
ga je hem nou helpen
Heb je nu Fok! gekraakt of zoiets?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:50 schreef TwenteFC het volgende:
Danny is off en Yvonne reageert niet
Hoop niet dat ik morgen het verhaal "Waarom heb je het niet meteen gemeld" krijg.
Ja inclusief mijn DM box, en daar had ik al mijn gegeven opgeslagen. Van mijn pincode tot mijn sofinummerquote:
Ik ook zoveelquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:50 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Zou een kutstreek zijn, en dan krijg ik sowieso een permban.quote:
Waarvoor?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:50 schreef TwenteFC het volgende:
Danny is off en Yvonne reageert niet
Hoop niet dat ik morgen het verhaal "Waarom heb je het niet meteen gemeld" krijg.
Wel grappig dat alles zo makkelijk te veranderen is. Hoe wilt hij naar de rechter gaan voor die shit met glowmouse?quote:
http://www.thuisserver.ne(...)stylo&sub_forum=115"e:
Dat vragen wij ons al wat langer af.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:50 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
die had je toch al? je mag hier sowieso al niet zijn manquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:54 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zou een kutstreek zijn, en dan krijg ik sowieso een permban.
1x doen = aantonen
2x doen = misbruiken.
Nee hoor, nooit een perm ban gehad.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
die had je toch al? je mag hier sowieso al niet zijn man
Wat misselijkquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja inclusief mijn DM box, en daar had ik al mijn gegeven opgeslagen. Van mijn pincode tot mijn sofinummer![]()
Hopelijk krijgt hij een permban.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat misselijkMisschien krijgt hij nog een coulance behandeling omdat hij aan ons gratis een bijzonder slaapliedje ter beschikking heeft gesteld.
quote:
Dat kan jij niet.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:58 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Doe normaal, anders zet ik jullie allemaal onder het kopje NS-beren.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:58 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Doe normaal, anders zet ik jullie allemaal onder het kopje NS-beren.
Ik denk het ook niet eerlijk gezegd, hij weet niet eens hoe je Tomtom kaarten gratis kunt halen.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet eerlijk gezegd, hij weet niet eens hoe je Tomtom kaarten gratis kunt halen.
wazig man, hier gaat ie als een tiet.quote:
Downloaden van die kaarten is het probleem niet, straks met installeren krijg je gezeik volgens mijquote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet eerlijk gezegd, hij weet niet eens hoe je Tomtom kaarten gratis kunt halen.
Koopzondagenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De kleine ondernemingen in Tilburg gaan zeer spoedig kapot.
[ afbeelding ]
CDAquote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De kleine ondernemingen in Tilburg gaan zeer spoedig kapot.
[ afbeelding ]
Ik moet nog een goed stappenplan daarvoor vinden, ik heb vaker gehoord dat het lastig is. Gelukkig is het niet voor mezelf.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:02 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Downloaden van die kaarten is het probleem niet, straks met installeren krijg je gezeik volgens mij
Zelfs Maaskant kan het. Je bent toch niet dommer/slechter met computers dan Maaskant?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik moet nog een goed stappenplan daarvoor vinden, ik heb vaker gehoord dat het lastig is. Gelukkig is het niet voor mezelf.
AFCNiels heeft toch niets tegen Maaskant? Het is mij niet opgevallen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelfs Maaskant kan het. Je bent toch niet dommer/slechter met computers dan Maaskant?
Ligt er aan hoe diep het gaat, heb vroegah motorvoertuigen gedaan.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zit hier eigenlijk wat kennis op t gebied van auto's?
Je kan er in rijden.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nu ik dit weet blijf ik ermee doorprutsen tot het mij is gelukt.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelfs Maaskant kan het. Je bent toch niet dommer/slechter met computers dan Maaskant?
Zowel Saind als Caland hebben een auto aangekocht die naderhand niet door de APK heen kwam. En GGMM zijn creativiteit reikt niet verder dan een Astra.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Geen dank.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nu ik dit weet blijf ik ermee doorprutsen tot het mij is gelukt.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
AFCNiels heeft toch niets tegen Maaskant? Het is mij niet opgevallen.
Morgen vrij.quote:
Fijn rooster wel.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Morgen vrij.
Had vandaag ook vrij.
Heb Vrijdag ook vrij.
Ik heb een autoquote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:06 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe diep het gaat, heb vroegah motorvoertuigen gedaan.
Weltrusten.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
7.30 weer opstaan, ik ga nu ook slapen.
Weltrusten
http://vocaroo.com/i/s0sLIQNo7Uut
Alleen voor deze week. Volgende week weer alleen vrijdag.quote:
Kost niet veel om te laten doen, je moet alleen even kijken of de radio die je koopt dezelfde stekkers heeft.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb een autozit nog standaard fabrieks cassette speler in. Er was ook een luxere versie met cd speler. Die cd speler staat voor paar tientjes op marktplaats..:
1 kan ik als a-technische kneus dat omwisselen?
2 hoeveel kost dat qua tijd/¤ om te laten doen?
Zelfde vorm/merk/serie maar ipv cassette cd zal dan toch wel dezelfde stekker zijn of niet?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:11 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Kost niet veel om te laten doen, je moet alleen even kijken of de radio die je koopt dezelfde stekkers heeft.
Je kan het ook zelf doen, maar dan heb je kans op krassen etc. Met ijzeren latjes kan je hem er zo uitwippen eigenlijk.
Nog steeds niet verkeerd, ik heb echt een schijtroosterquote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Alleen voor deze week. Volgende week weer alleen vrijdag.
Modpowers voor een seconde, maar is al gemeld.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:12 schreef kapiteintje het volgende:
En TwenteFC, wat heb jij net uitgespookt man?
Zelfspot noem je dat.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je bewust voorzetjes gaat geven ga ik ze niet inkoppen hoor. Dan is 't niet leuk.
Ik heb ook zo iets. Maar door projecten zit je toch altijd wat langer.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:13 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Nog steeds niet verkeerd, ik heb echt een schijtrooster
Mandag 14:15-17:00
Dinsdag 8:45-12:15
Woensdag 14:15-17:00
Donderdag 8:45-12:15
Vrijdag 8:45-12:15
Als ze die zooi nou eens samenvoegen.
waarom meld je het niet in een topicquote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:13 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Modpowers voor een seconde, maar is al gemeld.
Klopt, na de tijd samen altijd even doorwerken.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zelfspot noem je dat.
[..]
Ik heb ook zo iets. Maar door projecten zit je toch altijd wat langer.
Denk niet dat het op prijs wordt gesteldquote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
waarom meld je het niet in een topic
dan kunnen we meelezen
Ik ben ook wel benieuwd toch inbraak op mijn account.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
waarom meld je het niet in een topic
dan kunnen we meelezen
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd toch inbraak op mijn account.
daarom juistquote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:14 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Denk niet dat het op prijs wordt gesteld
Gelukt met je presentatie?quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. De eerder aangekondigde volwassene bezigheden.
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:29 schreef Cara het volgende:
Zijn er nog meer mensen leuk naar buiten geweest vandaag
Elftal van de week was dieptriestquote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Wat was elftal vd week
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:33 schreef Cara het volgende:
[..]
Elftal van de week was dieptriest
. Mike van Duinen speler van de weekbehalve boetius geen enkele Feyenoorder, ook al was dit een vd beste potten van het seizoen. verder drie spelers van Roda en een 3 3 4 met Poulsen in de verdediging
dat doet de feyenoord watcherquote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:34 schreef Cara het volgende:
Kan je dan ergens zien wie de Feyenoord pot heeft lopen beoordelen ergens
Dat is toch elke week een random oudspeler die werkt voor VI?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
dat doet de feyenoord watcher
[ afbeelding ]
?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:36 schreef Cara het volgende:
[..]
Dat is toch elke week een random oudspeler die werkt voor VI?
Ik bedoel dat elke wedstrijd spelers een beoordeling krijgen van iemand die er door VI op is gezet. Een blinker beoordeeld dan bijvoorbeeld Ajax twente en een sibon Heerenveen Roda, zoietsquote:
thijs slegers is de psv watcher en die heeft meerdere keren aangegeven dat hij de cijfers geeftquote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:41 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik bedoel dat elke wedstrijd spelers een beoordeling krijgen van iemand die er door VI op is gezet. Een blinker beoordeeld dan bijvoorbeeld Ajax twente en een sibon Heerenveen Roda, zoiets
Dan haal ik het door elkaar met NUsport denk ik. Beetje poep in mn hoofd. Denk tijd om te maffenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
thijs slegers is de psv watcher en die heeft meerdere keren aangegeven dat hij de cijfers geeft
ik neem aan dat dat bij de rest ook zo is
Ik ken hem niet, maar met zo'n naam moet dat wel kloppen.quote:
Goede samenvattingquote:Op dinsdag 5 maart 2013 03:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Een kloon van een mafkees als Ritmo of voiceover roept steeds heel hard van niet en gaat dan schelden.
Voice-overquote:Op dinsdag 5 maart 2013 03:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Een kloon van een mafkees als Ritmo of voiceover roept steeds heel hard van niet en gaat dan schelden.
Niet onder zn eigen account neequote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voice-overDie zuurpruim heb ik al een tijd niet meer gezien hier
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:53 schreef Saind het volgende:
Ik moet vaker naar de lidl gaan hier, fucking gezellig
Al die mensen beginnen zo maar een praatje
Dat lijkt me zo kut...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:55 schreef Saind het volgende:
[..]
Serieus 3 mensen die me zomaar aanspraken
niemand die het gangpad blokkeerde?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:53 schreef Saind het volgende:
Ik moet vaker naar de lidl gaan hier, fucking gezellig
Al die mensen beginnen zo maar een praatje
Que?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
niemand die het gangpad blokkeerde?
Precies de reden waarom ik nooit uit mn dorp wilquote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Je went eraan in een kansen kracht prachtwijk
Dat heb ik altijd als ik naar de Lidl gaquote:
Ah nee dat niet.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd als ik naar de Lidl ga, mensen die voor de fun hun karretje in de gang neerzetten en weglopen.
Nee, ik houd gewoon niet van mensen die me random aanspreken voor een praatje te makenquote:
Mits t een lekker wijf is natuurlijk... dan doe ik alsof alles interessant isquote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nee, ik houd gewoon niet van mensen die me random aanspreken voor een praatje te maken
Ik heb geen interesse in hun leven, laat me met rust enzoAls ik iets wil weten over je dan vraag ik t wel
ah, voor laten gaan?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Ah nee dat niet.
Ik werd geadviseerd bij het brood door een Turkse man over wat het lekkerste brood was, de kip kerrie salade werd me afgeraden door een bejaarde vrouw en in de rij wilde een gozer weten wat ik allemaal kocht. Hij had alleen statiegeld
Hij stond al voor me. Hij rook niet echt fris verder dus als ie achter me had gestaan had ie er langs gemogenquote:
Gezellig. Heb je gevraagd of het een Turk is?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Ah nee dat niet.
Ik werd geadviseerd bij het brood door een Turkse man over wat het lekkerste brood was, de kip kerrie salade werd me afgeraden door een bejaarde vrouw en in de rij wilde een gozer weten wat ik allemaal kocht. Hij had alleen statiegeld
Stereotype dorpsbewoner.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nee, ik houd gewoon niet van mensen die me random aanspreken voor een praatje te maken
Ik heb geen interesse in hun leven, laat me met rust enzoAls ik iets wil weten over je dan vraag ik t wel
Dit is little istanbul manquote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gezellig. Heb je gevraagd of het een Turk is?
Het een sluit het ander niet uit.quote:
True.quote:
je kan t zien aan de voorhoofden meestal tochquote:
En aan de voorhuiden vaak ook.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je kan t zien aan de voorhoofden meestal toch![]()
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Hij stond al voor me. Hij rook niet echt fris verder dus als ie achter me had gestaan had ie er langs gemogen
quote:
Dan moet je vooral in een dorp gaan wonen ja.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik ben aan de rand van de stad gaan wonen. Eigenlijk een dorp wat is opgeslokt door de 'stad'. De sociale controle is daar echt erg groot. Mensen komen nu gewoon achterom binnen gelopen om te kijken. Heb ze dan echter nog nooit ontmoet.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan moet je vooral in een dorp gaan wonen ja.Lekker anoniem en mensen die zich niet met je leven bemoeien.
Bij m'n ouders in het dorp is het gebruik van voordeuren ook bijna helemaal uitgestorven, alleen de postbode gebruikt hemquote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben aan de rand van de stad gaan wonen. Eigenlijk een dorp wat is opgeslokt door de 'stad'. De sociale controle is daar echt erg groot. Mensen komen nu gewoon achterom binnen gelopen om te kijken. Heb ze dan echter nog nooit ontmoet.
Dat is er niet eens.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:36 schreef onlogisch het volgende:
Hey Caland,
Adviseer hem eens.
SEX / Stripclub Nijmegen
Normaal ben je niet bepaald anoniem in een dorp neequote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan moet je vooral in een dorp gaan wonen ja.Lekker anoniem en mensen die zich niet met je leven bemoeien.
Ja dat zijn geen stripclubs.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
http://www.thego.nl/netherlands_en_nijmegen-erotic_36_325.html
mogguhquote:
als je een hoer genoeg betaald, wilt ze zich best langzaam uitkleden en op je broekpaal zittenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat zijn geen stripclubs.
Maarja stripclubs zijn sowieso zonde van je geld. Of ze moeten extra diensten aanbieden.
Betaalt.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als je een hoer genoeg betaald, wilt ze zich best langzaam uitkleden en op je broekpaal zitten
hij heeft 6 jaar in het buitenland gezeten, niks te verwijten dus.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Weer heel inmiddels ?quote:
Doe maar rustig aanquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Deze week een terugslag maar mag binnenkort weer gaan hardlopen.
Moet wel ja.quote:
Je hebt gister aangemoedigd bij het zaalvoetbal?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Deze week een terugslag maar mag binnenkort weer gaan hardlopen.
Je kan toch wel naar de sportschool? Ook wel handig om met een fysio een herstel programma te maken, je overbelast het snel weerquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Moet wel ja.
Maar wordt er wel gek van, ik ben niet zo heel sportief maar twee maanden niks doen is ook niet echt heel fijn ofzo.
Ben nou twee weken een half uurtje aan het trainen maar dat is voor nu echt even de max. Voor de rest thuis met kleine oefeningetjes. En mag niet naar de sportschool, omdat ze juist bang zijn dat ik het onderschat en te veel gaan doen ja. Ik heb dit nog nooit gehad dus kan het moeilijk inschatten waar mijn grens zit.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je kan toch wel naar de sportschool? Ook wel handig om met een fysio een herstel programma te maken, je overbelast het snel weer
Ja, en dan ben ik al fanatiek.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt gister aangemoedigd bij het zaalvoetbal?
Alsof GGMM zo'n belangrijke bijdrage levert aan de grammarnazi's. Hij struikelt vaker over zijn woorden dan menigeen hier.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als GGMM er niet is neem jij die Taalnazi functie over?
Taal is zeg maar echt zijn hobie.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alsof GGMM zo'n belangrijke bijdrage levert aan de grammarnazi's. Hij struikelt vaker over zijn woorden dan menigeen hier.
Dat klopt welquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alsof GGMM zo'n belangrijke bijdrage levert aan de grammarnazi's. Hij struikelt vaker over zijn woorden dan menigeen hier.
De grap hier was "hobie"quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar is anders niet zoveel van te merken. Of is het Engels?
Pricelessquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:53 schreef Saind het volgende:
[..]
De grap hier was "hobie"
Dat zei hij serieus
Hahahahaha hebben jullie echt mensen in de OP staan om hun spytool te verzieken?quote:Op maandag 4 maart 2013 21:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
daarom staat die madame paon toch in de op
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hahahahaha hebben jullie echt mensen in de OP staan om hun spytool te verzieken?![]()
Alleen bezorgers en verkopers komen aan de voordeur, iedereen komt via de achterdeur. Verder is de achterdeur altijd open tot we gaan slapen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:26 schreef Saind het volgende:
[..]
Bij m'n ouders in het dorp is het gebruik van voordeuren ook bijna helemaal uitgestorven, alleen de postbode gebruikt hem
Bij ons zijn de deuren ook open, zelfs de auto's. Familie uit de grote steden is altijd helemaal onder de indruk van zoveel naïviteit.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Alleen bezorgers en verkopers komen aan de voordeur, iedereen komt via de achterdeur. Verder is de achterdeur altijd open tot we gaan slapen.
Doekoemangquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:35 schreef RensAjacied het volgende:
Gisteren zijn die Adidas schoenen geleverd. Vandaag voor het eerst aan, mooi man dat wit met dit weer. Ook maar een nieuwe zonnebril aanschaffen. HEERLIJK
De auto is dan net weer niet open bij onsquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bij ons zijn de deuren ook open, zelfs de auto's. Familie uit de grote steden is altijd helemaal onder de indruk van zoveel naïviteit.
Je kan bij ons gewoon naar binnen lopen, de sleutel van mijn Evoque pakken en wegrijden.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
De auto is dan net weer niet open bij ons.
Worden bij ons nogal vaak autoradio's etc gejat..
Oh shit Overijssel maffiaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:35 schreef RensAjacied het volgende:
Gisteren zijn die Adidas schoenen geleverd. Vandaag voor het eerst aan, mooi man dat wit met dit weer. Ook maar een nieuwe zonnebril aanschaffen. HEERLIJK
DM je adres eens.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je kan bij ons gewoon naar binnen lopen, de sleutel van mijn Evoque pakken en wegrijden.
Ik zou er wel snel aan kunnen wennen. Ik snap al die extra sloten sowieso niet. Als een inbreker echt naar binnen wil gooit hij wel een raam inquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bij ons zijn de deuren ook open, zelfs de auto's. Familie uit de grote steden is altijd helemaal onder de indruk van zoveel naïviteit.
Pics van je vrouw?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben nu in Tilburg, maar je kan hetzelfde doen met de auto van mijn vrouw.
Jeweetz G.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:41 schreef RensAjacied het volgende:
Trein bijna aangekomen op mijn bestemming! Lekker in het zonnetje naar huis fietsen bro
Dus dat, nu ik een paar weken van thuis werk ben ik wel een keer geschrokken van de buurvrouw die binnen kwam wandelen om koffie te leuten met mijn vrouw.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou er wel snel aan kunnen wennen. Ik snap al die extra sloten sowieso niet. Als een inbreker echt naar binnen wil gooit hij wel een raam in
Haha. Kunnen ze de waarheid niet aan? Er lopen immers zat NSB'ers rond. Waarom mogen we het beestje geen naam meer geven dan?quote:
Gemoedstoestand, soort placebo.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou er wel snel aan kunnen wennen. Ik snap al die extra sloten sowieso niet. Als een inbreker echt naar binnen wil gooit hij wel een raam in
Was even leuk als running gag, nu weer iets nieuws verzinnen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha. Kunnen ze de waarheid niet aan? Er lopen immers zat NSB'ers rond. Waarom mogen we het beestje geen naam meer geven dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |