quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hahahahaha hebben jullie echt mensen in de OP staan om hun spytool te verzieken?![]()
Alleen bezorgers en verkopers komen aan de voordeur, iedereen komt via de achterdeur. Verder is de achterdeur altijd open tot we gaan slapen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:26 schreef Saind het volgende:
[..]
Bij m'n ouders in het dorp is het gebruik van voordeuren ook bijna helemaal uitgestorven, alleen de postbode gebruikt hem
Bij ons zijn de deuren ook open, zelfs de auto's. Familie uit de grote steden is altijd helemaal onder de indruk van zoveel naïviteit.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Alleen bezorgers en verkopers komen aan de voordeur, iedereen komt via de achterdeur. Verder is de achterdeur altijd open tot we gaan slapen.
Doekoemangquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:35 schreef RensAjacied het volgende:
Gisteren zijn die Adidas schoenen geleverd. Vandaag voor het eerst aan, mooi man dat wit met dit weer. Ook maar een nieuwe zonnebril aanschaffen. HEERLIJK
De auto is dan net weer niet open bij onsquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bij ons zijn de deuren ook open, zelfs de auto's. Familie uit de grote steden is altijd helemaal onder de indruk van zoveel naïviteit.
Je kan bij ons gewoon naar binnen lopen, de sleutel van mijn Evoque pakken en wegrijden.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
De auto is dan net weer niet open bij ons.
Worden bij ons nogal vaak autoradio's etc gejat..
Oh shit Overijssel maffiaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:35 schreef RensAjacied het volgende:
Gisteren zijn die Adidas schoenen geleverd. Vandaag voor het eerst aan, mooi man dat wit met dit weer. Ook maar een nieuwe zonnebril aanschaffen. HEERLIJK
DM je adres eens.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je kan bij ons gewoon naar binnen lopen, de sleutel van mijn Evoque pakken en wegrijden.
Ik zou er wel snel aan kunnen wennen. Ik snap al die extra sloten sowieso niet. Als een inbreker echt naar binnen wil gooit hij wel een raam inquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bij ons zijn de deuren ook open, zelfs de auto's. Familie uit de grote steden is altijd helemaal onder de indruk van zoveel naïviteit.
Pics van je vrouw?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben nu in Tilburg, maar je kan hetzelfde doen met de auto van mijn vrouw.
Jeweetz G.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:41 schreef RensAjacied het volgende:
Trein bijna aangekomen op mijn bestemming! Lekker in het zonnetje naar huis fietsen bro
Dus dat, nu ik een paar weken van thuis werk ben ik wel een keer geschrokken van de buurvrouw die binnen kwam wandelen om koffie te leuten met mijn vrouw.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou er wel snel aan kunnen wennen. Ik snap al die extra sloten sowieso niet. Als een inbreker echt naar binnen wil gooit hij wel een raam in
Haha. Kunnen ze de waarheid niet aan? Er lopen immers zat NSB'ers rond. Waarom mogen we het beestje geen naam meer geven dan?quote:
Gemoedstoestand, soort placebo.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou er wel snel aan kunnen wennen. Ik snap al die extra sloten sowieso niet. Als een inbreker echt naar binnen wil gooit hij wel een raam in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |