Precies de reden waarom ik nooit uit mn dorp wilquote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Je went eraan in een kansen kracht prachtwijk
Dat heb ik altijd als ik naar de Lidl gaquote:
Ah nee dat niet.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd als ik naar de Lidl ga, mensen die voor de fun hun karretje in de gang neerzetten en weglopen.
Nee, ik houd gewoon niet van mensen die me random aanspreken voor een praatje te makenquote:
Mits t een lekker wijf is natuurlijk... dan doe ik alsof alles interessant isquote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nee, ik houd gewoon niet van mensen die me random aanspreken voor een praatje te maken
Ik heb geen interesse in hun leven, laat me met rust enzoAls ik iets wil weten over je dan vraag ik t wel
ah, voor laten gaan?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Ah nee dat niet.
Ik werd geadviseerd bij het brood door een Turkse man over wat het lekkerste brood was, de kip kerrie salade werd me afgeraden door een bejaarde vrouw en in de rij wilde een gozer weten wat ik allemaal kocht. Hij had alleen statiegeld
Hij stond al voor me. Hij rook niet echt fris verder dus als ie achter me had gestaan had ie er langs gemogenquote:
Gezellig. Heb je gevraagd of het een Turk is?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Ah nee dat niet.
Ik werd geadviseerd bij het brood door een Turkse man over wat het lekkerste brood was, de kip kerrie salade werd me afgeraden door een bejaarde vrouw en in de rij wilde een gozer weten wat ik allemaal kocht. Hij had alleen statiegeld
Stereotype dorpsbewoner.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nee, ik houd gewoon niet van mensen die me random aanspreken voor een praatje te maken
Ik heb geen interesse in hun leven, laat me met rust enzoAls ik iets wil weten over je dan vraag ik t wel
Dit is little istanbul manquote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gezellig. Heb je gevraagd of het een Turk is?
Het een sluit het ander niet uit.quote:
True.quote:
je kan t zien aan de voorhoofden meestal tochquote:
En aan de voorhuiden vaak ook.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je kan t zien aan de voorhoofden meestal toch![]()
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Hij stond al voor me. Hij rook niet echt fris verder dus als ie achter me had gestaan had ie er langs gemogen
quote:
Dan moet je vooral in een dorp gaan wonen ja.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik ben aan de rand van de stad gaan wonen. Eigenlijk een dorp wat is opgeslokt door de 'stad'. De sociale controle is daar echt erg groot. Mensen komen nu gewoon achterom binnen gelopen om te kijken. Heb ze dan echter nog nooit ontmoet.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan moet je vooral in een dorp gaan wonen ja.Lekker anoniem en mensen die zich niet met je leven bemoeien.
Bij m'n ouders in het dorp is het gebruik van voordeuren ook bijna helemaal uitgestorven, alleen de postbode gebruikt hemquote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben aan de rand van de stad gaan wonen. Eigenlijk een dorp wat is opgeslokt door de 'stad'. De sociale controle is daar echt erg groot. Mensen komen nu gewoon achterom binnen gelopen om te kijken. Heb ze dan echter nog nooit ontmoet.
Dat is er niet eens.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:36 schreef onlogisch het volgende:
Hey Caland,
Adviseer hem eens.
SEX / Stripclub Nijmegen
Normaal ben je niet bepaald anoniem in een dorp neequote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan moet je vooral in een dorp gaan wonen ja.Lekker anoniem en mensen die zich niet met je leven bemoeien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |