?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:36 schreef Cara het volgende:
[..]
Dat is toch elke week een random oudspeler die werkt voor VI?
Ik bedoel dat elke wedstrijd spelers een beoordeling krijgen van iemand die er door VI op is gezet. Een blinker beoordeeld dan bijvoorbeeld Ajax twente en een sibon Heerenveen Roda, zoietsquote:
thijs slegers is de psv watcher en die heeft meerdere keren aangegeven dat hij de cijfers geeftquote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:41 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik bedoel dat elke wedstrijd spelers een beoordeling krijgen van iemand die er door VI op is gezet. Een blinker beoordeeld dan bijvoorbeeld Ajax twente en een sibon Heerenveen Roda, zoiets
Dan haal ik het door elkaar met NUsport denk ik. Beetje poep in mn hoofd. Denk tijd om te maffenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
thijs slegers is de psv watcher en die heeft meerdere keren aangegeven dat hij de cijfers geeft
ik neem aan dat dat bij de rest ook zo is
Ik ken hem niet, maar met zo'n naam moet dat wel kloppen.quote:
Goede samenvattingquote:Op dinsdag 5 maart 2013 03:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Een kloon van een mafkees als Ritmo of voiceover roept steeds heel hard van niet en gaat dan schelden.
Voice-overquote:Op dinsdag 5 maart 2013 03:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Een kloon van een mafkees als Ritmo of voiceover roept steeds heel hard van niet en gaat dan schelden.
Niet onder zn eigen account neequote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voice-overDie zuurpruim heb ik al een tijd niet meer gezien hier
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:53 schreef Saind het volgende:
Ik moet vaker naar de lidl gaan hier, fucking gezellig
Al die mensen beginnen zo maar een praatje
Dat lijkt me zo kut...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:55 schreef Saind het volgende:
[..]
Serieus 3 mensen die me zomaar aanspraken
niemand die het gangpad blokkeerde?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:53 schreef Saind het volgende:
Ik moet vaker naar de lidl gaan hier, fucking gezellig
Al die mensen beginnen zo maar een praatje
Que?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
niemand die het gangpad blokkeerde?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |