Ik heb dat vooral met van die designer zooi zoals 2cb enzoquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:34 schreef Saind het volgende:
[..]
Zeker. Probleem was een beetje dat we altijd aan de keta gingen nadat we een hoop andere zooi op hadden.
Dus dat er een zakkie keta op tafel komt nadat je hebt bier, wiet, xtc, speed en coke op hebt
Heel fijn
Godverdomme dat doet pijnquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb dat vooral met van die designer zooi zoals 2cb enzo
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Van naam, is dat net wel of net niet Limburg?
The fuck.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:43 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ik ben een focking baas, even Danny melden.
Klokkenluiders worden zelden toegejuicht.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:43 schreef TwenteFC het volgende:
Die zijn er natuurlijk niet, wanneer je ze nodig hebtquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:44 schreef mrstylo het volgende:
Maar doe het eerst bij GGMM of Don en meldt het dan pas.
Ben jij dat met dat hakenkruis op je voorhoofd?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klokkenluiders worden zelden toegejuicht.
Rip TwenteFC
Vlakbij eindje en E3 strand.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Van naam, is dat net wel of net niet Limburg?
Uh nee.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Ben jij dat met dat hakenkruis op je voorhoofd?
Stel je hebt gelijk, en ik heb een oud filmpje bij wijze van een grap geupload. Hoe zou ik mijzelf dan hebben kunnen filmen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Wel jouw account toch of kijk ik verkeerd?
NOU DAN NIET JOHquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stel je hebt gelijk, en ik heb een oud filmpje bij wijze van een grap geupload. Hoe zou ik mijzelf dan hebben kunnen filmen.
Statief?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stel je hebt gelijk, en ik heb een oud filmpje bij wijze van een grap geupload. Hoe zou ik mijzelf dan hebben kunnen filmen.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:50 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
The fuck man. 1000 posts binnen 2 dagen. Wat is er mis met me?
ja of nietquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:43 schreef TwenteFC het volgende:
Verloren tijd inhalen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:50 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom niet?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
zoals ik het zeg
ga je hem nou helpen
Heb je nu Fok! gekraakt of zoiets?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:50 schreef TwenteFC het volgende:
Danny is off en Yvonne reageert niet
Hoop niet dat ik morgen het verhaal "Waarom heb je het niet meteen gemeld" krijg.
Ja inclusief mijn DM box, en daar had ik al mijn gegeven opgeslagen. Van mijn pincode tot mijn sofinummerquote:
Ik ook zoveelquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:50 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Zou een kutstreek zijn, en dan krijg ik sowieso een permban.quote:
Waarvoor?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:50 schreef TwenteFC het volgende:
Danny is off en Yvonne reageert niet
Hoop niet dat ik morgen het verhaal "Waarom heb je het niet meteen gemeld" krijg.
Wel grappig dat alles zo makkelijk te veranderen is. Hoe wilt hij naar de rechter gaan voor die shit met glowmouse?quote:
http://www.thuisserver.ne(...)stylo&sub_forum=115"e:
Dat vragen wij ons al wat langer af.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:50 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
die had je toch al? je mag hier sowieso al niet zijn manquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:54 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zou een kutstreek zijn, en dan krijg ik sowieso een permban.
1x doen = aantonen
2x doen = misbruiken.
Nee hoor, nooit een perm ban gehad.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
die had je toch al? je mag hier sowieso al niet zijn man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |