Nodig je LR en Tjacka ook uit voor 14 maart ja, kan ik Tjacka dronken voeren en GHB gevenquote:
Smoof moet gewoon eens naar een goed techno feestje gaan. Dan is hij wel om hoor.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat agressief zeg.Luister anders gewoon naar normale popmuziek.
Laten we het wel gezellig houdenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nodig je LR en Tjacka ook uit voor 14 maart ja, kan ik Tjacka dronken voeren en GHB geven.
Ja, de kroket was ook goed trouwens.quote:
Watquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nodig je LR en Tjacka ook uit voor 14 maart ja, kan ik Tjacka dronken voeren en GHB geven.
Beter keta dan, valt er voor de rest ook wat te lachen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dus GHB meenemen voor de mogelijke chicks daar?
We hebben het hier wel over Eindhoven hè...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dus GHB meenemen voor de mogelijke chicks daar?
dat heb ik ook echt al fucking lang niet meer op, bijna twee jaar denk ik ondertussenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Beter keta dan, valt er voor de rest ook wat te lachen.
Ik wil dat wel doenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:32 schreef Saind het volgende:
[..]
dat heb ik ook echt al fucking lang niet meer op, bijna twee jaar denk ik ondertussen
Idd. Voor je 't weet lig je tegen Adames aan te rijden ofzo.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:31 schreef Saind het volgende:
[..]
We hebben het hier wel over Eindhoven hè...
Daar zijn geen chicks of zijn allemaal stoephoeren?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Netjes.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:32 schreef Saind het volgende:
[..]
dat heb ik ook echt al fucking lang niet meer op, bijna twee jaar denk ik ondertussen
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Voor je 't weet lig je tegen Adames aan te rijden ofzo.
TECHNISCHE universiteitquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Daar zijn geen chicks of zijn allemaal stoephoeren?
http://forum.psv.nl/showthread.php?264-Mooiste-manquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Best leuk toch.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Jawel, maar niet ontzettend veel chicksquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja wtf, er zijn toch ook normale mensen daar of wat
Neequote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:34 schreef kapiteintje het volgende:
Maar Smoof, ben je ondertussen al naar een technoparty geweest dan?
Zeker. Probleem was een beetje dat we altijd aan de keta gingen nadat we een hoop andere zooi op hadden.quote:
Wat.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:34 schreef Saind het volgende:
[..]
Zeker. Probleem was een beetje dat we altijd aan de keta gingen nadat we een hoop andere zooi op hadden.
Dus dat er een zakkie keta op tafel komt nadat je hebt bier, wiet, xtc, speed en coke op hebt
Heel fijn
Dosis = alles in deze. Niet teveel, niet te weinig en is niks beter voor een feestje. Ga je er over lig je platquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:33 schreef Saind het volgende:
[..]
Wazige shit man. Wel eens een ander dissociatief op?
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://forum.psv.nl/showthread.php?264-Mooiste-man
Hier kan je wat inspiratie opdoen waar de Eindhoofse vrouwtjes op vallen.
En je leeft nog....raar.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:34 schreef Saind het volgende:
[..]
Zeker. Probleem was een beetje dat we altijd aan de keta gingen nadat we een hoop andere zooi op hadden.
Dus dat er een zakkie keta op tafel komt nadat je hebt bier, wiet, xtc, speed en coke op hebt
Heel fijn
Wil je me aan ze voorstellen?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:38 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb nog chicks in EHV hoor.
Naja, friendzone.
Ik heb dat vooral met van die designer zooi zoals 2cb enzoquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:34 schreef Saind het volgende:
[..]
Heel fijn
Godverdomme dat doet pijnquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb dat vooral met van die designer zooi zoals 2cb enzo
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Van naam, is dat net wel of net niet Limburg?
The fuck.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:43 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ik ben een focking baas, even Danny melden.
Klokkenluiders worden zelden toegejuicht.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:43 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ik ben een focking baas, even Danny melden.
Die zijn er natuurlijk niet, wanneer je ze nodig hebtquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:44 schreef mrstylo het volgende:
Maar doe het eerst bij GGMM of Don en meldt het dan pas.
Ben jij dat met dat hakenkruis op je voorhoofd?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klokkenluiders worden zelden toegejuicht.
Rip TwenteFC
Vlakbij eindje en E3 strand.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Van naam, is dat net wel of net niet Limburg?
Uh nee.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Ben jij dat met dat hakenkruis op je voorhoofd?
Stel je hebt gelijk, en ik heb een oud filmpje bij wijze van een grap geupload. Hoe zou ik mijzelf dan hebben kunnen filmen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Wel jouw account toch of kijk ik verkeerd?
NOU DAN NIET JOHquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stel je hebt gelijk, en ik heb een oud filmpje bij wijze van een grap geupload. Hoe zou ik mijzelf dan hebben kunnen filmen.
Statief?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stel je hebt gelijk, en ik heb een oud filmpje bij wijze van een grap geupload. Hoe zou ik mijzelf dan hebben kunnen filmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |