Nodig je LR en Tjacka ook uit voor 14 maart ja, kan ik Tjacka dronken voeren en GHB gevenquote:
Smoof moet gewoon eens naar een goed techno feestje gaan. Dan is hij wel om hoor.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat agressief zeg.Luister anders gewoon naar normale popmuziek.
Laten we het wel gezellig houdenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nodig je LR en Tjacka ook uit voor 14 maart ja, kan ik Tjacka dronken voeren en GHB geven.
Ja, de kroket was ook goed trouwens.quote:
Watquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nodig je LR en Tjacka ook uit voor 14 maart ja, kan ik Tjacka dronken voeren en GHB geven.
Beter keta dan, valt er voor de rest ook wat te lachen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dus GHB meenemen voor de mogelijke chicks daar?
We hebben het hier wel over Eindhoven hè...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dus GHB meenemen voor de mogelijke chicks daar?
dat heb ik ook echt al fucking lang niet meer op, bijna twee jaar denk ik ondertussenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Beter keta dan, valt er voor de rest ook wat te lachen.
Ik wil dat wel doenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:32 schreef Saind het volgende:
[..]
dat heb ik ook echt al fucking lang niet meer op, bijna twee jaar denk ik ondertussen
Idd. Voor je 't weet lig je tegen Adames aan te rijden ofzo.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:31 schreef Saind het volgende:
[..]
We hebben het hier wel over Eindhoven hè...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |