Ik heb een autoquote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:06 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe diep het gaat, heb vroegah motorvoertuigen gedaan.
Weltrusten.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
7.30 weer opstaan, ik ga nu ook slapen.
Weltrusten
http://vocaroo.com/i/s0sLIQNo7Uut
Alleen voor deze week. Volgende week weer alleen vrijdag.quote:
Kost niet veel om te laten doen, je moet alleen even kijken of de radio die je koopt dezelfde stekkers heeft.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb een autozit nog standaard fabrieks cassette speler in. Er was ook een luxere versie met cd speler. Die cd speler staat voor paar tientjes op marktplaats..:
1 kan ik als a-technische kneus dat omwisselen?
2 hoeveel kost dat qua tijd/¤ om te laten doen?
Zelfde vorm/merk/serie maar ipv cassette cd zal dan toch wel dezelfde stekker zijn of niet?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:11 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Kost niet veel om te laten doen, je moet alleen even kijken of de radio die je koopt dezelfde stekkers heeft.
Je kan het ook zelf doen, maar dan heb je kans op krassen etc. Met ijzeren latjes kan je hem er zo uitwippen eigenlijk.
Nog steeds niet verkeerd, ik heb echt een schijtroosterquote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Alleen voor deze week. Volgende week weer alleen vrijdag.
Modpowers voor een seconde, maar is al gemeld.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:12 schreef kapiteintje het volgende:
En TwenteFC, wat heb jij net uitgespookt man?
Zelfspot noem je dat.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je bewust voorzetjes gaat geven ga ik ze niet inkoppen hoor. Dan is 't niet leuk.
Ik heb ook zo iets. Maar door projecten zit je toch altijd wat langer.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:13 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Nog steeds niet verkeerd, ik heb echt een schijtrooster
Mandag 14:15-17:00
Dinsdag 8:45-12:15
Woensdag 14:15-17:00
Donderdag 8:45-12:15
Vrijdag 8:45-12:15
Als ze die zooi nou eens samenvoegen.
waarom meld je het niet in een topicquote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:13 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Modpowers voor een seconde, maar is al gemeld.
Klopt, na de tijd samen altijd even doorwerken.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zelfspot noem je dat.
[..]
Ik heb ook zo iets. Maar door projecten zit je toch altijd wat langer.
Denk niet dat het op prijs wordt gesteldquote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
waarom meld je het niet in een topic
dan kunnen we meelezen
Ik ben ook wel benieuwd toch inbraak op mijn account.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
waarom meld je het niet in een topic
dan kunnen we meelezen
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd toch inbraak op mijn account.
daarom juistquote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:14 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Denk niet dat het op prijs wordt gesteld
Gelukt met je presentatie?quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. De eerder aangekondigde volwassene bezigheden.
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:29 schreef Cara het volgende:
Zijn er nog meer mensen leuk naar buiten geweest vandaag
Elftal van de week was dieptriestquote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Wat was elftal vd week
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:33 schreef Cara het volgende:
[..]
Elftal van de week was dieptriest
. Mike van Duinen speler van de weekbehalve boetius geen enkele Feyenoorder, ook al was dit een vd beste potten van het seizoen. verder drie spelers van Roda en een 3 3 4 met Poulsen in de verdediging
dat doet de feyenoord watcherquote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:34 schreef Cara het volgende:
Kan je dan ergens zien wie de Feyenoord pot heeft lopen beoordelen ergens
Dat is toch elke week een random oudspeler die werkt voor VI?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
dat doet de feyenoord watcher
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |