Wat misselijkquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja inclusief mijn DM box, en daar had ik al mijn gegeven opgeslagen. Van mijn pincode tot mijn sofinummer![]()
Hopelijk krijgt hij een permban.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat misselijkMisschien krijgt hij nog een coulance behandeling omdat hij aan ons gratis een bijzonder slaapliedje ter beschikking heeft gesteld.
quote:
Dat kan jij niet.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:58 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Doe normaal, anders zet ik jullie allemaal onder het kopje NS-beren.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:58 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Doe normaal, anders zet ik jullie allemaal onder het kopje NS-beren.
Ik denk het ook niet eerlijk gezegd, hij weet niet eens hoe je Tomtom kaarten gratis kunt halen.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet eerlijk gezegd, hij weet niet eens hoe je Tomtom kaarten gratis kunt halen.
wazig man, hier gaat ie als een tiet.quote:
Downloaden van die kaarten is het probleem niet, straks met installeren krijg je gezeik volgens mijquote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet eerlijk gezegd, hij weet niet eens hoe je Tomtom kaarten gratis kunt halen.
Koopzondagenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De kleine ondernemingen in Tilburg gaan zeer spoedig kapot.
[ afbeelding ]
CDAquote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De kleine ondernemingen in Tilburg gaan zeer spoedig kapot.
[ afbeelding ]
Ik moet nog een goed stappenplan daarvoor vinden, ik heb vaker gehoord dat het lastig is. Gelukkig is het niet voor mezelf.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:02 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Downloaden van die kaarten is het probleem niet, straks met installeren krijg je gezeik volgens mij
Zelfs Maaskant kan het. Je bent toch niet dommer/slechter met computers dan Maaskant?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik moet nog een goed stappenplan daarvoor vinden, ik heb vaker gehoord dat het lastig is. Gelukkig is het niet voor mezelf.
AFCNiels heeft toch niets tegen Maaskant? Het is mij niet opgevallen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelfs Maaskant kan het. Je bent toch niet dommer/slechter met computers dan Maaskant?
Ligt er aan hoe diep het gaat, heb vroegah motorvoertuigen gedaan.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zit hier eigenlijk wat kennis op t gebied van auto's?
Je kan er in rijden.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nu ik dit weet blijf ik ermee doorprutsen tot het mij is gelukt.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelfs Maaskant kan het. Je bent toch niet dommer/slechter met computers dan Maaskant?
Zowel Saind als Caland hebben een auto aangekocht die naderhand niet door de APK heen kwam. En GGMM zijn creativiteit reikt niet verder dan een Astra.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Geen dank.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nu ik dit weet blijf ik ermee doorprutsen tot het mij is gelukt.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
AFCNiels heeft toch niets tegen Maaskant? Het is mij niet opgevallen.
Morgen vrij.quote:
Fijn rooster wel.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Morgen vrij.
Had vandaag ook vrij.
Heb Vrijdag ook vrij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |