SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
Oh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 02:09 schreef Koosnaam het volgende:
Dat heb je snel gedaan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 02:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 02:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Dat is in GTST niet. Kijk naar Sjors. Wat heeft die van Martine? Niks, helemaal niks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is helemaal zonde. Dat had de ultieme bitch kunnen zijn, als je kijk waar ze vanaf stamt. Maar daar is ook niks van terechtgekomen. En Nina lijkt ook totaal niet op haar vader, maar is vooral irritantquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:35 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Dat is in GTST niet. Kijk naar Sjors. Wat heeft die van Martine? Niks, helemaal niks!
Ach ja, voor de bitches hebben we al Maxime, Lorena en Aysen. Liever geen bitch erbijquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is helemaal zonde. Dat had de ultieme bitch kunnen zijn, als je kijk waar ze vanaf stamt. Maar daar is ook niks van terechtgekomen. En Nina lijkt ook totaal niet op haar vader, maar is vooral irritant.
Ik heb liever Martine Hafkamp.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:12 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ach ja, voor de bitches hebben we al Maxime, Lorena en Aysen. Liever geen bitch erbij
Ik heb liever Bing.quote:
Bitches?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:12 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ach ja, voor de bitches hebben we al Maxime, Lorena en Aysen. Liever geen bitch erbij
Nina ook jaquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:15 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik heb liever Bing.
Het ergste type personage is een enorme trut die overal de hemel in wordt geprezen. Nina is daar een voorbeeld van, net als Sjors, maar Charlie is nog wel het ergst.
Zolang SuperJack de boel maar niet komt verpesten op het eindequote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nina ook ja. Mag van mij wel het slachtoffer worden van een psychopaat. Samen met haar tante.
Ik mag hopen dat die tegen een ijsberg is gevaren met zijn boot.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:21 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zolang SuperJack de boel maar niet komt verpesten op het einde
Of richting de Bermuda Driehoek is gevarenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat die tegen een ijsberg is gevaren met zijn boot.
Misschien komt hij Nick wel ergens tegen op een eiland. En maakt Nick eindelijk het karwei af, waar hij een paar jaar geleden mee is begonnen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Of richting de Bermuda Driehoek is gevaren
Moge Maxime dan ook naar dat eiland afreizenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien komt hij Nick wel ergens tegen op een eiland. En maakt Nick eindelijk het karwei af, waar hij een paar jaar geleden mee is begonnen.
Maxime koopt een lot bij de plaatselijke sigarenboer. Ze hoopt hiermee genoeg geld te verdienen om een atelier te openen. Het blijkt dat ze gewonnen heeft en komt haar geldbedrag innen. Hier moet ze eerst voor naar een afspraak met Ronald Verkerk. Als ze binnenkomt, ziet in de stoel Nick zitten. Ze schrikt hier zo erg van dat ze een hartaanval krijgt. Nick word weer opgenomen in de familie, omdat Tante Heks nu voorgoed is verdwenen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Moge Maxime dan ook naar dat eiland afreizen
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maxime koopt een lot bij de plaatselijke sigarenboer. Ze hoopt hiermee genoeg geld te verdienen om een atelier te openen. Het blijkt dat ze gewonnen heeft en komt haar geldbedrag innen. Hier moet ze eerst voor naar een afspraak met Ronald Verkerk. Als ze binnenkomt, ziet in de stoel Nick zitten. Ze schrikt hier zo erg van dat ze een hartaanval krijgt. Nick word weer opgenomen in de familie, omdat Tante Heks nu voorgoed is verdwenen.
Daniël is nog steeds aan het twijfelen over het merk van zijn sigaren.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
![]()
Bij die plaatselijke sigarenboer zien we trouwens ook nog een oude bekende
Bas Muijs vond dat zelf ook jammer, dat Stefano teveel een goedzak werd. Helaas is er door de makers nooit echt naar geluisterdquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Al is dat al jaren zo personages komen met vervelende trekjes binnen en worden later allemaal goedzakjes. Stefano is hiernog het mooiste voorbeeld van maar het gaat op voor iedereen.
Dat is wel irritant ja. Jack kwam nog binnen met zijn mes en duistere kant. Was dus ook helemaal niks. Met als dieptepunt dat hij bij de recherche kwamquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Al is dat al jaren zo personages komen met vervelende trekjes binnen en worden later allemaal goedzakjes. Stefano is hiernog het mooiste voorbeeld van maar het gaat op voor iedereen.
Dat is zeker jammer. Ook dat hij in de snackbar ging werken, als ex-maffioso.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Bas Muijs vond dat zelf ook jammer, dat Stefano teveel een goedzak werd. Helaas is er door de makers nooit echt naar geluisterd
Het allerergste is nog wel dat-ie samen met Janine een irritant joch op de wereld heeft gezetquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is zeker jammer. Ook dat hij in de snackbar ging werken, als ex-maffioso.
Is gewoon een typetje geworden. Die Lucas kan je toch niet serieus nemen. Het gaat altijd over gay zijn. Prima dat je dat bent, maar praat er niet elke dag over.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:01 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het allerergste is nog wel dat-ie samen met Janine een irritant joch op de wereld heeft gezet
En de makers maar denken dat dit bijdraagt aan de homoemancipatie in Nederlandquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is gewoon een typetje geworden. Die Lucas kan je toch niet serieus nemen. Het gaat altijd over gay zijn. Prima dat je dat bent, maar praat er niet elke dag over.
Die denken ook dat iedereen zit te wachten op liefdesverhaallijntjes, en dat mensen het zakenleven en criminaliteit saai vinden.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:04 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En de makers maar denken dat dit bijdraagt aan de homoemancipatie in Nederland![]()
Daarnaast denken ze ook nog dat de dingen die zij meemaken in hun "ultraspannende" leventjes, spannende verhaallijnen opleveren in de seriequote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die denken ook dat iedereen zit te wachten op liefdesverhaallijntjes, en dat mensen het zakenleven en criminaliteit saai vinden.
Dat ze echt denken dat de serie nu spannend is, kan ik me bijna niet voorspellen. Een dieptepunt was ook om Mega Toby in zijn blote bast te laten lopen, omdat hij geïntroduceerd moest worden als nieuwe hunkquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:12 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Daarnaast denken ze ook nog dat de dingen die zij meemaken in hun "ultraspannende" leventjes, spannende verhaallijnen opleveren in de serie
Vandaar dat ze hem later nog even evil lieten worden? Helaas was het toen zo ongeloofwaardig dat het meer sukkelig dan bad overkwam.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Bas Muijs vond dat zelf ook jammer, dat Stefano teveel een goedzak werd. Helaas is er door de makers nooit echt naar geluisterd
Geloof me op mijn woord: ze vinden de verhaallijnen die ze vertellen écht spannendquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat ze echt denken dat de serie nu spannend is, kan ik me bijna niet voorspellen.
Volgens Kennard Bos is Mike het "knapperdje" van de seriequote:Een dieptepunt was ook om Mega Toby in zijn blote bast te laten lopen, omdat hij geïntroduceerd moest worden als nieuwe hunk. En dat hij als Belg de zus is van Bianca is ook
.
Die schrijvers zijn de weg kwijt. Kunnen ze er niet gewoon wat andere neerzettenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:22 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Geloof me op mijn woord: ze vinden de verhaallijnen die ze vertellen écht spannendAch ja, als je er zelf in gaat geloven...
[..]
Volgens Kennard Bos is Mike het "knapperdje" van de serieEn dat Mike als Belg zijnde de broer van Bianca is, is gewoon ontzettend realistisch (volgens de makers dan)
Zou ik alleen maar toejuichen. Alleen: RTL heeft teveel macht over hoe de serie in elkaar moet zitten, en daarnaast moeten de adviezen die een jaar of 5 geleden door enkele "soapdoctors" uit Amerika zijn gegeven, nauwkeurig worden gevolgd.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die schrijvers zijn de weg kwijt. Kunnen ze er niet gewoon wat andere neerzetten.
Dat er hier in deze topicreeks betere verhaallijnen worden verzonnen kan ik alleen maar beamenquote:Ik lees hier in dit forum altijd veel betere verhaallijnen, als dat gepruts daar. En ik heb liever dat Lorena wat vaker alleen in lingerie rondloopt.
Waarom ze niet kiezen voor meer verhaallijnen zoals in de jaren '90 toen de serie ook goed liep, is mij een raadsel. Zijn er in Amerika ook allemaal van die liefdeslijntjes? Heb nooit een Amerikaanse soap gekeken?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:33 schreef PeterKelder het volgende:
Zou ik alleen maar toejuichen. Alleen: RTL heeft teveel macht over hoe de serie in elkaar moet zitten, en daarnaast moeten de adviezen die een jaar of 5 geleden door enkele "soapdoctors" uit Amerika zijn gegeven, nauwkeurig worden gevolgd.
Nu vind ik het al stuitend dat ze advies hebben gevraagd in Amerika; daar is het genre haast uitgestorven en GTST komt uit Australië En nog iets, er is maar 1 écht goeie scriptdoctor te vinden, en dat is:
Ze moet juist haar sterke punten benadrukken. Nu komt ze over als een dom blondje, wil ze dat imago dan?quote:Dat er hier in deze topicreeks betere verhaallijnen worden verzonnen kan ik alleen maar beamen En over Lorena: zou zeker mogen, alleen wil Gigi Ravelli af van dat sexy imago wat ze heeft
Tot en met seizoen 15 was er de uitstekende mix van liefdeslijntjes, suspense, spanning en onrealisme. In seizoen 16 en 17 ging het volledig mis: de babywisseling, de Frits/Hans-verhaallijn, Ludo die eerst dood was en vervolgens nog bleek te leven, zijn wraakactie op die boot en daarna ook nog eens die belachelijke Ludo Sanders-versie van A Christmas Carol (het verhaal waarin de vrek door een geest wordt meegenomen in de toekomst), dat zijn verhaallijnen geweest die ervoor gezorgd hebben dat de serie steeds meer kijkers verloor.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom ze niet kiezen voor meer verhaallijnen zoals in de jaren '90 toen de serie ook goed liep, is mij een raadsel. Zijn er in Amerika ook allemaal van die liefdeslijntjes? Heb nooit een Amerikaanse soap gekeken?
Gigi wil gewoon serieus genomen wordenquote:[..]
Ze moet juist haar sterke punten benadrukken. Nu komt ze over als een dom blondje, wil ze dat imago dan?
Met het zakenleven en psychopaten kan je ook realistische verhaallijnen krijgen. Dat is er in het echt ook. Maar dat snappen die schrijvers nietquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:49 schreef PeterKelder het volgende:
Tot en met seizoen 15 was er de uitstekende mix van liefdeslijntjes, suspense, spanning en onrealisme. In seizoen 16 en 17 ging het volledig mis: de babywisseling, de Frits/Hans-verhaallijn, Ludo die eerst dood was en vervolgens nog bleek te leven, zijn wraakactie op die boot en daarna ook nog eens die belachelijke Ludo Sanders-versie van A Christmas Carol (het verhaal waarin de vrek door een geest wordt meegenomen in de toekomst), dat zijn verhaallijnen geweest die ervoor gezorgd hebben dat de serie steeds meer kijkers verloor.
Vanaf seizoen 18 zijn ze steeds meer de nadruk gaan leggen op relationeel drama, en hebben ze tips gekregen van die Amerikaanse "experts": realistischere verhaallijnen, betere belichting, betere acteurs, meer buitenopnames etc.
In Amerika zijn er nog een handjevol soaps over tegenwoordig. Ikzelf ken alleen The Bold en daarin wordt het zakenleven nog uitgebreid behandeld, naast het vele relationele drama.
Ik wil Gigi wel serieus nemenquote:Gigi wil gewoon serieus genomen worden Ze weigerde een aantal jaar geleden een fotoshoot voor Veronica Magazine (vanwege de zomercliff die er toen aankam), waarbij ze wat schaarser gekleed op de foto zou moeten gaan. Waarom? Ze wil niet alleen bekend staan als dat "lekkere wijf met die dikke tieten". En eerlijk gezegd kan ik haar daar geen ongelijk in geven, alhoewel ik dat wel ontzettend zonde vind
In seizoen 18, 19 en 20 hadden ze natuurlijk de psychopaten Bob Lanschot, René Meijer en Arthur Diepgrond (wat later niet dé psychopaat bleek te zijn, maar Marco Buis), maar waar die met Bob nog origineel en sterk was neergezet, duurde die van René al te lang met een slap einde, en die met Arthur was een slap aftreksel van die met René.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met het zakenleven en psychopaten kan je ook realistische verhaallijnen krijgen. Dat is er in het echt ook. Maar dat snappen die schrijvers niet. Blijft zonde als je weet dat de soap zoveel leuker kan worden. Ik begon het te volgen vanaf seizoen 10 ofzo, en toen vond ik het al heel spannend. En dan bleek dat het daarvoor nog beter was. En nu is het gewoon helemaal niks
.
Ik vind het eveneens jammer, maar we kunnen er niets aan doenquote:[..]
Ik wil Gigi wel serieus nemen. Ik kan me er ook wel wat bij voorstellen, maar dan kan ik het nog wel jammer vinden
.
Ik vond de verhaallijn met René Meijer nog wel vet genoeg. Die van Bob Lanschot was nog echt spannend, maar die ene verpleger vond ik niks.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:09 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
In seizoen 18, 19 en 20 hadden ze natuurlijk de psychopaten Bob Lanschot, René Meijer en Arthur Diepgrond (wat later niet dé psychopaat bleek te zijn, maar Marco Buis), maar waar die met Bob nog origineel en sterk was neergezet, duurde die van René al te lang met een slap einde, en die met Arthur was een slap aftreksel van die met René.
Het laatste wat ik écht spannend vond was de zomercliff van seizoen 21, maar dat was al een unicumDat de schrijvers niet snappen dat het zakenleven óók spannende en realistische verhalen kan opleveren, snap ik dan weer totaal niet.
Voorbeeld: dé soap van onze zuiderburen,"Familie", heeft vanaf vorig seizoen ook een veel realistischer karakter gekregen, daarvoor was echt niets te gek (inclusief twee tijdsprongen van respectievelijk 7 en 3 jaar). Nu zijn ze veel realistischer geworden, wat niet goed valt bij de kijkers. Maar ze hebben daar nog wél de verhaallijnen in de zakenwereld, toegepast op de economische crisis; het familiebedrijf moet bepaalde onderdelen afstoten, er zijn familieleden ontslagen e.d.. Niet meteen het allerspannendste, maar ze hebben het wel.
Zelf een liefdesverhaallijn met Gigi startenquote:Ik vind het eveneens jammer, maar we kunnen er niets aan doen
Wat? Is daar een link van?quote:die belachelijke Ludo Sanders-versie van A Christmas Carol (het verhaal waarin de vrek door een geest wordt meegenomen in de toekomst)
Frey had die aflevering ooit gepost op YT, maar is er toen van af gehaald, evenals de versie die een tijdje terug door een andere YT-user op internet is gezet. Je kunt het Frey vragen of hij dat filmpje nog ergens heeft staanquote:
Die aflevering vond ik wel lachen eigenlijkquote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Frey had die aflevering ooit gepost op YT, maar is er toen van af gehaald, evenals de versie die een tijdje terug door een andere YT-user op internet is gezet. Je kunt het Frey vragen of hij dat filmpje nog ergens heeft staan
Dat had ik dus ookquote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die aflevering vond ik wel lachen eigenlijkSloeg helemaal nergens op
Net zoals deze?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat had ik dus ookHet was zó bizar dat het gewoon weer leuk was
Dat iedereen opeens Ludo aardig vondquote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat had ik dus ookHet was zó bizar dat het gewoon weer leuk was
Zoiets, maar dan met de geest van Amy (gespeeld door Julia Batelaan die later weer die rol zou spelen)quote:
Kennard Bos was toen de hoofdschrijver, samen met Jantien en Rohanquote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat iedereen opeens Ludo aardig vondZo droog. Waren deze schrijvers daar ook verantwoordelijk voor?
Toen hadden ze zeker net A Christmas Carol gekeken, en dachten ze : "Nou dat vinden de kijkers vast ook leuk als we dat met Ludo doen. Oh wat zijn we toch origineel en vindingrijk"quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:58 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Kennard Bos was toen de hoofdschrijver, samen met Jantien en Rohan
Zoiets zal het wel geweest zijn jaquote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen hadden ze zeker net A Christmas Carol gekeken, en dachten ze : "Nou dat vinden de kijkers vast ook leuk als we dat met Ludo doen. Oh wat zijn we toch origineel en vindingrijk"
Die schrijversquote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:05 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zoiets zal het wel geweest zijn ja
Ja ho, toen met dat spijkerpistool op Nick richten terwijl Charlie en Nik op hun huwelijksreis(?) waren vond ik toch een mooie actie. Alleen toen bleek Charlie ineens de trut te zijn.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is helemaal zonde. Dat had de ultieme bitch kunnen zijn, als je kijk waar ze vanaf stamt. Maar daar is ook niks van terechtgekomen. En Nina lijkt ook totaal niet op haar vader, maar is vooral irritant.
Ik hoopte al zo dat je daar onze grote vriend in zou zettenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat was wel een mooie actie. En die ene andere verkrachter een rolstoel in rammen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:59 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja ho, toen met dat spijkerpistool op Nick richten terwijl Charlie en Nik op hun huwelijksreis(?) waren vond ik toch een mooie actie. Alleen toen bleek Charlie ineens de trut te zijn.
Precies, maar in werkelijkheid is Ferry Doedens de deëmancipatie van homo's in Nederland. Het is haast mister GayPride himself.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:04 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En de makers maar denken dat dit bijdraagt aan de homoemancipatie in Nederland![]()
De enige aflevering die niet meteen offline wordt gehaald door RTL, omdat het reclame was voor Wicked.quote:
Erland Galjaard die de verhaallijn met de comeback van Ludo op de boot 'niet-realistisch' achtte, al gaf hij zelf toe de soap nooit te kijken.quote:
Dat vond ik 10x leuker om te zien. Maar goed, die Galjaard zal er wel voor gestudeert hebben.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:09 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Erland Galjaard die de verhaallijn met de comeback van Ludo op de boot 'niet-realistisch' achtte, al gaf hij zelf toe de soap nooit te kijken.___________!
Dat is toch geen De Rozenboomquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik ben inmiddels weer gestopt met kijken. Heb het helaas welgeteld één hele week uitgehouden.
En de nieuwe Rozenboom is kut.
Ja, ben wel benieuwd waar het naar toe zal gaan.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:21 schreef Kyubey het volgende:
Die pokerscene vond ik wel weer leuk. Vooral omdat Bing aan het verliezen is.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
![]()
Dit valt misschien de gemiddelde autist op maar ik als normale kijker zie dus gewoon een normale lift. Niet zo mierenneukenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:39 schreef Meike26 het volgende:
Die liftdeur![]()
Echt slecht decor, mag iemand op ontslagen worden. Deurtjes van één of andere archiefkast met een joekel van een druiper (slecht gespoten) zijn misschien acceptabel in 1995, anno 2013 kan dit echt niet meer.
Same here, was mij niet opgevallen hahaquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:41 schreef sidney111111111 het volgende:
[..]
Dit valt misschien de gemiddelde autist op maar ik als normale kijker zie dus gewoon een normale lift. Niet zo mierenneuken
Kunt ook overal over mekkeren hè. Die paar minuutjes.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:21 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Als ik een pokerbattle wilde kijken had ik wel geswitched naar een pokerzender..
Yeah, inderdaad.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kunt ook overal over mekkeren hè. Die paar minuutjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:38 schreef Frey het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:38 schreef Frey het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Lucasquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:21 schreef icloud het volgende:
Ik zou het mooier gevonden hebben als gtst een normale homo had laten meespelen die niet te koop loopt met zijn geaardheid, juist om te laten zien dat het hele gewone mensen zijn en misschien wel je buurman of collega.
Deze nicht die ze nu hebben is een anti-reclame voor de homo`s.
I know, maar zowel lucas als ferry zijn een typische nicht.quote:
Bestaat dat nog? Idols? Maar het is echt een vreselijke rol jaquote:Op zaterdag 2 maart 2013 01:55 schreef icloud het volgende:
[..]
I know, maar zowel lucas als ferry zijn een typische nicht.
Als je bijvoorbeeld kijkt naar idols world shit wat ferry presenteert dan zie je dat het een echte nicht is.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dus. Ze hadden Edwin moeten behouden en Lucas laten bezwijken aan dat virusquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:21 schreef icloud het volgende:
Ik zou het mooier gevonden hebben als gtst een normale homo had laten meespelen die niet te koop loopt met zijn geaardheid, juist om te laten zien dat het hele gewone mensen zijn en misschien wel je buurman of collega.
Deze nicht die ze nu hebben is een anti-reclame voor de homo`s.
De stockshots van vroegerquote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:05 schreef Miss_paraplu het volgende:
Wat betreft de lift, het valt mij altijd op dat er zo veel verdiepingen zijn als je de knopjes ziet in de lift, terwijl als ze eens in de zoveel tijd de Rozenboom van buiten showen dat het echt geen 6 verdiepingen heeft..
Stijn Severijn is verantwoordelijk voor de decors, Schindler Liften voor de liftenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:39 schreef Meike26 het volgende:
Die liftdeur![]()
Echt slecht decor, mag iemand op ontslagen worden. Deurtjes van één of andere archiefkast met een joekel van een druiper (slecht gespoten) zijn misschien acceptabel in 1995, anno 2013 kan dit echt niet meer.
Nieuwe verhaallijn: Bing die verslaafd raakt aan pokeren/gokkenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:25 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Ja, ben wel benieuwd waar het naar toe zal gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:57 schreef amaranta het volgende:
Op gtst staat naast de shortieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Had Herman Hogendoorn toch gelijk, toen hij het had over "dat hoerenkind van die Hafkamp"quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:50 schreef LetsGame het volgende:
Gadverdamme Sjors, Lana gebruiken om Bing aan je te binden, wat laag
Ja, ik zou dat zelf ook niet doen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:55 schreef amaranta het volgende:
Misschien heb ik rare vrienden hoor, maar ik zou nooit voor zulke bedragen pokeren met mijn vrienden.
Herman Hogendoornquote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Had Herman Hogendoorn toch gelijk, toen hij het had over "dat hoerenkind van die Hafkamp"
Hoever ben je inmiddels met de box?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:50 schreef LetsGame het volgende:
Hermanquote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Had Herman Hogendoorn toch gelijk, toen hij het had over "dat hoerenkind van die Hafkamp"
bijna disc 16, maar ik houd het rustig zodat ik gelijk met seizoen 8 verder kan wanneer 't uitkomtquote:
Ik blijf het kut vinden dat ze hem hebben geslachtofferdquote:
Net weer door DVD 14 t/m 16 gespoeld.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:06 schreef LetsGame het volgende:
[..]
bijna disc 16, maar ik houd het rustig zodat ik gelijk met seizoen 8 verder kan wanneer 't uitkomt
Graagquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:11 schreef Frey het volgende:
[..]
Net weer door DVD 14 t/m 16 gespoeld.![]()
![]()
![]()
Echt heerlijke momenten met je weet wel wie.
Vond hem hier op zijn allerbest.![]()
En verder die muziekjes van Ronald.![]()
Die Kim en Julian tune van later vind ik ook prachtig. Ik zou zo graag een OST willen.
Een half jaar geleden heeft ze Bing daar nog van beschuldigd en nu doet ze het zelfquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:50 schreef LetsGame het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:05 schreef WebHawkjuh het volgende:
Hier zijn de oude spoilers waar ik het over had:Blijven geweldige spoilers, al zeg ik het zelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die vent post in de reactie van gtstfanclub zijn fictieve spoilers.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:14 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Blijven geweldige spoilers, al zeg ik het zelf
We zijn nu ongeveer een jaar verder. We weten nu zeker dat de schrijvers hier niet meelezen, want anders had Maxime een keer écht de loterij gewonnen. Al was het maar ¤7,50.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:14 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Blijven geweldige spoilers, al zeg ik het zelf
De fake-spoilers die WebHawkjuh hier om 19:05 uur postte zijn bedacht door (respectievelijk) LetsGame, Frey, mijzelf en ejiraM, in februari vorig jaar, als 'reactie' op de fake-spoilers die destijds op het officiële GTST forum werden geplaatst.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:16 schreef icloud het volgende:
[..]
Die vent post in de reactie van gtstfanclub zijn fictieve spoilers.
Dat was ik, sorryquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De fake-spoilers die WebHawkjuh hier om 19:05 uur postte zijn bedacht door (respectievelijk) LetsGame, Frey, mijzelf en ejiraM, in februari vorig jaar, als 'reactie' op de fake-spoilers die destijds op het officiële GTST forum werden geplaatst.
Degene die diens fake-spoilers bij de GTST Fanclub post, ben ik in ieder geval niet. en ik heb zo het idee dat LetsGame, Frey en ejiraM dat ook niet doen. Maar daar doe ik geen concrete uitspraken over
quote:Op zondag 3 maart 2013 10:37 schreef charmed_angel het volgende:
Aflevering van maandag al gekekenah nee he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja bij Sjors wil het niet meer,quote:
quote:
Zou me niks verbazen als dat ineens wel weer kan (alleen niet van Bingquote:
Nina heeft na honderd miljoen jaar nog steeds last van 'r handje hoor...quote:Op zondag 3 maart 2013 11:29 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als dat ineens wel weer kan (alleen niet van Bing). Toen ze uit dat Zwitserse revalidatiecentrum kwam kon ze ook meteen weer op hakken lopen.
En blindheid en verlamming zijn in GTST ook net zoiets als een verkoudheid.
Dit, ja. Daar verbaas ik mij nog weleens over.quote:Op zondag 3 maart 2013 11:29 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 maart 2013 11:32 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Nina heeft na honderd miljoen jaar nog steeds last van 'r handje hoor...
Lijkt me overigens erg irritant voor Marly om daar continue rekening mee te moeten houden.
Charlie en Ludo hebben zijn allebei verlamd geweest. Niks meer van te merken. Ludo is een tijdje blind geweest, is ook spontaan genezen.quote:Op zondag 3 maart 2013 11:37 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Dit, ja. Daar verbaas ik mij nog weleens over.Zo was ik bijvoorbeeld ook vergeten dat Nina al verlamd, verkracht en ontvoerd is geweest. Meer mensen waren sowieso verlamd geweest, maar recent is er ineens niemand meer met een verlamming. Volgens mij was Ludo ook een tijd blind toch? Maar dat was daarna ineens ook voorbij. Het zou mij niets verbazen als Sjors ineens wel vruchtbaar blijkt te zijn, in GTST kan het allemaal.
Of dat Nina uiteindelijk een permanent gehandicapt kind krijgt dat over 5 jaar ineens niet meer gehandicapt is, het zal mij allemaal niets verbazen.quote:Op zondag 3 maart 2013 11:41 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
[..]
Charlie en Ludo hebben zijn allebei verlamd geweest. Niks meer van te merken. Ludo is een tijdje blind geweest, is ook spontaan genezen.Komt wel goed met Sjors.
Na die schoten moest ie naar een kliniek in Schotland (ondertussen dacht iedereen dat ie dood was) toen ie terug kwam heeft ie nog een tijdje aan een zuurstoffles gehangen. Ik studeer geen geneeskunde, maar voor iemand die een paar kogels in zijn hart heeft gehad en daarna een tijd ademhalingsproblemen heeft gehad is zijn conditie wel top.quote:Op zondag 3 maart 2013 11:45 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Of dat Nina uiteindelijk een permanent gehandicapt kind krijgt dat over 5 jaar ineens niet meer gehandicapt is, het zal mij allemaal niets verbazen.
En ja, dat van Ludo vond ik altijd wel vaag, ineens spontaan genezen van blindheid. Maar goed, hij heeft ook enkele schoten precies in zijn hart overleefd.
Het zal dat laatste wel zijn, want een zwangere actrice is te 'onvoorspelbaar' voor in een zwangere rol.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:00 schreef Kyubey het volgende:
Inge Schrama is zwanger, dus óf Sjors is weer vruchtbaar óf ze gaat (tijdelijk?) de serie uit.
Of te lang zwanger natuurlijk. De gemiddelde zwangerschap in Meerdijk duurt 4/5 maandenquote:Op zondag 3 maart 2013 12:01 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Het zal dat laatste wel zijn, want een zwangere actrice is te 'onvoorspelbaar' voor in een zwangere rol.
quote:Op zondag 3 maart 2013 12:10 schreef PeterKelder het volgende:
Spoilers van 11 t/m 15 maart:Echte of neppe?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
Ja dat is ook weer waar,quote:Op zondag 3 maart 2013 11:29 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als dat ineens wel weer kan (alleen niet van Bing). Toen ze uit dat Zwitserse revalidatiecentrum kwam kon ze ook meteen weer op hakken lopen.
Post liever fake. Die zijn leukerquote:
Spoilers van 11 t/m 15 maart:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al was de terugkomst van Ludo's zicht wel geniaal in de serie uitgewerkt; Aan het eind van de 2500e ziet Ludo een rood lichtje op het achterhoofd van Stefano die voor hem zit, hij trekt hem net op tijd weg en wham, een schot wordt gelost, meerdere schoten worden gelost... En dokter Simon sterft op zijn eigen bruiloft omdat hij onder meer geraakt wordt.quote:Op zondag 3 maart 2013 11:41 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
[..]
Charlie en Ludo hebben zijn allebei verlamd geweest. Niks meer van te merken. Ludo is een tijdje blind geweest, is ook spontaan genezen.Komt wel goed met Sjors.
SPOILER: Spoilers 3 t/m 8 maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
quote:Op zondag 3 maart 2013 13:07 schreef WebHawkjuh het volgende:
Pfff, ik moet ook alles zelf doen hier...Mike werkt in één week half Meerdijk afSPOILER: Spoilers 3 t/m 8 maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Spoilers van 11 t/m 15 maart:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op zondag 3 maart 2013 18:22 schreef Kyubey het volgende:
Spoilers 18 tm 22 maart:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
quote:Op maandag 4 maart 2013 16:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
Spoilers 25 t/m 29 maart:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
Ga me nou niet zeggen dat dit tevéél actie is voor één week.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hij is leuk maar een beetje overdone van soap naar actie serie in een week meer geleidelijk aan p)
quote:Op maandag 4 maart 2013 16:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
Spoilers 25 t/m 29 maart:Er gebeurd wel wat weinig in de afleveringen, vooral op dinsdag en vrijdag; daar draait het om één verhaallijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met zoveel actie kun je tegenwoordig een heel seizoen vullen. En zelfs dat zal voor sommige nieuwe kijkers nog te snel gaan.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ga me nou niet zeggen dat dit tevéél actie is voor één week.
Misschien, moet er maar geen ontploffing in het ziekenhuis komen donderdag( 28 maart).quote:Op maandag 4 maart 2013 19:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jawel to much wat er gebeurd in week dat kan ik nog niet aan laat staan de kijkers van nu.
Waarschijnlijk helemaal niet meer!quote:Op maandag 4 maart 2013 19:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wanneer komt Marcus nou? Ik geloof het nog steeds niet.
Nee, niet wéér een virus of infectie! Gewoon, heel lullig uitglijden over een bananenschil of een gladde vloer. Een spectaculaire exit verdienen die twee immers niet naar mijn meningquote:Op maandag 4 maart 2013 19:37 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Misschien, moet er maar geen ontploffing in het ziekenhuis komen donderdag( 28 maart).
En sterven Maxime en Mike gewoon aan virusinfectie!
Heb je wel gelijk in.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee, niet wéér een virus of infectie! Gewoon, heel lullig uitglijden over een bananenschil of een gladde vloer. Een spectaculaire exit verdienen die twee immers niet naar mijn mening
Als hij en Lorena een stelletje worden.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:52 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het personage wil niet vlotten, maar dat komt door de schrijvers
Ben jij gek: gewoon een achteruitrijdende kinderfiets.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee, niet wéér een virus of infectie! Gewoon, heel lullig uitglijden over een bananenschil of een gladde vloer. Een spectaculaire exit verdienen die twee immers niet naar mijn mening
In hoeverre hij dat al niet isquote:Op maandag 4 maart 2013 19:57 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Als hij en Lorena een stelletje worden.
Vrees ik dat het net zo'n watje zal worden als Jack!
Zonde van die kinderfietsquote:Op maandag 4 maart 2013 19:58 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ben jij gek: gewoon een achteruitrijdende kinderfiets.
Daar is geen woord aan gelogen nee!quote:Op maandag 4 maart 2013 20:01 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
In hoeverre hij dat al niet isIk bedoel; wat/wie wil hij nou precies? Eerst gaat-ie achter Nina aan, dan duikt-ie bovenop Sjors (letterlijk!), dan kiest-ie toch voor Nina (zij heeft immers geld), Nina dumpt hem, dan keert-ie met hangende pootjes terug naar Sjors en verklaart haar dat ze voor elkaar bestemd zijn en blabla, en niet veel later staat-ie met z'n blote snikkel voor Lorena in de sauna en lijkt-ie Sjors ineens weer totaal vergeten te zijn
Dan vraag ik me af: wat wil hij dan in godsnaam gaan doen met De Rozenboom?quote:Op maandag 4 maart 2013 20:06 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Daar is geen woord aan gelogen nee!
Maar toch zou hij Lorena nog kunnen bedonderen. Door op 1 of andere manier de Rozenboom terug te willen krijgen.
Opblazen waarna er een nieuw interieur decor ontstaat: Het Kennard-Bos.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af: wat wil hij dan in godsnaam gaan doen met De Rozenboom?
2 vrouwen vechten om één Bing, maar het is een gladde vloer die ermee heen gingquote:Op maandag 4 maart 2013 20:07 schreef amaranta het volgende:
Deze verhaallijn met 2 vrouwen die om Bing vechten doet echt pijn aan mn ogen
Waarvan hopelijk Aktequote:Op maandag 4 maart 2013 20:08 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
2 vrouwen vechten om één Bing, maar het is een gladde vloer die ermee heen ging
Lorena heeft al haar geld erin zitten!quote:Op maandag 4 maart 2013 20:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af: wat wil hij dan in godsnaam gaan doen met De Rozenboom?
quote:Op maandag 4 maart 2013 20:11 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Lorena heeft al haar geld erin zitten!
En heeft het destijds natuurlijk niet op een hele zuivere manier gekocht.
Stond er ook niet iets in de (echte) spoilers.Ja, hij probeertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dan nog; Lorena is toch alleen interessant voor hem vanwege het geld? Lijkt me dan niet dat-ie haar belazerd, want dan is-ie zijn opgeilertje kwijt, en hij wil een vrouw die veel geld heeft.
Of hij probeert op 1 of andere manier haar geld in bezit te krijgen om haar vervolgens te dumpen. Opgeilertjes genoeg in Meerdijk, Mike is niet zo kieskeurig op dat gebied volgens mijquote:Maar dan nog; Lorena is toch alleen interessant voor hem vanwege het geld? Lijkt me dan niet dat-ie haar belazerd, want dan is-ie zijn opgeilertje kwijt, en hij wil een vrouw die veel geld heeft.
Jef kan inderdaad wel wat aandacht gebruiken.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:17 schreef DSMichaelfan het volgende:
[..]
Of hij probeert op 1 of andere manier haar geld in bezit te krijgen om haar vervolgens te dumpen. Opgeilertjes genoeg in Meerdijk, Mike is niet zo kieskeurig op dat gebied volgens mij
Misschien is ie dan toch wel weer echt verliefd op Sjors!quote:Op maandag 4 maart 2013 20:17 schreef DSMichaelfan het volgende:
[..]
Of hij probeert op 1 of andere manier haar geld in bezit te krijgen om haar vervolgens te dumpen. Opgeilertjes genoeg in Meerdijk, Mike is niet zo kieskeurig op dat gebied volgens mij
Yups, Marly van der Velden ookquote:Op maandag 4 maart 2013 20:26 schreef DSMichaelfan het volgende:
Moet Everon Jackson Hooi binnenkort niet weer ns weg vanwege de Flexwet?
Het was ook ijdele hoop dat Bing zou overlijden een paar maanden terugquote:Is het heel ijdele hoop dat hij er na zoveel jaar genoeg van heeft en eindelijk vertrekt?
Het is ook niet logisch nee!quote:Op maandag 4 maart 2013 22:48 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ik snap die Sjors niet. Wat moet ze nou met Bing als ze een half jaar geleden met hem gescheiden is.
Daarom hoop ik ook dat ze Aysen zwanger laten worden van Bing.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:12 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Het is ook niet logisch nee!
Maar Bing en Sjors zijn 1 van de favoriete koppels van dit schrijversteam.![]()
Dat hoop ik niet, Bing mag zich niet voortplanten.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:13 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Daarom hoop ik ook dat ze Aysen zwanger laten worden van Bing.
Aysen ook niet.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:15 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet, Bing mag zich niet voortplanten.
Nee, dat hoop ik ook niet!quote:Op maandag 4 maart 2013 23:15 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet, Bing mag zich niet voortplanten.
Zo gedraagt zij zich doorgaans ook.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:08 schreef spierbal het volgende:
Die Nina wordt ook echt behandelt alsof ze 12 is
Volgens gtst wel waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:08 schreef Kyubey het volgende:
Rikki gaat toch niet door naar de popschool, zelfs al doet ze auditieze kan niet zingen.
I feel you.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:15 schreef Kyubey het volgende:
Weer die Help! Mijn Bing Wil Een Kind-verhaallijn![]()
Vreselijk inderdaad, kind-verhaallijnen (althans een kind willen krijgen/zwanger zijn/wie is de vader enz) is op zich zelf erg genoeg. Bing in zijn eentje is ook een loslopende ramp, die 2 gecombineerd zijn gewoon helemaal afzichtelijk.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:15 schreef Kyubey het volgende:
Weer die Help! Mijn Bing Wil Een Kind-verhaallijn![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:10 schreef Frey het volgende:
What the...
18 maart:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk
quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:10 schreef Frey het volgende:
What the...
18 maart:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon weer gerecyceld uit het interview met Ronald dat jaren terug op de site stondquote:De muziek in GTST: wie maakt deze?
De muziek en het geluid in GTST spelen een belangrijke rol. Elke scène heeft zijn eigen instrumentale achtergrondmuziek om een bepaalde sfeer te creëren. Bij een spannende scène hoort natuurlijk andere muziek dan bij een vrolijke scène. Maar wie maakt deze muziek?
Degene die de muziek in GTST maakt is de componist. Een componist is iemand die muziek componeert. Dat wil zeggen dat hij/zij deze bedenkt en creëert. De componist kijkt eerst de afleveringen waar muziek bij moet worden gemaakt. Dit doet hij/zij samen met de regisseur in de studio op een groot scherm. Vervolgens besluiten zij bij iedere scène of er muziek bij moet komen en waar dat precies moet komen. Dan spoelen ze de scène terug en speelt de componist de muziek live eronder. Ook als je bijv. een piano hoort spelen in De Rozenboom, komt dit van de componist.
Het live inspelen van muziek is heel bijzonder want dit werd in het begin van GTST niet gedaan. Daardoor gebeurde het nog wel eens dat de muziek op het verkeerde moment werd gedraaid. Door het live spelen van muziek kan de componist precies op het juiste moment de juiste emoties naar voren laten komen. Bovendien kan de regisseur direct feedback geven omdat deze er naast zit. Het kan zijn dat sommige muziek je bekend voorkomt. Dit komt omdat de componist een archief heeft met al zijn/haar muziek die soms opnieuw wordt gebruikt!
De componist mag zelf bepalen wat voor muziek er wordt gemaakt en is daardoor erg vrij in zijn/haar werk. Het is daarom erg belangrijk dat hij/zij zich inleeft in de scène. Erg zit natuurlijk wel veel druk op omdat de muziek ter plekke moet worden verzonnen. Maar dit zorgt ook voor een uitdaging binnen het vak!
quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:42 schreef RaymanNL het volgende:
Als het in haar geval nou een afscheidsvideo was geweest...quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:08 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Na Ludo heeft ook Mevrouw Walletjes een tributevideo op de site...
quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:22 schreef PeterKelder het volgende:
[..]Tijd in GTST gaat vaak 2x zo snel, dus dan zou het wel kunnen kloppen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het begin van de video met Daniël en Suzanne nog en de GTST tune.quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:08 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Na Ludo heeft ook Mevrouw Walletjes een tributevideo op de site...
Die drums soms op het eind.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En bij Kim de Sylvia tune en nog een laatste woord tot haar.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De muziek ook bij het afscheid van Mathilde![]()
![]()
Er missen er nog genoeg. Maar het is tenminste weer wat.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:40 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik mis die van meneer Harmsen en Roos...
En nog een bekend muziekje bij het afscheid van Jessica en Julianquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:40 schreef Frey het volgende:
[..]
En bij Kim de Sylvia tune en nog een laatste woord tot haar.
Marcus in De Rozenboomquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:44 schreef Frey het volgende:
Het afscheid van Marcus.![]()
![]()
Ludo: "God bless America"
Dat had ik dus ookquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:09 schreef SAMBAM het volgende:
Het afscheid van Simon en Linda...
"Dag lieve lieve Janine... Zorg je heel goed voor jezelf?"
Je zou toch zweren dat het de stem Ludo in plaats van Simon is...
Dat merkte ik ook toen de aflevering op youtube stond. Misschien was dat stuk niet meer goed te horen en hebben ze dat zo bijgewerkt.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:09 schreef SAMBAM het volgende:
Het afscheid van Simon en Linda...
"Dag lieve lieve Janine... Zorg je heel goed voor jezelf?"
Je zou toch zweren dat het de stem Ludo in plaats van Simon is...
Zou heel goed mogelijk zijn, maar waarom heeft Rick Engelkes dat stuk dan niet opnieuw ingesproken?quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:11 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat merkte ik ook toen de aflevering op youtube stond. Misschien was dat stuk niet meer goed te horen en hebben ze dat zo bijgewerkt.
Was niet meer op de set?quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:14 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zou heel goed mogelijk zijn, maar waarom heeft Rick Engelkes dat stuk dan niet opnieuw ingesproken?
Ik moet het ook allemaal weer terugzien. Daarom verheug ik me ook zo op de komende 2 boxen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:20 schreef SAMBAM het volgende:
Het afscheid van Daniel blijft bijzonder...
Een van de weinige échte dubbele en diepere momenten uit die tijd.
Toch weet ik niet meer precies hoe hun relatie, en de relatie van Daniel tot anderen, liep vanaf de 1500te aflevering tot zijn vertrek. Daar zat niet gek lang tussen, toch?
Ik zet het voor de zekerheid maar even in een spoilerquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:20 schreef SAMBAM het volgende:
Het afscheid van Daniel blijft bijzonder...
Een van de weinige échte dubbele en diepere momenten uit die tijd.
Toch weet ik niet meer precies hoe hun relatie, en de relatie van Daniel tot anderen, liep vanaf de 1500te aflevering tot zijn vertrek. Daar zat niet gek lang tussen, toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit SpoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:39 schreef Amarantha het volgende:
Ik hoop het ten zeerste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:42 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik hoop het ten zeerste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ik ookquote:Op donderdag 7 maart 2013 05:57 schreef fotostarter het volgende:
Op de een of andere manier vind ik wiet tof
quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:43 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:41 schreef lady-wrb het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Dat ze er al anderhalf jaar mee bezig zijnquote:Nu al tweede seizoen reisprogramma ‘Ludo en Janine’
Komend weekend is Romancing the Globe voor het eerst te zien, het reisprogramma van GTST-acteurs Erik de Vogel en Caroline de Bruijn, beter bekend als Ludo en Janine. RTL 4 heeft veel vertrouwen in de serie want er is nu al een tweede reeks besteld. Dat verklapt Erik in gesprek met het AD. “Anderhalf jaar geleden zijn we met die tv-reizen begonnen en inmiddels zijn er acht opgenomen”, verklaart hij hoe de reizen zijn gecombineerd met het acteren in GTST. “Zes voor het eerste seizoen en alvast twee voor een tweede reeks die in 2014 klaar moet zijn.” De komende maanden maakt het stel dus nog zeker vier reizen voor de vervolgserie.
Ik vond het ook gigantisch jammer, maar volgens mij vond ik toen ook al wel dat zijn personage gewoon op was, om hem weer een comeback te geven hadden ze weer een opvangcentrum in leven moeten roepen of iets dergelijks.quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:40 schreef PeterKelder het volgende:
Na het zien van de exit van Daniël bij Dossier Afscheid, weet ik nu dat Daniël en Suzanne het van te voren eigelijk al wisten dat het klaar was en dat hij zou vertrekken. Ik dacht altijd dat-ie écht in stilte was vertrokken, maar dit filmpje geeft meer duidelijkheid
Tja, beide karakters die jij nu noemt hadden hetzelfde probleem: het werden karikaturen die constant hetzelfde meemaakten. Helen werd constant belazerd en bijna vermoord, en Daniël verloor steeds zijn geliefdes en raakte gokverslaafd.quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vond het ook gigantisch jammer, maar volgens mij vond ik toen ook al wel dat zijn personage gewoon op was, om hem weer een comeback te geven hadden ze weer een opvangcentrum in leven moeten roepen of iets dergelijks.
Maar wieweet is het anders als ik het weer zie, ik herrinerde Helens exit aanvankelijk ook als iets dat onvermijdelijk was, maar toen ik het terugzag vond ik juist dat haar rol nog helemaal niet uitgespeeld was.
Wietquote:Op donderdag 7 maart 2013 05:57 schreef fotostarter het volgende:
Hierin zijn we het oneens denk ik, ik vond die verhaallijn met Alice als kind echt vet spannend, ik zie het liever zo dan een of andere typische Helen Helmink-dralerige verhaallijn waarbij ze iemands handje vasthield.quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Tja, beide karakters die jij nu noemt hadden hetzelfde probleem: het werden karikaturen die constant hetzelfde meemaakten. Helen werd constant belazerd en bijna vermoord, en Daniël verloor steeds zijn geliefdes en raakte gokverslaafd.
Helen's exitverhaallijn vond ik trouwens één van de meest belabberd slechte verhaallijnen uit de jaren '90. Wéér iemand die haar het leven zuur probeert te maken, en dan ook nog eens Alice. Dit is de voornaamste reden geweest dat ik gestopt ben met seizoen 7 bij dvd 12. Ik kan ver meegaan in verhaallijnen, maar dit was gewoon niets. Als ze Helen dan al zonodig uit de serie moesten schrijven, hadden ze haar op z'n minst de exitverhaallijn van Sylvia mogen geven. Dat heeft Helen in mijn optiek meer "verdiend", als laatste verhaallijn.
Dat kan, maar ik vond het gewoon compleet ongeloofwaardig dat die psychiater van Alice niets doorhad, en dat vrijwel niemand (alleen Anita) Helen wilde geloven. Dat ging er bij mij gewoon niet in.quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hierin zijn we het oneens denk ik, ik vond die verhaallijn met Alice als kind echt vet spannend, ik zie het liever zo dan een of andere typische Helen Helmink-dralerige verhaallijn waarbij ze iemands handje vasthield.
Mwah, de exit van Sylvia vond ik niet zo erg, aangezien ik een bloedhekel aan d'r had. De verhaallijn van Daniël en Eveline was net zo boeiend als het urenlang staren naar een stuk prei bij wijze van spreken - oftwel: niet dus. En voor de rest weet ik niet meer eens wat er speelde op dat moment.quote:En ja dat je daar stopt met kijken snap ik enigzins wel, Sylvia's exit, Helen exit en Daniël die geestelijk aan zijn einde komt en nooit echt meer hetzelfde wordt, het is eigenlijk een beetje een afsluiting met de eerste jaren. Er worden andere dingen belangrijker vanaf dan.
Over Sylvia verschillen wij ook van mening, maar dat was al bekend, ik vond haar exit een van de mooiste en een van de beste. Ik vond haar ook het beste bij Jef passen, ja zelfs beter dan Karin, dat was gewoon een echt gearrangeerd Restless Years-koppel namelijk.quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:30 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat kan, maar ik vond het gewoon compleet ongeloofwaardig dat die psychiater van Alice niets doorhad, en dat vrijwel niemand (alleen Anita) Helen wilde geloven. Dat ging er bij mij gewoon niet in.
[..]
Mwah, de exit van Sylvia vond ik niet zo erg, aangezien ik een bloedhekel aan d'r had. De verhaallijn van Daniël en Eveline was net zo boeiend als het urenlang staren naar een stuk prei bij wijze van spreken - oftwel: niet dus. En voor de rest weet ik niet meer eens wat er speelde op dat moment.
Maar goed, dit gedeelte van het seizoen staat voor mij dan ook bekend als de "periode van de schrijversmoeheid". Want niet alleen hier, maar ook bij Goudkust wisten ze niet meer wat ze nu nog in hemelsnaam moesten verzinnen, met vage en vrijwel ongeloofwaardige verhaallijnen tot gevolg.
Seizoen 6 was nog wel boeiend, met Remco die Dian belazerde, de intrede van Ludo en zijn oplopende conflict met Helen en Martin, en de komst van Luigi Pavese. En de driehoeksverhouding tussen Arnie, Roos en Linda was ook wel sterk in elkaar gezetquote:Op donderdag 7 maart 2013 17:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Over Sylvia verschillen wij ook van mening, maar dat was al bekend, ik vond haar exit een van de mooiste en een van de beste. Ik vond haar ook het beste bij Jef passen, ja zelfs beter dan Karin, dat was gewoon een echt gearrangeerd Restless Years-koppel namelijk.
Het vuur vond ik er al een beetje uitgaan na de dood van Frits van Houten, maar in periode waarbij jij stopte helemaal. Wat nog wel leuk was dat seizoen is verhaallijn rondom Onno P. Wassenaar. En de oorlog tussen Ludo en Dian die tot een eerste hoogtepunt komt.
Oh begrijp me niet verkeerd hoor, toen vond ik het nog steeds spannend, maar die tijd van seizoen 3-6, toen de soap dus al goed opgestart was, met duidelijke good guys en bad guys gedefinieerd vond ik het gewoon het leukst en spannendst. Vergelijk een willekeurige aflevering uit seizoen 3 eens met seizoen 7, het is geleidelijk gegaan, maar als je ze zo naast elkaar zet dan zie je het verschil wel.quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:44 schreef Frey het volgende:
De Wassenaar periode in seizoen 7 vond ik trouwens werkelijk smullen.![]()
![]()
![]()
En Ludo die er tot zijn nek in zit, vergelijk dat nu eens met tegenwoordig.
Ja, ik zie het verschil wel. Maar ik vind een aflevering uit seizoen 7 dan toch leuker, terwijl ik seizoen 3 ook fantastisch vond. Het hoeft voor mij niet altijd zo duister te zijn om het boeiend te houden.quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Vergelijk een willekeurige aflevering uit seizoen 3 eens met seizoen 7, het is geleidelijk gegaan, maar als je ze zo naast elkaar zet dan zie je het verschil wel.
Ja en ik denk ook dat het bij jou komt omdat seizoen 6/7 het begin is van jou als GTST-kijker, dat is jouw referentiepunt. Ik heb dat meer bij seizoen 3/4 (de rest ervoor was toch aardig weggezakt).quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:53 schreef Frey het volgende:
[..]
Ja, ik zie het verschil wel. Maar ik vind een aflevering uit seizoen 7 dan toch leuker, terwijl ik seizoen 3 ook fantastisch vond. Het hoeft voor mij niet altijd zo duister te zijn om het boeiend te houden.
Seizoen 3quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Oh begrijp me niet verkeerd hoor, toen vond ik het nog steeds spannend, maar die tijd van seizoen 3-6, toen de soap dus al goed opgestart was, met duidelijke good guys en bad guys gedefinieerd vond ik het gewoon het leukst en spannendst. Vergelijk een willekeurige aflevering uit seizoen 3 eens met seizoen 7, het is geleidelijk gegaan, maar als je ze zo naast elkaar zet dan zie je het verschil wel.
Voor mij seizoen 4.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:06 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Seizoen 3![]()
![]()
Blijft voor mij het beste seizoen ooit
Seizoen 4 was iets minder voor mijn gevoel, maar had nog wel wat sterke verhaallijnenquote:
Ik heb dat juist bij seizoen 4 ten opzichte van de rest, maar zoals bekend niet iedereen vindt hetzelfde boeiend en ook over sterk en gebalanceerd verschillen de meningen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:10 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Seizoen 4 was iets minder voor mijn gevoel, maar had nog wel wat sterke verhaallijnenSeizoen 5 daarentegen vond ik veel boeiender, evenals seizoen 6
Maar zo sterk en gebalanceerd als seizoen 3 werd werd het niet meer
Precies, zo vinden hele volksstammen de huidige seizoenen erg sterk, wat ik dan absoluut niet kan begrijpenquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik heb dat juist bij seizoen 4 ten opzichte van de rest, maar zoals bekend niet iedereen vindt hetzelfde boeiend en ook over sterk en gebalanceerd verschillen de meningen.
Inderdaad, met het verschil dat wij wel alles gezien hebben.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:14 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Precies, zo vinden hele volksstammen de huidige seizoenen erg sterk, wat ik dan absoluut niet kan begrijpenMaar ieder z'n ding natuurlijk
En dat kan ik sinds afgelopen zomer ook zeggen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad, met het verschil dat wij wel alles gezien hebben.
Ik stoor me eraan dat ze wordt weggezet als een puber. Ze is toch even oud als Nina?quote:Op donderdag 7 maart 2013 05:57 schreef fotostarter het volgende:
Dit zei mijn vriendin net ook. Die zei ik neem Rikki's baantje wel overquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:28 schreef Kyubey het volgende:
Rikki wil achter de sapbar vandaan, terwijl ze 20 euro per uur verdient
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |