quote:Op zondag 3 maart 2013 12:10 schreef PeterKelder het volgende:
Spoilers van 11 t/m 15 maart:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op zondag 3 maart 2013 18:22 schreef Kyubey het volgende:
Spoilers 18 tm 22 maart:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
quote:Op maandag 4 maart 2013 16:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
Spoilers 25 t/m 29 maart:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
Ga me nou niet zeggen dat dit tevéél actie is voor één week.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hij is leuk maar een beetje overdone van soap naar actie serie in een week meer geleidelijk aan p)
quote:Op maandag 4 maart 2013 16:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
Spoilers 25 t/m 29 maart:Er gebeurd wel wat weinig in de afleveringen, vooral op dinsdag en vrijdag; daar draait het om één verhaallijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met zoveel actie kun je tegenwoordig een heel seizoen vullen. En zelfs dat zal voor sommige nieuwe kijkers nog te snel gaan.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ga me nou niet zeggen dat dit tevéél actie is voor één week.
Misschien, moet er maar geen ontploffing in het ziekenhuis komen donderdag( 28 maart).quote:Op maandag 4 maart 2013 19:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jawel to much wat er gebeurd in week dat kan ik nog niet aan laat staan de kijkers van nu.
Waarschijnlijk helemaal niet meer!quote:Op maandag 4 maart 2013 19:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wanneer komt Marcus nou? Ik geloof het nog steeds niet.
Nee, niet wéér een virus of infectie! Gewoon, heel lullig uitglijden over een bananenschil of een gladde vloer. Een spectaculaire exit verdienen die twee immers niet naar mijn meningquote:Op maandag 4 maart 2013 19:37 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Misschien, moet er maar geen ontploffing in het ziekenhuis komen donderdag( 28 maart).
En sterven Maxime en Mike gewoon aan virusinfectie!
Heb je wel gelijk in.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee, niet wéér een virus of infectie! Gewoon, heel lullig uitglijden over een bananenschil of een gladde vloer. Een spectaculaire exit verdienen die twee immers niet naar mijn mening
Als hij en Lorena een stelletje worden.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:52 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het personage wil niet vlotten, maar dat komt door de schrijvers
Ben jij gek: gewoon een achteruitrijdende kinderfiets.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee, niet wéér een virus of infectie! Gewoon, heel lullig uitglijden over een bananenschil of een gladde vloer. Een spectaculaire exit verdienen die twee immers niet naar mijn mening
In hoeverre hij dat al niet isquote:Op maandag 4 maart 2013 19:57 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Als hij en Lorena een stelletje worden.
Vrees ik dat het net zo'n watje zal worden als Jack!
Zonde van die kinderfietsquote:Op maandag 4 maart 2013 19:58 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ben jij gek: gewoon een achteruitrijdende kinderfiets.
Daar is geen woord aan gelogen nee!quote:Op maandag 4 maart 2013 20:01 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
In hoeverre hij dat al niet isIk bedoel; wat/wie wil hij nou precies? Eerst gaat-ie achter Nina aan, dan duikt-ie bovenop Sjors (letterlijk!), dan kiest-ie toch voor Nina (zij heeft immers geld), Nina dumpt hem, dan keert-ie met hangende pootjes terug naar Sjors en verklaart haar dat ze voor elkaar bestemd zijn en blabla, en niet veel later staat-ie met z'n blote snikkel voor Lorena in de sauna en lijkt-ie Sjors ineens weer totaal vergeten te zijn
Dan vraag ik me af: wat wil hij dan in godsnaam gaan doen met De Rozenboom?quote:Op maandag 4 maart 2013 20:06 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Daar is geen woord aan gelogen nee!
Maar toch zou hij Lorena nog kunnen bedonderen. Door op 1 of andere manier de Rozenboom terug te willen krijgen.
Opblazen waarna er een nieuw interieur decor ontstaat: Het Kennard-Bos.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af: wat wil hij dan in godsnaam gaan doen met De Rozenboom?
2 vrouwen vechten om één Bing, maar het is een gladde vloer die ermee heen gingquote:Op maandag 4 maart 2013 20:07 schreef amaranta het volgende:
Deze verhaallijn met 2 vrouwen die om Bing vechten doet echt pijn aan mn ogen
Waarvan hopelijk Aktequote:Op maandag 4 maart 2013 20:08 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
2 vrouwen vechten om één Bing, maar het is een gladde vloer die ermee heen ging
Lorena heeft al haar geld erin zitten!quote:Op maandag 4 maart 2013 20:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af: wat wil hij dan in godsnaam gaan doen met De Rozenboom?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 maart 2013 20:11 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Lorena heeft al haar geld erin zitten!
En heeft het destijds natuurlijk niet op een hele zuivere manier gekocht.
Stond er ook niet iets in de (echte) spoilers.Ja, hij probeertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dan nog; Lorena is toch alleen interessant voor hem vanwege het geld? Lijkt me dan niet dat-ie haar belazerd, want dan is-ie zijn opgeilertje kwijt, en hij wil een vrouw die veel geld heeft.
Of hij probeert op 1 of andere manier haar geld in bezit te krijgen om haar vervolgens te dumpen. Opgeilertjes genoeg in Meerdijk, Mike is niet zo kieskeurig op dat gebied volgens mijquote:Maar dan nog; Lorena is toch alleen interessant voor hem vanwege het geld? Lijkt me dan niet dat-ie haar belazerd, want dan is-ie zijn opgeilertje kwijt, en hij wil een vrouw die veel geld heeft.
Jef kan inderdaad wel wat aandacht gebruiken.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:17 schreef DSMichaelfan het volgende:
[..]
Of hij probeert op 1 of andere manier haar geld in bezit te krijgen om haar vervolgens te dumpen. Opgeilertjes genoeg in Meerdijk, Mike is niet zo kieskeurig op dat gebied volgens mij
Misschien is ie dan toch wel weer echt verliefd op Sjors!quote:Op maandag 4 maart 2013 20:17 schreef DSMichaelfan het volgende:
[..]
Of hij probeert op 1 of andere manier haar geld in bezit te krijgen om haar vervolgens te dumpen. Opgeilertjes genoeg in Meerdijk, Mike is niet zo kieskeurig op dat gebied volgens mij
Yups, Marly van der Velden ookquote:Op maandag 4 maart 2013 20:26 schreef DSMichaelfan het volgende:
Moet Everon Jackson Hooi binnenkort niet weer ns weg vanwege de Flexwet?
Het was ook ijdele hoop dat Bing zou overlijden een paar maanden terugquote:Is het heel ijdele hoop dat hij er na zoveel jaar genoeg van heeft en eindelijk vertrekt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |