Dan vraag ik me af: wat wil hij dan in godsnaam gaan doen met De Rozenboom?quote:Op maandag 4 maart 2013 20:06 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Daar is geen woord aan gelogen nee!
Maar toch zou hij Lorena nog kunnen bedonderen. Door op 1 of andere manier de Rozenboom terug te willen krijgen.
Opblazen waarna er een nieuw interieur decor ontstaat: Het Kennard-Bos.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af: wat wil hij dan in godsnaam gaan doen met De Rozenboom?
2 vrouwen vechten om één Bing, maar het is een gladde vloer die ermee heen gingquote:Op maandag 4 maart 2013 20:07 schreef amaranta het volgende:
Deze verhaallijn met 2 vrouwen die om Bing vechten doet echt pijn aan mn ogen
Waarvan hopelijk Aktequote:Op maandag 4 maart 2013 20:08 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
2 vrouwen vechten om één Bing, maar het is een gladde vloer die ermee heen ging
Lorena heeft al haar geld erin zitten!quote:Op maandag 4 maart 2013 20:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af: wat wil hij dan in godsnaam gaan doen met De Rozenboom?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 maart 2013 20:11 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Lorena heeft al haar geld erin zitten!
En heeft het destijds natuurlijk niet op een hele zuivere manier gekocht.
Stond er ook niet iets in de (echte) spoilers.Ja, hij probeertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dan nog; Lorena is toch alleen interessant voor hem vanwege het geld? Lijkt me dan niet dat-ie haar belazerd, want dan is-ie zijn opgeilertje kwijt, en hij wil een vrouw die veel geld heeft.
Of hij probeert op 1 of andere manier haar geld in bezit te krijgen om haar vervolgens te dumpen. Opgeilertjes genoeg in Meerdijk, Mike is niet zo kieskeurig op dat gebied volgens mijquote:Maar dan nog; Lorena is toch alleen interessant voor hem vanwege het geld? Lijkt me dan niet dat-ie haar belazerd, want dan is-ie zijn opgeilertje kwijt, en hij wil een vrouw die veel geld heeft.
Jef kan inderdaad wel wat aandacht gebruiken.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:17 schreef DSMichaelfan het volgende:
[..]
Of hij probeert op 1 of andere manier haar geld in bezit te krijgen om haar vervolgens te dumpen. Opgeilertjes genoeg in Meerdijk, Mike is niet zo kieskeurig op dat gebied volgens mij
Misschien is ie dan toch wel weer echt verliefd op Sjors!quote:Op maandag 4 maart 2013 20:17 schreef DSMichaelfan het volgende:
[..]
Of hij probeert op 1 of andere manier haar geld in bezit te krijgen om haar vervolgens te dumpen. Opgeilertjes genoeg in Meerdijk, Mike is niet zo kieskeurig op dat gebied volgens mij
Yups, Marly van der Velden ookquote:Op maandag 4 maart 2013 20:26 schreef DSMichaelfan het volgende:
Moet Everon Jackson Hooi binnenkort niet weer ns weg vanwege de Flexwet?
Het was ook ijdele hoop dat Bing zou overlijden een paar maanden terugquote:Is het heel ijdele hoop dat hij er na zoveel jaar genoeg van heeft en eindelijk vertrekt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |