SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 maart 2013 10:37 schreef charmed_angel het volgende:
Aflevering van maandag al gekekenah nee he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja bij Sjors wil het niet meer,quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou me niks verbazen als dat ineens wel weer kan (alleen niet van Bingquote:
Nina heeft na honderd miljoen jaar nog steeds last van 'r handje hoor...quote:Op zondag 3 maart 2013 11:29 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als dat ineens wel weer kan (alleen niet van Bing). Toen ze uit dat Zwitserse revalidatiecentrum kwam kon ze ook meteen weer op hakken lopen.
En blindheid en verlamming zijn in GTST ook net zoiets als een verkoudheid.
Dit, ja. Daar verbaas ik mij nog weleens over.quote:Op zondag 3 maart 2013 11:29 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 maart 2013 11:32 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Nina heeft na honderd miljoen jaar nog steeds last van 'r handje hoor...
Lijkt me overigens erg irritant voor Marly om daar continue rekening mee te moeten houden.
Charlie en Ludo hebben zijn allebei verlamd geweest. Niks meer van te merken. Ludo is een tijdje blind geweest, is ook spontaan genezen.quote:Op zondag 3 maart 2013 11:37 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Dit, ja. Daar verbaas ik mij nog weleens over.Zo was ik bijvoorbeeld ook vergeten dat Nina al verlamd, verkracht en ontvoerd is geweest. Meer mensen waren sowieso verlamd geweest, maar recent is er ineens niemand meer met een verlamming. Volgens mij was Ludo ook een tijd blind toch? Maar dat was daarna ineens ook voorbij. Het zou mij niets verbazen als Sjors ineens wel vruchtbaar blijkt te zijn, in GTST kan het allemaal.
Of dat Nina uiteindelijk een permanent gehandicapt kind krijgt dat over 5 jaar ineens niet meer gehandicapt is, het zal mij allemaal niets verbazen.quote:Op zondag 3 maart 2013 11:41 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
[..]
Charlie en Ludo hebben zijn allebei verlamd geweest. Niks meer van te merken. Ludo is een tijdje blind geweest, is ook spontaan genezen.Komt wel goed met Sjors.
Na die schoten moest ie naar een kliniek in Schotland (ondertussen dacht iedereen dat ie dood was) toen ie terug kwam heeft ie nog een tijdje aan een zuurstoffles gehangen. Ik studeer geen geneeskunde, maar voor iemand die een paar kogels in zijn hart heeft gehad en daarna een tijd ademhalingsproblemen heeft gehad is zijn conditie wel top.quote:Op zondag 3 maart 2013 11:45 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Of dat Nina uiteindelijk een permanent gehandicapt kind krijgt dat over 5 jaar ineens niet meer gehandicapt is, het zal mij allemaal niets verbazen.
En ja, dat van Ludo vond ik altijd wel vaag, ineens spontaan genezen van blindheid. Maar goed, hij heeft ook enkele schoten precies in zijn hart overleefd.
Het zal dat laatste wel zijn, want een zwangere actrice is te 'onvoorspelbaar' voor in een zwangere rol.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:00 schreef Kyubey het volgende:
Inge Schrama is zwanger, dus óf Sjors is weer vruchtbaar óf ze gaat (tijdelijk?) de serie uit.
Of te lang zwanger natuurlijk. De gemiddelde zwangerschap in Meerdijk duurt 4/5 maandenquote:Op zondag 3 maart 2013 12:01 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Het zal dat laatste wel zijn, want een zwangere actrice is te 'onvoorspelbaar' voor in een zwangere rol.
quote:Op zondag 3 maart 2013 12:10 schreef PeterKelder het volgende:
Spoilers van 11 t/m 15 maart:Echte of neppe?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
Ja dat is ook weer waar,quote:Op zondag 3 maart 2013 11:29 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als dat ineens wel weer kan (alleen niet van Bing). Toen ze uit dat Zwitserse revalidatiecentrum kwam kon ze ook meteen weer op hakken lopen.
Post liever fake. Die zijn leukerquote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 12:10 schreef PeterKelder het volgende:
Spoilers van 11 t/m 15 maart:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al was de terugkomst van Ludo's zicht wel geniaal in de serie uitgewerkt; Aan het eind van de 2500e ziet Ludo een rood lichtje op het achterhoofd van Stefano die voor hem zit, hij trekt hem net op tijd weg en wham, een schot wordt gelost, meerdere schoten worden gelost... En dokter Simon sterft op zijn eigen bruiloft omdat hij onder meer geraakt wordt.quote:Op zondag 3 maart 2013 11:41 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
[..]
Charlie en Ludo hebben zijn allebei verlamd geweest. Niks meer van te merken. Ludo is een tijdje blind geweest, is ook spontaan genezen.Komt wel goed met Sjors.
SPOILER: Spoilers 3 t/m 8 maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
quote:Op zondag 3 maart 2013 13:07 schreef WebHawkjuh het volgende:
Pfff, ik moet ook alles zelf doen hier...Mike werkt in één week half Meerdijk afSPOILER: Spoilers 3 t/m 8 maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |