Kennard Bos was toen de hoofdschrijver, samen met Jantien en Rohanquote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat iedereen opeens Ludo aardig vondZo droog. Waren deze schrijvers daar ook verantwoordelijk voor?
Toen hadden ze zeker net A Christmas Carol gekeken, en dachten ze : "Nou dat vinden de kijkers vast ook leuk als we dat met Ludo doen. Oh wat zijn we toch origineel en vindingrijk"quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:58 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Kennard Bos was toen de hoofdschrijver, samen met Jantien en Rohan
Zoiets zal het wel geweest zijn jaquote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen hadden ze zeker net A Christmas Carol gekeken, en dachten ze : "Nou dat vinden de kijkers vast ook leuk als we dat met Ludo doen. Oh wat zijn we toch origineel en vindingrijk"
Die schrijversquote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:05 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zoiets zal het wel geweest zijn ja
Ja ho, toen met dat spijkerpistool op Nick richten terwijl Charlie en Nik op hun huwelijksreis(?) waren vond ik toch een mooie actie. Alleen toen bleek Charlie ineens de trut te zijn.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is helemaal zonde. Dat had de ultieme bitch kunnen zijn, als je kijk waar ze vanaf stamt. Maar daar is ook niks van terechtgekomen. En Nina lijkt ook totaal niet op haar vader, maar is vooral irritant.
Ik hoopte al zo dat je daar onze grote vriend in zou zettenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
![]()
Bij die plaatselijke sigarenboer zien we trouwens ook nog een oude bekende
Dat was wel een mooie actie. En die ene andere verkrachter een rolstoel in rammen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:59 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja ho, toen met dat spijkerpistool op Nick richten terwijl Charlie en Nik op hun huwelijksreis(?) waren vond ik toch een mooie actie. Alleen toen bleek Charlie ineens de trut te zijn.
Precies, maar in werkelijkheid is Ferry Doedens de deëmancipatie van homo's in Nederland. Het is haast mister GayPride himself.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:04 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En de makers maar denken dat dit bijdraagt aan de homoemancipatie in Nederland![]()
De enige aflevering die niet meteen offline wordt gehaald door RTL, omdat het reclame was voor Wicked.quote:
Erland Galjaard die de verhaallijn met de comeback van Ludo op de boot 'niet-realistisch' achtte, al gaf hij zelf toe de soap nooit te kijken.quote:
Dat vond ik 10x leuker om te zien. Maar goed, die Galjaard zal er wel voor gestudeert hebben.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:09 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Erland Galjaard die de verhaallijn met de comeback van Ludo op de boot 'niet-realistisch' achtte, al gaf hij zelf toe de soap nooit te kijken.___________!
Dat is toch geen De Rozenboomquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik ben inmiddels weer gestopt met kijken. Heb het helaas welgeteld één hele week uitgehouden.
En de nieuwe Rozenboom is kut.
Ja, ben wel benieuwd waar het naar toe zal gaan.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:21 schreef Kyubey het volgende:
Die pokerscene vond ik wel weer leuk. Vooral omdat Bing aan het verliezen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |