abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 maart 2013 @ 15:57:09 #26
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_123503840
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 15:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Al is dat al jaren zo personages komen met vervelende trekjes binnen en worden later allemaal goedzakjes. Stefano is hiernog het mooiste voorbeeld van maar het gaat op voor iedereen.
Dat is wel irritant ja. Jack kwam nog binnen met zijn mes en duistere kant. Was dus ook helemaal niks. Met als dieptepunt dat hij bij de recherche kwam _O- . En dat als zoon van Frits van Houten en als kleinzoon van Herman Hoogendoorn. _O-
Oh.
  vrijdag 1 maart 2013 @ 15:57:53 #27
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_123503879
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 15:57 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Bas Muijs vond dat zelf ook jammer, dat Stefano teveel een goedzak werd. Helaas is er door de makers nooit echt naar geluisterd :{
Dat is zeker jammer. Ook dat hij in de snackbar ging werken, als ex-maffioso.
Oh.
pi_123504041
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 15:57 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat is zeker jammer. Ook dat hij in de snackbar ging werken, als ex-maffioso.
Het allerergste is nog wel dat-ie samen met Janine een irritant joch op de wereld heeft gezet :r
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  vrijdag 1 maart 2013 @ 16:02:53 #29
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_123504124
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 16:01 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Het allerergste is nog wel dat-ie samen met Janine een irritant joch op de wereld heeft gezet :r
Is gewoon een typetje geworden. Die Lucas kan je toch niet serieus nemen. Het gaat altijd over gay zijn. Prima dat je dat bent, maar praat er niet elke dag over.
Oh.
pi_123504195
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 16:02 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Is gewoon een typetje geworden. Die Lucas kan je toch niet serieus nemen. Het gaat altijd over gay zijn. Prima dat je dat bent, maar praat er niet elke dag over.
En de makers maar denken dat dit bijdraagt aan de homoemancipatie in Nederland :') _O-
  vrijdag 1 maart 2013 @ 16:06:34 #31
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_123504326
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 16:04 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

En de makers maar denken dat dit bijdraagt aan de homoemancipatie in Nederland :') _O-
Die denken ook dat iedereen zit te wachten op liefdesverhaallijntjes, en dat mensen het zakenleven en criminaliteit saai vinden. :')
Oh.
pi_123504603
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 16:06 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Die denken ook dat iedereen zit te wachten op liefdesverhaallijntjes, en dat mensen het zakenleven en criminaliteit saai vinden. :')
Daarnaast denken ze ook nog dat de dingen die zij meemaken in hun "ultraspannende" leventjes, spannende verhaallijnen opleveren in de serie :')
  vrijdag 1 maart 2013 @ 16:14:52 #33
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_123504716
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 16:12 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Daarnaast denken ze ook nog dat de dingen die zij meemaken in hun "ultraspannende" leventjes, spannende verhaallijnen opleveren in de serie :')
Dat ze echt denken dat de serie nu spannend is, kan ik me bijna niet voorspellen. Een dieptepunt was ook om Mega Toby in zijn blote bast te laten lopen, omdat hij geïntroduceerd moest worden als nieuwe hunk :') . En dat hij als Belg de zus is van Bianca is ook :') .
Oh.
  vrijdag 1 maart 2013 @ 16:20:41 #34
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_123505004
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 15:57 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Bas Muijs vond dat zelf ook jammer, dat Stefano teveel een goedzak werd. Helaas is er door de makers nooit echt naar geluisterd :{
Vandaar dat ze hem later nog even evil lieten worden? Helaas was het toen zo ongeloofwaardig dat het meer sukkelig dan bad overkwam.

Maar pak de huidige cast er maar bij.
Rik kwam binnen als stoere motorboy is nu huisvader
Lorena als bitch is nu een typetje
Jef als boze broer van Robert en zakenman is tegenwoordig de nieuwe Harmsen.
Sjoerd als opvliegende gast die er graag een op slaat tot huilende tienervader.
Noud klootzakje eerste klas naar eerlijke klusser.
Alleen Anton heeft de omgekeerde versie gehad.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_123505096
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 16:14 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat ze echt denken dat de serie nu spannend is, kan ik me bijna niet voorspellen.
Geloof me op mijn woord: ze vinden de verhaallijnen die ze vertellen écht spannend :') Ach ja, als je er zelf in gaat geloven...

quote:
Een dieptepunt was ook om Mega Toby in zijn blote bast te laten lopen, omdat hij geïntroduceerd moest worden als nieuwe hunk :') . En dat hij als Belg de zus is van Bianca is ook :') .
Volgens Kennard Bos is Mike het "knapperdje" van de serie :D En dat Mike als Belg zijnde de broer van Bianca is, is gewoon ontzettend realistisch (volgens de makers dan) :')
  vrijdag 1 maart 2013 @ 16:24:13 #36
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_123505163
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 16:22 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Geloof me op mijn woord: ze vinden de verhaallijnen die ze vertellen écht spannend :') Ach ja, als je er zelf in gaat geloven...

[..]

Volgens Kennard Bos is Mike het "knapperdje" van de serie :D En dat Mike als Belg zijnde de broer van Bianca is, is gewoon ontzettend realistisch (volgens de makers dan) :')
Die schrijvers zijn de weg kwijt. Kunnen ze er niet gewoon wat andere neerzetten _O- . Ik lees hier in dit forum altijd veel betere verhaallijnen, als dat gepruts daar. En ik heb liever dat Lorena wat vaker alleen in lingerie rondloopt :9~ .
Oh.
pi_123505567
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 16:24 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Die schrijvers zijn de weg kwijt. Kunnen ze er niet gewoon wat andere neerzetten _O- .
Zou ik alleen maar toejuichen. Alleen: RTL heeft teveel macht over hoe de serie in elkaar moet zitten, en daarnaast moeten de adviezen die een jaar of 5 geleden door enkele "soapdoctors" uit Amerika zijn gegeven, nauwkeurig worden gevolgd.

Nu vind ik het al stuitend dat ze advies hebben gevraagd in Amerika; daar is het genre haast uitgestorven en GTST komt uit Australië :') En nog iets, er is maar 1 écht goeie scriptdoctor te vinden, en dat is:

quote:
Ik lees hier in dit forum altijd veel betere verhaallijnen, als dat gepruts daar. En ik heb liever dat Lorena wat vaker alleen in lingerie rondloopt :9~ .
Dat er hier in deze topicreeks betere verhaallijnen worden verzonnen kan ik alleen maar beamen :P En over Lorena: zou zeker mogen, alleen wil Gigi Ravelli af van dat sexy imago wat ze heeft -O-
  vrijdag 1 maart 2013 @ 16:39:21 #38
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_123505766
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 16:33 schreef PeterKelder het volgende:
Zou ik alleen maar toejuichen. Alleen: RTL heeft teveel macht over hoe de serie in elkaar moet zitten, en daarnaast moeten de adviezen die een jaar of 5 geleden door enkele "soapdoctors" uit Amerika zijn gegeven, nauwkeurig worden gevolgd.

Nu vind ik het al stuitend dat ze advies hebben gevraagd in Amerika; daar is het genre haast uitgestorven en GTST komt uit Australië En nog iets, er is maar 1 écht goeie scriptdoctor te vinden, en dat is:

Waarom ze niet kiezen voor meer verhaallijnen zoals in de jaren '90 toen de serie ook goed liep, is mij een raadsel. Zijn er in Amerika ook allemaal van die liefdeslijntjes? Heb nooit een Amerikaanse soap gekeken?

quote:
Dat er hier in deze topicreeks betere verhaallijnen worden verzonnen kan ik alleen maar beamen En over Lorena: zou zeker mogen, alleen wil Gigi Ravelli af van dat sexy imago wat ze heeft
Ze moet juist haar sterke punten benadrukken. Nu komt ze over als een dom blondje, wil ze dat imago dan? :')
Oh.
pi_123506136
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 16:39 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Waarom ze niet kiezen voor meer verhaallijnen zoals in de jaren '90 toen de serie ook goed liep, is mij een raadsel. Zijn er in Amerika ook allemaal van die liefdeslijntjes? Heb nooit een Amerikaanse soap gekeken?
Tot en met seizoen 15 was er de uitstekende mix van liefdeslijntjes, suspense, spanning en onrealisme. In seizoen 16 en 17 ging het volledig mis: de babywisseling, de Frits/Hans-verhaallijn, Ludo die eerst dood was en vervolgens nog bleek te leven, zijn wraakactie op die boot en daarna ook nog eens die belachelijke Ludo Sanders-versie van A Christmas Carol (het verhaal waarin de vrek door een geest wordt meegenomen in de toekomst), dat zijn verhaallijnen geweest die ervoor gezorgd hebben dat de serie steeds meer kijkers verloor.

Vanaf seizoen 18 zijn ze steeds meer de nadruk gaan leggen op relationeel drama, en hebben ze tips gekregen van die Amerikaanse "experts": realistischere verhaallijnen, betere belichting, betere acteurs, meer buitenopnames etc.

In Amerika zijn er nog een handjevol soaps over tegenwoordig. Ikzelf ken alleen The Bold en daarin wordt het zakenleven nog uitgebreid behandeld, naast het vele relationele drama.

quote:
[..]

Ze moet juist haar sterke punten benadrukken. Nu komt ze over als een dom blondje, wil ze dat imago dan? :')
Gigi wil gewoon serieus genomen worden :P Ze weigerde een aantal jaar geleden een fotoshoot voor Veronica Magazine (vanwege de zomercliff die er toen aankam), waarbij ze wat schaarser gekleed op de foto zou moeten gaan. Waarom? Ze wil niet alleen bekend staan als dat "lekkere wijf met die dikke tieten". En eerlijk gezegd kan ik haar daar geen ongelijk in geven, alhoewel ik dat wel ontzettend zonde vind :{
  vrijdag 1 maart 2013 @ 16:58:48 #40
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_123506495
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 16:49 schreef PeterKelder het volgende:
Tot en met seizoen 15 was er de uitstekende mix van liefdeslijntjes, suspense, spanning en onrealisme. In seizoen 16 en 17 ging het volledig mis: de babywisseling, de Frits/Hans-verhaallijn, Ludo die eerst dood was en vervolgens nog bleek te leven, zijn wraakactie op die boot en daarna ook nog eens die belachelijke Ludo Sanders-versie van A Christmas Carol (het verhaal waarin de vrek door een geest wordt meegenomen in de toekomst), dat zijn verhaallijnen geweest die ervoor gezorgd hebben dat de serie steeds meer kijkers verloor.

Vanaf seizoen 18 zijn ze steeds meer de nadruk gaan leggen op relationeel drama, en hebben ze tips gekregen van die Amerikaanse "experts": realistischere verhaallijnen, betere belichting, betere acteurs, meer buitenopnames etc.

In Amerika zijn er nog een handjevol soaps over tegenwoordig. Ikzelf ken alleen The Bold en daarin wordt het zakenleven nog uitgebreid behandeld, naast het vele relationele drama.
Met het zakenleven en psychopaten kan je ook realistische verhaallijnen krijgen. Dat is er in het echt ook. Maar dat snappen die schrijvers niet :'). Blijft zonde als je weet dat de soap zoveel leuker kan worden. Ik begon het te volgen vanaf seizoen 10 ofzo, en toen vond ik het al heel spannend. En dan bleek dat het daarvoor nog beter was. En nu is het gewoon helemaal niks :') .

quote:
Gigi wil gewoon serieus genomen worden Ze weigerde een aantal jaar geleden een fotoshoot voor Veronica Magazine (vanwege de zomercliff die er toen aankam), waarbij ze wat schaarser gekleed op de foto zou moeten gaan. Waarom? Ze wil niet alleen bekend staan als dat "lekkere wijf met die dikke tieten". En eerlijk gezegd kan ik haar daar geen ongelijk in geven, alhoewel ik dat wel ontzettend zonde vind
Ik wil Gigi wel serieus nemen :9 . Ik kan me er ook wel wat bij voorstellen, maar dan kan ik het nog wel jammer vinden :P .
Oh.
pi_123506782
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 16:58 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Met het zakenleven en psychopaten kan je ook realistische verhaallijnen krijgen. Dat is er in het echt ook. Maar dat snappen die schrijvers niet :'). Blijft zonde als je weet dat de soap zoveel leuker kan worden. Ik begon het te volgen vanaf seizoen 10 ofzo, en toen vond ik het al heel spannend. En dan bleek dat het daarvoor nog beter was. En nu is het gewoon helemaal niks :') .
In seizoen 18, 19 en 20 hadden ze natuurlijk de psychopaten Bob Lanschot, René Meijer en Arthur Diepgrond (wat later niet dé psychopaat bleek te zijn, maar Marco Buis), maar waar die met Bob nog origineel en sterk was neergezet, duurde die van René al te lang met een slap einde, en die met Arthur was een slap aftreksel van die met René.

Het laatste wat ik écht spannend vond was de zomercliff van seizoen 21, maar dat was al een unicum :D Dat de schrijvers niet snappen dat het zakenleven óók spannende en realistische verhalen kan opleveren, snap ik dan weer totaal niet.

Voorbeeld: dé soap van onze zuiderburen,"Familie", heeft vanaf vorig seizoen ook een veel realistischer karakter gekregen, daarvoor was echt niets te gek (inclusief twee tijdsprongen van respectievelijk 7 en 3 jaar :D). Nu zijn ze veel realistischer geworden, wat niet goed valt bij de kijkers. Maar ze hebben daar nog wél de verhaallijnen in de zakenwereld, toegepast op de economische crisis; het familiebedrijf moet bepaalde onderdelen afstoten, er zijn familieleden ontslagen e.d.. Niet meteen het allerspannendste, maar ze hebben het wel.

quote:
[..]

Ik wil Gigi wel serieus nemen :9 . Ik kan me er ook wel wat bij voorstellen, maar dan kan ik het nog wel jammer vinden :P .
Ik vind het eveneens jammer, maar we kunnen er niets aan doen :P
  vrijdag 1 maart 2013 @ 17:26:03 #42
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_123507328
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 17:09 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

In seizoen 18, 19 en 20 hadden ze natuurlijk de psychopaten Bob Lanschot, René Meijer en Arthur Diepgrond (wat later niet dé psychopaat bleek te zijn, maar Marco Buis), maar waar die met Bob nog origineel en sterk was neergezet, duurde die van René al te lang met een slap einde, en die met Arthur was een slap aftreksel van die met René.

Het laatste wat ik écht spannend vond was de zomercliff van seizoen 21, maar dat was al een unicum :D Dat de schrijvers niet snappen dat het zakenleven óók spannende en realistische verhalen kan opleveren, snap ik dan weer totaal niet.

Voorbeeld: dé soap van onze zuiderburen,"Familie", heeft vanaf vorig seizoen ook een veel realistischer karakter gekregen, daarvoor was echt niets te gek (inclusief twee tijdsprongen van respectievelijk 7 en 3 jaar :D). Nu zijn ze veel realistischer geworden, wat niet goed valt bij de kijkers. Maar ze hebben daar nog wél de verhaallijnen in de zakenwereld, toegepast op de economische crisis; het familiebedrijf moet bepaalde onderdelen afstoten, er zijn familieleden ontslagen e.d.. Niet meteen het allerspannendste, maar ze hebben het wel.

Ik vond de verhaallijn met René Meijer nog wel vet genoeg. Die van Bob Lanschot was nog echt spannend, maar die ene verpleger vond ik niks.

Dat ze opeens Sanders Inc. nooit meer laten zien vind ik echt jammer, of de verhaallijnen die in het begin van deze eeuw er waren. Met bedrog en die erfenis-verhaallijn vond ik ook wel vet. Maar nu is het telkens een relatie, eentje gaat vreemd, er komt ruzie en of ze komen bij elkaar of ze gaan naar hun nieuwe vlam. Dat is zo saai hè :') .
quote:
Ik vind het eveneens jammer, maar we kunnen er niets aan doen
Zelf een liefdesverhaallijn met Gigi starten O+ . Zou ook de enige liefdesverhaallijn zijn die ik wil zien :') .
Oh.
  vrijdag 1 maart 2013 @ 17:28:36 #43
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_123507405
quote:
die belachelijke Ludo Sanders-versie van A Christmas Carol (het verhaal waarin de vrek door een geest wordt meegenomen in de toekomst)
Wat? Is daar een link van? :D
Helemaal super.
pi_123507702
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 17:28 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Wat? Is daar een link van? :D
Frey had die aflevering ooit gepost op YT, maar is er toen van af gehaald, evenals de versie die een tijdje terug door een andere YT-user op internet is gezet. Je kunt het Frey vragen of hij dat filmpje nog ergens heeft staan :)
  vrijdag 1 maart 2013 @ 17:41:43 #45
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_123507781
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 17:38 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Frey had die aflevering ooit gepost op YT, maar is er toen van af gehaald, evenals de versie die een tijdje terug door een andere YT-user op internet is gezet. Je kunt het Frey vragen of hij dat filmpje nog ergens heeft staan :)
Die aflevering vond ik wel lachen eigenlijk _O- Sloeg helemaal nergens op :')
Oh.
pi_123507815
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 17:41 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Die aflevering vond ik wel lachen eigenlijk _O- Sloeg helemaal nergens op :')
Dat had ik dus ook :') Het was zó bizar dat het gewoon weer leuk was :D
  vrijdag 1 maart 2013 @ 17:43:52 #47
383398 Kyubey
pi_123507834
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 17:43 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Net zoals deze?

Helemaal super.
  vrijdag 1 maart 2013 @ 17:44:19 #48
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_123507850
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 17:43 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Dat iedereen opeens Ludo aardig vond _O- Zo droog. Waren deze schrijvers daar ook verantwoordelijk voor?
Oh.
  vrijdag 1 maart 2013 @ 17:47:38 #49
383398 Kyubey
pi_123507967
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 17:43 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Net zoals deze?

Zoiets, maar dan met de geest van Amy (gespeeld door Julia Batelaan die later weer die rol zou spelen) :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')